ΚΑΡΦΙΤΣΑ
No Result
View All Result
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΗΜΑΡΧE ΑΚΟΥΣ;
  • ΑΡΘΡΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • LIFESTYLE
    • AGENDA
    • TOP PLACES
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΥΓΕΙΑ
    • ΖΩΔΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΠΟΡ
  • Πρωτοσέλιδα
ΚΑΡΦΙΤΣΑ
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΗΜΑΡΧE ΑΚΟΥΣ;
  • ΑΡΘΡΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • LIFESTYLE
    • AGENDA
    • TOP PLACES
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΥΓΕΙΑ
    • ΖΩΔΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΠΟΡ
  • Πρωτοσέλιδα
No Result
View All Result
ΚΑΡΦΙΤΣΑ

Ν. Νικολάου στην «Κ»: Το ΚΘΒΕ είναι ένας πνεύμονας πολιτισμού για την Βόρεια Ελλάδα – Στη δουλειά μας δικαιούμαστε και την αποτυχία 

Μιχάλης Δρούγκας Αναρτήθηκε από Μιχάλης Δρούγκας
09/04/2024
Συνεντεύξεις
Χρόνος Ανάγνωσης: 2 λεπτά
0
Ν. Νικολάου στην «Κ»: Το ΚΘΒΕ είναι ένας πνεύμονας πολιτισμού για την Βόρεια Ελλάδα – Στη δουλειά μας δικαιούμαστε και την αποτυχία 

Ο Νίκος Νικολάου, μέτρα τέσσερεις και πλέον δεκαετίας στο θεατρικό σανίδι και στον ευρύτερο χώρο της υποκριτικής.

Έχοντας ως καλλιτεχνικό κρουνό το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, χάραζει μια σπουδαία πορεία στα καλλιτεχνικά πράγματα με πάμπολλες συνεργασίες. Από την Αλίκη Βουγιουκλάκης, έως και υποδυόμενος έναν διευθαρμένο εκδότη υπό τις οδηγίες του Γιώργου Καπουτζίδη, παραμένει εραστής του θεάτρου και λάτρης του σεβασμού στον άνθρωπο.

Στη Θεσσαλονίκη παίρνει μέρος στην θεατρική παραγωγή του ΚΘΒΕ «Ρωμαίος και Αννέτα»

Συνέντευξη στον Μιχάλη Δρούγκα

Ο έρωτας είναι μια απόλυτη και διαχρονική έννοια 

Related Post

Ν. Καρανικόλας: «Το δημογραφικό σήμερα αποτελεί ‘βόμβα’ για το ασφαλιστικό σύστημα»

Κοσμάς Μαρινάκης: «Η Ελλάδα δεν είναι success story γιατί δεν έχει αναπτυξιακό σχέδιο»

Ευρυβιάδης Ελευθεριάδης: «Η Θεσσαλονίκη χρειάζεται πολιτικές πέρα από συνθήματα»

Νίκος Ρωμανός: «Με μοναδικό μας αντίπαλο τα προβλήματα των πολιτών παλεύουμε καθημερινά ώστε ό,τι λέμε να το κάνουμε στην πράξη*»

«Εγώ θεωρώ και σε προσωπικό  επίπεδο ότι το ανθρώπινο είδος στον έρωτα συμπεριφέρεται πάντα με τον ίδιο τρόπο. Είναι ο έρωτας που για όλους μας έχει κάτι το απόλυτο. Εάν σήμερα, λοιπόν, δε δίνουμε τη βαρύτατα του παρελθόντος, τις εποχές του ´30 του ´40 κτλ, είναι γιατί εχει διαφοροποιηθεί πολύ η κοινωνία, είναι πιο τεχνοκρατική, προχωρά με άλλους ρυθμούς. Οι συνθήκες της ζωής είναι εντελώς διαφορετικές, είμαστε άλλου! Οι ρυθμοί της πόλης είναι γρήγοροι, ελάχιστοι ζουν σε μια ήσυχη επαρχία σε μια παραλία, και τότε εξιδανίκευαν τον έρωτα με έναν διαφορετικό τρόπο. Αυτό που έχει μεγάλη  σημασία  και έχει ουσία πάντα, είναι ότι Π έρωτας είναι απόλυτος και δε αφήνει κανέναν που να μην τον λαβώσει, κατά τα λεγόμενα του Σοφοκλής στην Αντιγόνη». 

