ΚΑΡΦΙΤΣΑ
No Result
View All Result
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΗΜΑΡΧE ΑΚΟΥΣ;
  • ΑΡΘΡΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • LIFESTYLE
    • AGENDA
    • TOP PLACES
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΥΓΕΙΑ
    • ΖΩΔΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΠΟΡ
  • Πρωτοσέλιδα
ΚΑΡΦΙΤΣΑ
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΗΜΑΡΧE ΑΚΟΥΣ;
  • ΑΡΘΡΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • LIFESTYLE
    • AGENDA
    • TOP PLACES
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΥΓΕΙΑ
    • ΖΩΔΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΠΟΡ
  • Πρωτοσέλιδα
No Result
View All Result
ΚΑΡΦΙΤΣΑ

Χριστίνα Αλεξοπούλου στην «Κ»: Το Μετρό δεν λειτουργεί συμπληρωματικά με το Flyover

Φένια Κλιάτση Αναρτήθηκε από Φένια Κλιάτση
04/12/2023
Συνεντεύξεις
Χρόνος Ανάγνωσης: 1 λεπτό
0
Χριστίνα Αλεξοπούλου στην «Κ»: Το Μετρό δεν λειτουργεί συμπληρωματικά με το Flyover

ÓÕÆÇÔÇÓÇ ÓÔÇÍ ÏËÏÌÅËÅÉÁ ÔÇÓ ÂÏÕËÇÓ Í/Ó á) ÐÏËÉÔÉÓÌÏÕ ÊÁÉ ÁÈËÇÔÉÓÌÏÕ ÊÁÉ â) ÅÈÍÉÊÇÓ ÁÌÕÍÁÓ (ÊÏÍÔÁÑÉÍÇÓ ÃÉÙÑÃÏÓ EUROKINISSI)

Για το flyover, το νούμερο ένα θέμα που απασχολεί τους Θεσσαλονικείς μιλάει στην εφημερίδα «Karfitsa» η Υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χριστίνα Αλεξοπούλου ξεκαθαρίζοντας παράλληλα πως “το Μετρό δεν είναι ένα μέσο που λειτουργεί συμπληρωματικά ή ανταγωνιστικά με το έργο του FlyOver ώστε το ένα να εξαρτάται από το άλλο”.

Σε ό,τι αφορά στα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία επισημαίνει πως “ καταβάλλεται κάθε προσπάθεια στα μέσα του 2024 τα νέα λεωφορεία να κοσμούν τους δρόμους της Θεσσαλονίκης και να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στους πολίτες”.

Το μεγαλύτερο οδικό έργο στη Θεσσαλονίκη, αυτό του flyover είναι πλέον το νούμερο ένα θέμα που απασχολεί την πόλη …;

‌Η Θεσσαλονίκη, όπως όλα τα μεγάλα αστικά κέντρα, αντιμετωπίζει διαχρονικά σοβαρά κυκλοφοριακά ζητήματα. Ακριβώς γι’ αυτό τον λόγο, το σημαντικό έργο του Flyover εκπονείται με σκοπό να ανταποκριθεί στην τρέχουσα κατάσταση που αντιμετωπίζουν οι χρήστες του οδικού δικτύου της πόλης. Στόχος του είναι η αναβάθμιση του υπάρχοντα περιφερειακού δρόμου, διπλασιάζοντας την κυκλοφοριακή του χωρητικότητα, επιτυγχάνοντας θεαματική βελτίωση της οδικής ασφάλειας και παράλληλα μειώνοντας το περιβαλλοντικό του αποτύπωμα.

Με την ολοκλήρωσή του, αναμένεται ο διπλασιασμός της κυκλοφορίας αυτοκινήτων ανά ώρα, φτάνοντας τα 10.000 ανά κατεύθυνση. Οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και η ηχορύπανση θα μειωθούν, ενώ θα εξασφαλιστεί γρήγορη και ασφαλής πρόσβαση προς ΠΑΘΕ, Εγνατία Οδό, Αεροδρόμιο Μακεδονία και Χαλκιδική. Ο χρόνος μετακίνησης στο εσωτερικό της Θεσσαλονίκης θα μειωθεί, ενώ αναμένεται μείωση των ατυχημάτων και του λειτουργικού κόστους

Related Post

Η ΝΔ αγνοεί τους διχασμούς και προσανατολίζεται στα ευρύτερα δυνατά σχήματα εθνικής ενότητος

Στο ΠΑΣΟΚ δεν πιστεύουμε σε αρχηγικές δομές που επιβάλλουν σιωπή

Ν. Καρανικόλας: «Το δημογραφικό σήμερα αποτελεί ‘βόμβα’ για το ασφαλιστικό σύστημα»

Κοσμάς Μαρινάκης: «Η Ελλάδα δεν είναι success story γιατί δεν έχει αναπτυξιακό σχέδιο»

Δεδομένη θεωρείται η μετάθεση παράδοσης του μετρό για το Β’ εξάμηνο του 2024 , μήπως δεν ήταν καλό το timing για να ξεκινήσουν άμεσα οι εργασίες για το flyover ; Εκτιμάτε ότι η Θεσσαλονίκη μπορεί να αντέξει τις επιπτώσεις στην κυκλοφορία από τις εργασίες;

Αυτό που πρέπει να γίνει κατανοητό είναι πως το Μετρό δεν είναι ένα μέσο που λειτουργεί συμπληρωματικά ή ανταγωνιστικά με το έργο του FlyOver ώστε το ένα να εξαρτάται από το άλλο .

