ΚΑΡΦΙΤΣΑ
No Result
View All Result
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΗΜΑΡΧE ΑΚΟΥΣ;
  • ΑΡΘΡΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • LIFESTYLE
    • AGENDA
    • TOP PLACES
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΥΓΕΙΑ
    • ΖΩΔΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΠΟΡ
  • Πρωτοσέλιδα
ΚΑΡΦΙΤΣΑ
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΗΜΑΡΧE ΑΚΟΥΣ;
  • ΑΡΘΡΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • LIFESTYLE
    • AGENDA
    • TOP PLACES
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΥΓΕΙΑ
    • ΖΩΔΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΠΟΡ
  • Πρωτοσέλιδα
No Result
View All Result
ΚΑΡΦΙΤΣΑ

Η αντίδραση των παραδοσιακών ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών στην επέλαση των κινέζικων αυτοκινήτων

ΚΑΡΦΙΤΣΑ NEWS Αναρτήθηκε από ΚΑΡΦΙΤΣΑ NEWS
30/03/2024
Auto – Moto
Χρόνος Ανάγνωσης: 1 λεπτό
0
Η αντίδραση των παραδοσιακών ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών στην επέλαση των κινέζικων αυτοκινήτων

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΕ-ΜΠΕ

Η επέλαση των κινέζικων εταιρειών στην Ευρώπη προβληματίζει τις παραδοσιακές ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες που βλέπουν τα κινέζικα ηλεκτρικά μοντέλα να διεκδικούν μεγάλο μερίδιο αγοράς.

Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται «αντιμέτωπη με μια επίθεση ηλεκτρικών οχημάτων από την Κίνα», ανέφερε πριν λίγες ημέρες ο διευθύνων σύμβουλος της Renault Group Luca de Meo, ο οποίος δημοσίευσε και μία ανοικτή επιστολή που αναγνώρισε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Κίνας σε ολόκληρη την εφοδιαστική αλυσίδα. «Η Κίνα ελέγχει το 75% της παγκόσμιας ικανότητας παραγωγής μπαταριών, το 80-90% της διύλισης υλικών και τα μισά ορυχεία που παράγουν σπάνια μέταλλα», ανέφερε χαρακτηριστικά και συνέχισε ότι «οι Κινέζοι κατασκευαστές είναι μια γενιά μπροστά από την άποψη της απόδοσης και του κόστους των ηλεκτρικών οχημάτων (αύξηση, χρόνος φόρτισης, δίκτυο φόρτισης κ.λπ.), στο λογισμικό των αυτοκινήτων όπως και στην ταχύτητα ανάπτυξης νέων μοντέλων (μεταξύ 1,5 και 2 ετών έναντι 3 έως 5 χρόνια που αλλάζουν τα μοντέλα στην Ευρώπη).

Επιπλέον, με το κόστος ενέργειας στην Γηραιά Ήπειρο να είναι δύο φορές υψηλότερο από ότι στην Κίνα και το κόστος των μισθών 40% υψηλότερο, ένα αυτοκίνητο που ανήκει στις κατηγορίες Α και Β κοστίζει 6.000 έως 7.000 ευρώ λιγότερο για παραγωγή στην Κίνα από ότι στην Ευρώπη. «Όσον αφορά τη χρηματοδότηση της βιομηχανίας, η Κίνα πιθανόν χορηγεί ολοένα και μεγαλύτερες επιδοτήσεις στους κατασκευαστές της με ολοένα αυξανόμενο ρυθμό», δήλωσε ο De Meo, ο οποίος ζήτησε τη δημιουργία πράσινων οικονομικών ζωνών σε ολόκληρη την ΕΕ που θα λάβουν περισσότερες επιδοτήσεις και βιομηχανικές επενδύσεις.

Από την άλλη, ο επικεφαλής της Mercedes-Benz, Ola Kallenius ζήτησε από την Ευρώπη να μειώσει τους δασμούς στα EV που εισάγονται από την Κίνα, υποστηρίζοντας ότι ο αυξημένος ανταγωνισμός θα βοηθούσε τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες να παράγουν καλύτερα αυτοκίνητα μακροπρόθεσμα.