Ο ρόλος του καθηγητή στο θέατρο

«Είναι ένα μεγάλο θέμα αυτό. Οι νέοι άνθρωποι αγαπάνε το θεατρο. Το κίνητρο για τα νέα παιδιά δε είναι τόσο το θεατρο, αυτό καθεαυτό, είναι κυρίως η αναγνωρισιμότητα, μέσω της τηλεόρασης ή του κινηματογράφου παλιότερα. Ως εκ τούτου έχουμε μεγάλη θεατρική προσφορά, πολλα άτομα θέλουν να ασχοληθούν με το θεατρο. Η διαφοράς είναι όμως, ότι έχουμε μεν μεγάλη πρόσφατα, υπερπροσφορά θα λέγαμε, αλλά αρκετά  παιδιά  θα μπορούσαν να κάνουν κάτι άλλο στη ζωή τους. Η αγάπη για το θεατρο δε φτάνει» 

«Έχουμε μια αναγνωρισιμότητα, πιστοποιήσεις, με αποτέλεσμα να έχουμε πολλά παιδιά εκτός του χώρου. Όμως, θα σταθώ στις σχολές που σέβονται στον εαυτό τους, κυρίως αναφέρομαι στο Κρατικό και στο Εθνικό θεατρο. Εκεί κάνουμε μια πολύ αυστηρή επιλογή, με αποτέλεσμα να επιλέγονται παιδιά που πραγματικά  αγαπάνε το θέατρο  και μπορεί κάθε δάσκαλος να δουλέψει πάνω τους, στα προτερήματα και στα ελάττωμα που έχουν για να μπορέσουν να γίνουν χρήσιμοι σε ό,τι αφορά το επάγγελμα του ηθοποιού» 

Το πλήθος συνεργασιών και ο σεβασμός στην ιστορά

«Για νοσταλγία δε θα μπορούσα να πω, αλλά με βεβαιότητα, έχει καταγράφει στο dna, η πολλή δουλειά. Αυτό που ξεχωρίζει τις δυο εποχές, είναι τότε είμασταν πολύ σεβαστικοί ως νέοι ηθοποιοί, απέναντι σε τεράστια ονόματα. Εγώ ως γέννημα θρέμμα του Κρατικού Θεάτρου, πέτυχα σπουδαία ονόματα. Υπήρχε μεγάλος σεβασμός, σαν να με μπαίναμε σε εκκλησία. Αυτό έχει χαθεί λίγο στο σημερινό θεατρο. Δε είναι αυτονόητος ο σεβασμός, αλλά η νεότητα το έχει αυτό. Ξεχνάνε, δηλαδή, ότι για να έχει κάποιος μια τέτοια πορεία, πρέπει να περάσουν πολλά, μα παρά πολλά κύματα. Άρα δε ομιλούμε για νόστο, αλλά κυρίως ευτυχία ότι μπορέσαμε να συνεργαστούμε με όλους αυτούς τους ανθρώπους. Μετρώντας 44 χρόνια φέτος, δουλεύοντας ασταμάτητα» 

Το κείμενο του Γιώργου Καπουτζίδη ήταν εξαιρετικό

«Από το παρά 5 μου έμεινε. Δε ήμουν από την αρχή, ήμουν λίγο επιφυλακτικός, διότι τα παιδιά ήταν καιρό εκεί, είχαν ήδη αναπτύξει κώδικες επικοινωνίας, σχεδόν αρνητικός ήμουν. Τελικώς, μπήκα στην ομάδα και ήταν μια σωστή, πολύ σωστή απόφαση. Ήρθα “αντιμέτωπος” με το εξαιρετικό κείμενο του Γιώργου του Καπουτζιδη και με εξαιρετικούς συναδέλφους. Ήταν ευτυχία που πέρασα από αυτή  τη σειρά. Παραμένει μια από τις πιο έξυπνες σειρές, μια σειρά με εξαιρετικό σχολιασμό».

Η αποτυχία ο ενδιάμεσος σταθμός προς την επιτυχίας 

«Από την αποτυχία μαθαίνουμε! Υπάρχουν σε αυτό το χώρο κάποιοι άνθρωποι που δε θέλουν να ματαιωθούν. Δε πανε  πάντα καλά τα πράγματα. Στη δουλειά μας, ξέρετε, δικαιούμαστε και στην αποτυχία, έχοντας πάντα καλές προθέσεις. Πρέπει να είμαστε έτοιμοι για την αποτυχία. Από την επιτυχία απολαμβάνεις, ότι κάποιοι άνθρωποι σε θυμούνται κάπου, έμεινε, όποτε καπό πέτυχε. Το θεατρο δε έχει οικονόμο επιτυχία, βρίσκεται στο όριο να ζήσεις, να πληρωθούν οι συνάδελφοι, και ένα σωρό αλλά πράγματα» 

«Το καλοκαίρι έχω στη συζητήσει μόνο τηλεοπτικά. Ο οργασμός του θεάτρου το καλοκαίρι, όπως σωστά αναφέρετε στο Αρχαίο θέατρο, είναι κάτι το οποίο δε με χαροποιεί πολύ. Το αρχαίο θεατρο είναι ένα πράγμα διαφορετικό. Πρέπει να το σπουδάσεις, φοβάμαι ότι όλο αυτό  που λαμβάνει χώρα τους καλοκαιρινούς μήνες, δε έχει ισχυρή βάση. Έχουμε λίγο ατονίσει σε αυτό ζήτημα. Ας πούμε, στην Επίδαυρο, έρχονται από όλο τον κόσμο να πετάξουν μια δεκάρα, να θαυμάσουν τη μοναδική ακουστική του θεάτρου, και σήμερα εμείς ως Έλληνες χρησιμοποιούμε χειλόφωνο, άρα κάτι άλλο κάνουμε.»