Το έργο του «Flyover» δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται ως ένα ακόμα πρόβλημα που έρχεται να προστεθεί στη Θεσσαλονίκη, αλλά ως μια από τις λύσεις που θα δώσουν καλύτερη ποιότητα ζωής στους συμπολίτες μας. Όσο εκτείνεται η χρονική διαδικασία ολοκλήρωσής του, τόσο περισσότερο επιβαρύνεται η καθημερινή ζωή των πολιτών με τη συνεχή αύξηση του κυκλοφοριακού φόρτου.

Αρχή φόρμας

Η Θεσσαλονίκη επιβάλλεται να αντέξει και θα αντέξει. Εξάλλου, εργαζόμαστε καθημερινά για την ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, τα οποία επιθυμούμε να δούμε ως πρώτη επιλογή των πολιτών. Ως εκ τούτου, έχουμε ήδη προχωρήσει – σε συνεργασία με τον ΟΣΕΘ, τα ΚΤΕΛ και τον ΟΑΣΘ- την έναρξη  3 υποστηρικτικών γραμμών express άμεσα  και επιπλέον 2 γραμμών από 1/12.

Σαφώς και πρόκειται για μία δύσκολη κατάσταση όμως το σημαντικό είναι πως οι Θεσσαλονικείς θα έχουν μετά από 4 χρόνια ένα τόσο εμβληματικό έργο να κοσμεί την πόλη αλλά και να προσφέρει μία καλύτερη ποιότητα ζωής. Σε τέτοιες περιπτώσεις είναι σοφότερο να εστιάζουμε στην σημασία και το μέγεθος των έργων που πραγματοποιούνται και όχι στην βραχυπρόθεσμη ταλαιπωρία που μας προκαλούν.‌

Το 2024 υπάρχει στο πλάνο η παραλαβή 110 ηλεκτρικών λεωφορείων. Θα είναι έτοιμες οι εγκαταστάσεις για να τα «υποδεχθούν» ;

‌Οι εγκαταστάσεις αυτές που χρειάζονται για την υποδοχή των 110 λεωφορείων στην Θεσσαλονίκη αποτελούν μία δύσκολη άσκηση την οποία επιλύουμε. Όλοι μαζί, σε απόλυτη συνεργασία και σε ταχύτατους ρυθμούς εργαζόμαστε μεθοδικά, ουσιαστικά και στοχευμένα για να μπορέσουμε να έχουμε έτοιμες τις υποδομές φόρτισης και να υποδεχτούμε ταυτόχρονα τα ηλεκτρικά λεωφορεία ώστε να είναι έτοιμα προς χρήση.

Πότε θα τα δούμε να κυκλοφορούν στους δρόμους της Θεσσαλονικης ;

Υπάρχουν συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα για την παραλαβή και την χρήση των λεωφορείων αυτών και εργαζόμαστε σκληρά για να έχουν το συντομότερο δυνατόν στην καθημερινότητα τους οι Θεσσαλονικείς . Ως εκ τούτου, καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια στα μέσα του 2024 τα νέα λεωφορεία να κοσμούν τους δρόμους της Θεσσαλονίκης και να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στους πολίτες.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ KARFITSA

Tags: FlyoverΘεσσαλονίκηΜετρό ΘεσσαλονίκηςΝέα Δημοκρατία
Share212Tweet133Send

Σχετικά Άρθρα

Η ΝΔ αγνοεί τους διχασμούς και προσανατολίζεται στα ευρύτερα δυνατά σχήματα εθνικής ενότητος
Άρθρα και Συντεύξεις

Η ΝΔ αγνοεί τους διχασμούς και προσανατολίζεται στα ευρύτερα δυνατά σχήματα εθνικής ενότητος

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΣΔΟΥΚΟΥ

Αναρτήθηκε από Ελεάνα Ζαμπάρα
20/10/2025
Στο ΠΑΣΟΚ δεν πιστεύουμε σε αρχηγικές δομές που επιβάλλουν σιωπή
Άρθρα και Συντεύξεις

Στο ΠΑΣΟΚ δεν πιστεύουμε σε αρχηγικές δομές που επιβάλλουν σιωπή

ΠΑΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ

Αναρτήθηκε από Ελεάνα Ζαμπάρα
20/10/2025
Next Post
Θεσσαλονίκη: Δημιουργία πυροσβεστικού σταθμού στον Δ. Κορδελιού – Ευόσμου διεκδικεί ο Κ. Μανδαλιανός

Φωτιά σε αυτοκίνητο στη δυτική Θεσσαλονίκη

Η εταιρεία με την επωνυμία “MEDIA PUBLISHING GK IKE ” και κατ’ επέκταση η ιστοσελίδα που κατέχει αυτή “www.karfitsa.gr” συμμορφώνονται με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).

ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ΠΡΩΤΟΣ

ΖΩΔΙΑ

Το ένστικτο αυτών των ζωδίων είναι πάντα σωστό

Ζώδια: Ποια είναι πιθανότερο να ερωτευτούν μέσα στον Οκτώβριο

Αναρτήθηκε από Άννα Παπαδοπούλου
06/10/2025
0

  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία & Διαφήμιση
  • Όροι Χρήσης – Πολιτική Απορρήτου

© 2025 Karfitsa

Facebook-f Twitter Youtube Instagram

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΗΜΑΡΧE ΑΚΟΥΣ;
  • ΑΡΘΡΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • LIFESTYLE
    • AGENDA
    • TOP PLACES
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΥΓΕΙΑ
    • ΖΩΔΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΠΟΡ
  • Πρωτοσέλιδα

© 2025 Karfitsa