, Πέμπτη
28 Μαρτίου 2024

search icon search icon

Αλέξανδρος Θάνος: Το 2020 μένουμε όρθιοι το 2021 παίρνουμε τη Ρεβάνς

Με στοχευόμενες κινήσεις και διαρκή ενημέρωση, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας επιχειρεί να ανακτήσει το χαμένο έδαφος της τουριστικής κίνησης και να καταφέρει να συμβάλει στην έλευση των τουριστών στην Κεντρική Μακεδονία.
Το πρώτο βήμα έγινε με την απόφαση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη να ανοίξουν τα αεροδρόμια της χώρας στις 15 Ιουνίου, απόφαση για την οποία έχει κάθε λόγο να υπερηφανεύεται ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονία Απόστολος Τζιτζικώστας καθώς ήταν από τα πρώτα ζητήματα που έθεσε στον Κ Μητσοτάκη.
Από την Τρίτη που πάρθηκε η απόφαση η Aegean Airlines ανακοίνωσε την επανέναρξη των πτήσεων προς 6 προορισμούς του εξωτερικού. Πρόκειται για επανέναρξη των απευθείας δρομολόγιών της, από και προς τη Θεσσαλονίκη, υπό την αίρεση των επιδημιολογικών χαρακτηριστικών των χωρών, με το Μόναχο, τη Φρανκφούρτη, το Ντίσελντορφ, τη Στουτγάρδη και τη Λάρνακα. Ενώ, μόλις ανακοινωθεί από τις αρμόδιες αρχές των δύο χωρών και η άρση των περιορισμών πρόσβασης στο Ισραήλ, θα ξεκινήσουν και οι απευθείας πτήσεις προς το Τελ Αβίβ.
Σύμφωνα με τη Fraport πρώτος στόχος είναι η αγορά της Γερμανίας, καθώς το μερίδιό της στην κίνηση του αεροδρομίου Μακεδονία είναι 32%.
«Ήδη έχουν αρχίσει οι κρατήσεις για την μετακίνηση τουριστών με αεροπλάνο» τόνισε ο Τομεάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Αλέξανδρος Θάνος στην Karfitsa.
Για τον Αλέξανδρο Θάνο πάντως η Κεντρική Μακεδονία φαίνεται να έχει ένα προβάδισμα σε σχέση με τα νησιά καθώς ο οδικός τουρισμός είναι μια εύκολη λύση για τους τουρίστες. «Φαίνεται ότι έχουμε ένα πλεονέκτημα καθώς σίγουρα κάποιος θα επιλέξει την οδική μετακίνηση, μένει να δούμε πως θα κινηθεί ο οδικός τουρισμός από τις 15 Ιουνίου. Αυτό δεν σημαίνει ότι η αεροπορικές μεταφορές δεν θα αναπτυχθούν καθώς μέσα σε τέσσερις μέρες από την ανακοίνωση του πρωθυπουργού για το άνοιγμα των αεροδρόμιων άρχισε η ζήτηση» υπογράμμισε ο κ Θάνος.
Τα συντονισμένα σχέδια της ΠΚΜ
Ο τομεάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας πάντως ρίχνει ιδιαίτερο βάρος στο τρίπτυχο Προβολή – Ενημέρωση, συνεννόηση και επιμόρφωση στα υγειονομικά πρωτόκολλα των επαγγελματιών τουρισμού και εστίασης.
«Το επόμενο διάστημα αρχίζουν ενημερωτικά σεμινάρια για την γνωστοποίηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων σε όλους τους επαγγελματίες προκειμένου να ελαχιστοποιήσουμε το ενδεχόμενο άγνοιας ή παραπληροφόρησης καθώς δεν ήταν και λίγα τα fake news» αναφέρει ο κ Θάνος. Άλλωστε όπως μας διαβεβαιώνει η επαγρύπνηση είναι συνεχής και η γνωστοποίηση των όποιων νέων δεδομένων άμεση ώστε να παραμείνει η θετική εικόνα των λίγων κρουσμάτων στη χώρα.
Η προετοιμασία των καταλυμάτων για την υποδοχή πελατών έχει σχεδόν ολοκληρωθεί ενώ στόχος τόσο των αρμοδίων φορέων όσο και των επαγγελματιών είναι να μην υπάρξει κανένα κρούσμα κορονοϊου στους τουρίστες.
Η ψηφιακή προβολή πρωταγωνιστεί
Η οργάνωση των Destination Update Webinars, μια διαδικτυακή πρωτοβουλία, μέσω της οποίας,  οι εμπλεκόμενοι τουριστικοί φορείς και επιχειρήσεις της Κεντρικής Μακεδονίας θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν, να αναλύσουν και να αναζητήσουν απαντήσεις στα πρακτικά θέματα, που τα νέα δεδομένα δημιουργούν στον τουριστικό κλάδο έχει καλύψει αρκετές απορίες και έχει λύσει πολλά και σημαντικά ζητήματα στις δύο θεματικές συνεδριάσεις που διεξήχθησαν στις 15 και τις 27 Μαΐου.
Στο μεταξύ προγραμματίζεται επιθετικό πρόγραμμα προβολής μέσα στη σεζόν (Ιούλιο – Αύγουστο) μέσα από ένα project επικοινωνίας του τουρισμού από το ψηφιακό μάρκετινγκ.
Πολλά εξαρτώνται από την κίνηση κρατήσεων, τελικής προσέλευσης και κίνησης το πρώτο Σαββατοκύριακο πλήρους λειτουργίας του Τουρισμού. Το διήμερο 20 -21 Ιουνίου θα αποτελέσει «μπούσουλα» για τις περαιτέρω κινήσεις των αρμοδίων σχετικά με τον σχεδιασμό που θα ακολουθήσουν. «Το σημαντικό είναι ότι όλοι οι ιδιοκτήτες τουριστικών καταλυμάτων προσανατολίζονται να ανοίξουν τις επιχειρήσεις τους. Δεν αιθεροβατούμε για τη φετινή χρονιά. Αυτό που επιδιώκουμε είναι μεθοδικά και με ασφάλεια να μείνουμε όρθιο και να καταφέρουμε να πάρουμε τη ρεβανς το 2021 με πολύ καλύτερα αποτελέσματα από το 2019» τονίσει ο κ Θάνος.
 
 
 
 
 

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.