«Το ΚΘΒΕ είναι ένας πνεύμονας πολιτισμού για την Βόρεια Ελλάδα πρέπει να το διαφυλάξουμε ως κόρη οφθαλμού» 

Σημείωμα Σκηνοθέτη
Έχω κάνει πολλές σκηνοθεσίες στην καριέρα μου. Ένα από τα όνειρά μου, όμως ήταν το έργο του Ζαμ Ανούιγ, «Ρωμαίος και Αννέτα», σε μετάφραση του Αλέξη Σολομού. Το έργο «Ρωμαίος και Αννέτα» το είχα παίξει με το ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ, πριν πολλά χρόνια με μεγάλη επιτυχία, σε μετάφραση και σκηνοθεσία Αλέξη Σολομού. Είναι ένα έργο πλημμυρισμένο από ποίηση, ρομαντισμό, έρωτα, αγάπη και μίσος. Και όπως χαρακτήριζε ο Δάσκαλός μου Αλέξης Σολομός, τον Ζαν Ανούιγ: συγγραφέα της αγάπης και οπαδό της αγάπης. Γιατί όταν ένας καλλιτέχνης υψώνει μια σπαρακτική κραυγή ενάντια σε έναν κόσμο γεμάτο μίσος, μάλλον οπαδός της αγάπης και του ρομαντισμού θα έπρεπε να ονομαστεί. Και έτσι μου αρέσει να βλέπω τον Ζαν Ανούιγ. Για αυτό και όλο μου το ενδιαφέρον σε αυτό το ποιητικό έργο, στηρίχτηκε στην ερμηνεία των ηθοποιών.
Θέλω να ευχαριστήσω τον Καλλιτεχνικό Διευθυντή, Αστέρη Πελτέκη που μου έδωσε αυτήν την ευκαιρία και που μετά από αρκετά χρόνια ξανασυνεργάστηκα με το ΚΘΒΕ. Όλους τους συνεργάτες του ΚΘΒΕ.
Τους συναδέλφους μου, που με πίστεψαν και όλοι μαζί δουλέψαμε με πάθος και ενθουσιασμό. Θα τους αναφέρω με αλφαβητική σειρά γιατί τους αγαπώ και τους εκτιμώ όλους το ίδιο: Έφη Δρόσου, Χρύσα Ζαφειριάδου, Αίγλη Κατσίκη, Νίκος Νικολάου, Γεράσιμος Σοφιανός, Δημήτρης Τσιλινίκος, Κωστής Χατζησάββας. Επίσης τη βοηθό μου και συνάδελφό μου Μαρία Καραμήτρη, την οποία ευχαριστώ για τη στήριξή της, την πολύτιμη βοήθειά της και τη συμβολή της στην ολοκλήρωση αυτής της προσπάθειας.

Ελπίζω και εύχομαι να τα καταφέραμε!

Τέλος θέλω να αφιερώσω την παράσταση στον Αλέξη Σολομό, αυτόν τον σπουδαίο Δάσκαλό μου, τον θεατράνθρωπο, τον συγγραφέα, τον μεταφραστή και σπουδαίο σκηνοθέτη.
Σας ευχαριστώ όλους

Συντελεστές
Μετάφραση:Αλέξης Σολομός
Σκηνοθεσία: Άννα Φόνσου
Κοστούμια: Άννα Φόνσου
Σκηνικά- Κοστούμια: Δανάη Πανά
Μουσική: Γιώργος Ανδρέου
Φωτισμοί:Στέλιος Τζολόπουλος
Βίντεο: Βαλλεντίνα Κόπτη
Βοηθός σκηνοθέτη:Μαρία Καραμήτρη
Οργάνωση παραγωγής: Μαριλύ Βεντούρη

*Ευχαριστούμε τον κ. Γιώργο Ανδρέου για την ευγενική παραχώρηση των μουσικών του έργων, τα οποία αποτελούν αποσπάσματα από την σουίτα εγχόρδων “Αθανασία”.

Παίζουν:
Έφη Δρόσου: μητέρα
Χρύσα Ζαφειριάδου: Αννέτα
Αίγλη Κατσίκη: Τζούλια
Νίκος Νικολάου: Πατέρας
Γεράσιμος Σοφιανός: Φρέντερικ
Δημήτρης Τσιλινίκος: Ταχυδρόμος
Κωνσταντίνος Χατζησάββας: Λουκιανός

Τιμές εισιτηρίων
Τετάρτη στις 19:00, Πέμπτη έως Σάββατο στις 21:00 και  Κυριακή στις 19:00: Γενική είσοδος: 13€
Εκπτωτικό Εισιτήριο: 9€ (Φοιτητικό – Μαθητικό, Πολύτεκνοι, Άνω των 65, Εκπαιδευτικών)

Ημέρες Πέμπτη (λαϊκή) στις 21:00 και Σάββατο στις 18:00 Γενική είσοδος: 11€
Εκπτωτικό Εισιτήριο: 9€ (Φοιτητικό – Μαθητικό, Πολύτεκνοι, Άνω των 65, Εκπαιδευτικών)

Ειδικές τιμές. Απαιτείται η αγορά των εισιτηρίων από τα ταμεία του ΚΘΒΕ και όχι ηλεκτρονικά.

ΑΜΕΑ: Δωρεάν
Μέλη του Συλ. Υπαλ. Υπουργείου Πολιτισμού Β. Ελλάδος: 5€
Ατέλειες: Δωρεάν 5 θέσεις ανά ημέρα παράστασης. Κατόπιν εξαντλήσεως των θέσεων, τιμή εισιτήριου. 
Ανέργων: Δωρεάν 5 θέσεις ανά ημέρα παράσταση. Κατόπιν εξαντλήσεως των θέσεων, τιμή εισιτήριου 5€.
Φοιτητικό: από 3 έως 6 άτομα, τιμή 7€ / άτομο. Άνω των 10 ατόμων, τιμή 5€ / άτομο.
«Εισιτήριο της παρέας»: Για παρέα 3 ατόμων τιμή 25€ στο σύνολο και για παρέα 4 ατόμων τιμή 30€ στο σύνολο.

Ομαδικό Εισιτήριο: 7 ευρώ (για 10 άτομα ισχύει για Τετάρτη, Πέμπτη και Σάββατο απόγευμα – από 20 άτομα και πάνω για Παρασκευή, Σάββατο βράδυ και Κυριακή). Ομαδικές κρατήσεις (άνω των 10 ατόμων): 2315 200 011 & 2315 200 012

Tags: Θεσσαλονίκη
Share212Tweet133Send

Σχετικά Άρθρα

Ν. Καρανικόλας: «Το δημογραφικό σήμερα αποτελεί ‘βόμβα’ για το ασφαλιστικό σύστημα»
Άρθρα και Συντεύξεις

Ν. Καρανικόλας: «Το δημογραφικό σήμερα αποτελεί ‘βόμβα’ για το ασφαλιστικό σύστημα»

ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΤΣΙΑΝΗΣ

Αναρτήθηκε από KARFITSANEWS
05/10/2025
Κοσμάς Μαρινάκης: «Η Ελλάδα δεν είναι success story γιατί δεν έχει αναπτυξιακό σχέδιο»
Άρθρα και Συντεύξεις

Κοσμάς Μαρινάκης: «Η Ελλάδα δεν είναι success story γιατί δεν έχει αναπτυξιακό σχέδιο»

ΚΟΣΜΑΣ ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ

Αναρτήθηκε από Γιάννης Κοντογεώργος
28/09/2025
Next Post

Τραγικό εργατικό δυστύχημα με πενηντάχρονο οικοδόμο

Η εταιρεία με την επωνυμία “MEDIA PUBLISHING GK IKE ” και κατ’ επέκταση η ιστοσελίδα που κατέχει αυτή “www.karfitsa.gr” συμμορφώνονται με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).

ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ΠΡΩΤΟΣ

ΖΩΔΙΑ

3 ζώδια που πρέπει να ακολουθήσουν το ένστικτό τους τις τελευταίες ημέρες του Μάρτη

Ζυγοί και σχέσεις – Με ποιους του ζωδιακού ταιριάζουν περισσότερο

Αναρτήθηκε από Άννα Παπαδοπούλου
30/09/2025
0

  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία & Διαφήμιση
  • Όροι Χρήσης – Πολιτική Απορρήτου

© 2025 Karfitsa

Facebook-f Twitter Youtube Instagram

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΗΜΑΡΧE ΑΚΟΥΣ;
  • ΑΡΘΡΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • LIFESTYLE
    • AGENDA
    • TOP PLACES
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΥΓΕΙΑ
    • ΖΩΔΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΠΟΡ
  • Πρωτοσέλιδα

© 2025 Karfitsa