Αυτό θα πει … επιθετικό μάρκετινγκ!
Γνωστός για το χιούμορ και τον αυτοσαρκασμό του, ο υποψήφιος στην Α’ Θεσσαλονίκης με την ΝΔ Δημήτρης Γαλαμάτης, κάνει ένα λογοπαίγνιο – τρολ με το όνομά του και βγάζει ως προεκλογικό ένα μνημειώδες βίντεο. Χωρίς να φοβάται για τη δημόσια εικόνα του ο υποψήφιος βουλευτής κάνει λογοπαίγνιο με το όνομά του και τα δυο … συνθετικά του: Γάλα και μάτι. Θυμήσου και ψήφισε Γαλαμάτη…
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