Συσπειρωμένοι σε κλίμα ενότητας ήταν οι πρώην ΣΥΡΙΖΑ βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, κατά τη σημερινή επίσκεψη του Νίκου Ανδρουλάκη στη Θεσσαλονίκη.
Ο λόγος για τον βουλευτή Κιλκίς του ΠΑΣΟΚ, Πέτρο Παππά και τη βουλευτή Θεσσαλονίκης του ΠΑΣΟΚ, Ράνια Θρασκιά, οι οποίοι έδωσαν το παρών στη συνάντηση που είχε ο πρόεδρος της αξιωματικής αντιπολίτευσης στο Σύνδεσμο Εξαγωγέων (ΣΕΒΕ).
Χαμόγελα και «πηγαδάκια» πριν από την άφιξη του προέδρου του ΠΑΣΟΚ, σε κλίμα αγαστής συνεργασίας και ενότητας.
Δείτε τη φωτογραφία της Karfitsa:





