Εισιτήρια για Αλεξανδρούπολη λόγω της μεγάλης φωτιάς «έκοψαν» οι πολιτικοί αρχηγοί.
Νίκος Ανδρουλάκης, Δημήτρης Κουτσούμπας, Κυριάκος Βελόπουλος και Βασίλης Στίγκας περιόδευσαν σε πυρόπληκτες περιοχές, μίλησαν με τοπικούς παράγοντες και πολίτες και εξέφρασαν τη θλίψη τους μπροστά στις κάμερες. Επί της ουσίας, δεν έκαναν τίποτα. Προς άγρα ψήφων…
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ POLITICAL





