, Παρασκευή
29 Μαρτίου 2024

search icon search icon

Ανακοίνωση του ΕΦΚΑ για τον ασφαλισμένο που τα έκανε "γυαλιά – καρφιά" στο ΙΚΑ Τούμπας

φωτο eurokinissi

Ανακοίνωση εξέδωσε η διοίκηση του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ),σχετικά με το συμβάν στο Δ΄ Τοπικό Υποκατάστημα Μισθωτών Θεσσαλονίκης (πρώην ΙΚΑ Τούμπας).
Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΕΦΚΑ:
«Η Διοίκηση του ΕΦΚΑ, με αφορμή το χθεσινό βίαιο ξέσπασμα ασφαλισμένου στο Δ΄ Τοπικό Υποκατάστημα Μισθωτών Θεσσαλονίκης (πρώην ΙΚΑ Τούμπας) και προς αποκατάσταση της αλήθειας αλλά και άρση των ψευδών εντυπώσεων, επιθυμεί να διευκρινίσει τα ακόλουθα:
Ο ασφαλισμένος προσήλθε στο ανωτέρω υποκατάστημα στις 18/6/2019 προκειμένου να παραλάβει τα δικαιολογητικά για τη δήλωση ατυχήματός του.
Η υπάλληλος υλοποιώντας κατ’ απόλυτο βαθμό το οριοθετημένο νομοθετικό πλαίσιο, αξιολογώντας όλα τα στοιχεία που υπεβλήθηκαν διαπίστωσε ότι το τέκνο του ασφαλισμένου δεν ήταν εγγεγραμμένο ως έμμεσο μέλος του.
Άμεσα ενημερώθηκε ο ασφαλισμένος ότι πρέπει να μεταβεί στο διπλανό τμήμα μητρώου που είναι το αρμόδιο για να καταχωρηθεί η μεταβολή του μέλους στο σύστημα.
Χωρίς άλλη αιτίαση, χωρίς να υπάρξει διάλογος ή οποιαδήποτε αντιπαράθεση, ο ασφαλισμένος προέβη με άκρατη επιθετικότητα σε ενέργειες που προκάλεσαν πανικό, φόβο, ανησυχία σπάζοντας τον γκισέ τριών μέτρων με την ενσωματωμένη τζαμαρία.
Αυτό το πρωτοφανές περιστατικό προκαλεί γενική απορία και ερωτηματικά αφού δεν υπήρξε λόγος και αυτό κατεδείχθη, δεδομένου ότι η υπηρεσία σε συνεργασία με την σύζυγό του διευθέτησε την υπόθεση του και επομένως η αναφορά του περί δεκαήμερου ταλαιπωρίας, όπως ισχυρίζεται, δεν υφίσταται  αφού προσήλθε για πρώτη φορά στην υπηρεσία στις 18-06-2019.
Η έκφραση βίας σε οποιαδήποτε μορφή είναι καταδικαστέα και αποτελεί θλιβερό –μεμονωμένο-γεγονός. Τέτοια φαινόμενα προσβάλουν τη διάθεση και την αδιαπραγμάτευτη επιλογή των υπαλλήλων του ΕΦΚΑ, να υπηρετούν τον πολίτη σε κλίμα αμοιβαιότητας και σεβασμού.
Επισημαίνεται ότι κορυφαία προτεραιότητα τόσο για την Διοίκηση όσο και για τους υπηρετούντες στον ΕΦΚΑ αποτελεί η συνεχής αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών και απλούστευση των διαδικασιών με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών».

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.