Σε συνέντευξή του στους Financial Times, επισήμανε πως: «δεν πρέπει να αυξηθούν οι δασμοί. Είμαι αντίθετος. Οι επικεφαλής θα πρέπει να πάρουν τα τιμολόγια που έχουμε και να τα μειώσουν», τόνισε. Πρόσθεσε ότι οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές πρέπει να νικήσουν τους Κινέζους ανταγωνιστές με «καλύτερο προϊόν, καλύτερη τεχνολογία και περισσότερη ευελιξία. Αυτή είναι η οικονομία της αγοράς. Αφήστε τον ανταγωνισμό ελεύθερο».

Related Post

ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήθηκαν κατά 11,7% τα καινούργια αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν τον Ιούλιο

Κίνα: Η αυτοκινητοβιομηχανία BMW μετασχηματίζεται ψηφιακά

Toyota: Στην κορυφή των πωλήσεων αυτοκινήτων παγκοσμίως

Kia: Έλαβε πέντε διακρίσεις στα βραβεία Red Dot Design Concept 2025

Τέλος, ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, πριν λίγες ημέρες είχε επισημάνει ότι η αντιμετώπιση του θέματος μόνο στην Ευρώπη θα ήταν αναποτελεσματική, επειδή οι κατασκευαστές θα πρέπει να αντιμετωπίσουν τους Κινέζους ανταγωνιστές στη Λατινική Αμερική, τη Μέση Ανατολή, την Αφρική και την Ασία.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Share212Tweet133Send

Σχετικά Άρθρα

Αυτά είναι τα αυτοκίνητα που δεν χαλάνε ποτέ -Τα πιο αξιόπιστα που μπορείς να αγοράσεις
Auto – Moto

ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήθηκαν κατά 11,7% τα καινούργια αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν τον Ιούλιο

Αύξηση 6,3% σημείωσαν οι πωλήσεις των αυτοκινήτων στη χώρα τον Ιούλιο εφέτος, καθώς, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, τον συγκεκριμένο μήνα...

Αναρτήθηκε από Άννα Παπαδοπούλου
09/08/2025
Κίνα: Η αυτοκινητοβιομηχανία BMW μετασχηματίζεται ψηφιακά
Auto – Moto

Κίνα: Η αυτοκινητοβιομηχανία BMW μετασχηματίζεται ψηφιακά

Για τον Φρανζ Ντέκερ, υψηλόβαθμο στέλεχος διοίκησης του γερμανικού επιχειρηματικού ομίλου BMW Group, η ταχύτατη εξέλιξη της Κίνας στον τομέα...

Αναρτήθηκε από Άννα Παπαδοπούλου
08/08/2025
Next Post
Intralot: Κέρδη 4,4 εκατ. και αύξηση EBITDA 14% στο πρώτο 6μηνο

Intralot: Ομολογιακό δάνειο 100 εκατ. ευρώ με πέντε τράπεζες

Η εταιρεία με την επωνυμία “MEDIA PUBLISHING GK IKE ” και κατ’ επέκταση η ιστοσελίδα που κατέχει αυτή “www.karfitsa.gr” συμμορφώνονται με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).

ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ΠΡΩΤΟΣ

ΖΩΔΙΑ

σεξ

Δώστε προσοχή! Αυτά είναι τα μεγαλύτερα λάθη που κάνει το κάθε ζώδιο στη σχέση του

Αναρτήθηκε από Ελεάνα Ζαμπάρα
18/12/2025
0

  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία & Διαφήμιση
  • Όροι Χρήσης – Πολιτική Απορρήτου

© 2025 Karfitsa

Facebook-f Twitter Youtube Instagram

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΗΜΑΡΧE ΑΚΟΥΣ;
  • ΑΡΘΡΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • LIFESTYLE
    • AGENDA
    • TOP PLACES
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΥΓΕΙΑ
    • ΖΩΔΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΠΟΡ
  • Πρωτοσέλιδα

© 2025 Karfitsa