Ο Μηταράκης έπαιρνε τηλέφωνο στο ΕΦΚΑ, δεν του απαντούσαν και έκανε αιφνιδιαστική επίσκεψη
Έφοδο στο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΦΚΑ πραγματοποίησε ο υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Νότης Μηταράκης. Όπως έγινε γνωστό, ο κ. Μηταράκης αποφάσισε να κάνει απροειδοποίητη επίσκεψη στον ΕΦΚΑ, μετά από επανειλλημένη και ατελέσφορη προσπάθεια να επικοινωνήσει με το 1555.
Κατά την απροειδοποίητη επίσκεψη που πραγματοποίησε, ο κ. Μηταράκης συνομίλησε με υπαλλήλους, οι οποίοι είναι επιφορτισμένοι με την έκδοση συντάξεων ελευθέρων επαγγελματιών, αλλά και με πολίτες.
Αργότερα, σε δηλώσεις που παραχώρησε, χαρακτήρισε τις ελλείψεις του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης τραγικές.
Κατά την απροειδοποίητη επίσκεψη που πραγματοποίησε, ο κ. Μηταράκης συνομίλησε με υπαλλήλους, οι οποίοι είναι επιφορτισμένοι με την έκδοση συντάξεων ελευθέρων επαγγελματιών, αλλά και με πολίτες.
Αργότερα, σε δηλώσεις που παραχώρησε, χαρακτήρισε τις ελλείψεις του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης τραγικές.
Συγκεκριμένα, ο κ. Μηταράκης είπε:
«Οι ελλείψεις που έχει ο ΕΦΚΑ σε υλικοτεχνικές υποδομές και τεχνολογία είναι τραγικές. Το τηλεφωνικό κέντρο δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τον όγκο των κλήσεων των πολιτών. Στερείται λύσεων και σε θέματα λογισμικού και σε θέματα hardware. Παράλληλα, οι συνθήκες εργασίας εντός του κτιρίου είναι απαράδεκτες. Προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η άμεση ψηφιοποίηση των δεδομένων, για να προχωρήσουμε στην ηλεκτρονική έκδοση των συντάξεων και η ενίσχυση των υποδομών για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων. Το επίκεντρό μας είναι οι πολίτες», τόνισε ο κ. Μηταράκης.
ΠΗΓΉ mononews.gr