ΚΑΡΦΙΤΣΑ
No Result
View All Result
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΗΜΑΡΧE ΑΚΟΥΣ;
  • ΑΡΘΡΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • LIFESTYLE
    • AGENDA
    • TOP PLACES
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΥΓΕΙΑ
    • ΖΩΔΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΠΟΡ
  • Πρωτοσέλιδα
ΚΑΡΦΙΤΣΑ
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΗΜΑΡΧE ΑΚΟΥΣ;
  • ΑΡΘΡΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • LIFESTYLE
    • AGENDA
    • TOP PLACES
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΥΓΕΙΑ
    • ΖΩΔΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΠΟΡ
  • Πρωτοσέλιδα
No Result
View All Result
ΚΑΡΦΙΤΣΑ

Κομισιόν: Πως θα εντοπίζονται τα γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα ΙΧ;

ΚΑΡΦΙΤΣΑ NEWS Αναρτήθηκε από ΚΑΡΦΙΤΣΑ NEWS
28/04/2025
Auto – Moto
Χρόνος Ανάγνωσης: 1 λεπτό
0
Πρέπει να αφήνω τον κινητήρα να δουλεύει στο ρελαντί μετά από ένα μακρύ ταξίδι;

Related Post

ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήθηκαν κατά 11,7% τα καινούργια αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν τον Ιούλιο

Κίνα: Η αυτοκινητοβιομηχανία BMW μετασχηματίζεται ψηφιακά

Toyota: Στην κορυφή των πωλήσεων αυτοκινήτων παγκοσμίως

Kia: Έλαβε πέντε διακρίσεις στα βραβεία Red Dot Design Concept 2025

Η ΕΕ προτείνει την καταγραφή των ενδείξεων του μετρητή διανυθέντων χλμ. στις εθνικές βάσεις για τη διασυνοριακή ανταλλαγή ιστορικού των δεδομένων.

Τέλος στο γύρισμα των χιλιομέτρων στα εκατομμύρια μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που διακινούνται μεταξύ των κρατών μελών στην Ευρωπαϊκή Ένωση θέλει να βάλει η Κομισιόν με νέα νομοθεσία που έχει προτείνει και αναμένεται να προωθήσει στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.

Σύμφωνα με το carandmotor.gr, πιο συγκεκριμένα η Κομισιόν προτείνει την καταγραφή των ενδείξεων του μετρητή διανυθέντων χιλιομέτρων στις εθνικές βάσεις δεδομένων για τη διασυνοριακή ανταλλαγή ιστορικού των οδομετρητών ώστε να μπει ένα οριστικό τέλος ή να μειωθεί στο ελάχιστο η πιθανότητα γυρίσματος των διανυθέντων χιλιομέτρων στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προτείνει επίσης μια συνολική αναθεώρηση των κανόνων της ΕΕ για την οδική ασφάλεια και την ταξινόμηση οχημάτων για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και της ποιότητας του αέρα σε ολόκληρη την ΕΕ.

Οι νέοι κανόνες θα λάβουν υπόψη την αυξανόμενη παρουσία ηλεκτρικών οχημάτων και θα προσαρμοστούν στις αναδυόμενες τεχνολογίες. Θα εισαγάγουν ενισχυμένες επιθεωρήσεις, συμπεριλαμβανομένων περιοδικών τεχνικών επιθεωρήσεων για ηλεκτρικά οχήματα και προηγμένα συστήματα υποστήριξης του οδηγού, ετήσιες επιθεωρήσεις για παλαιότερα αυτοκίνητα και ημιφορτηγά, καθώς και προηγμένες μεθόδους δοκιμών εκπομπών για τον εντοπισμό οχημάτων υψηλής εκπομπής για τη μείωση της ρύπανσης των λεπτών σωματιδίων.

Επιπλέον, η Επιτροπή προτείνει τη θέσπιση ψηφιακών πιστοποιητικών ταξινόμησης οχημάτων και περιοδικών δοκιμών, την απλούστευση της διασυνοριακής κοινοχρησίας δεδομένων και την προστασία των πολιτών από δόλιες δραστηριότητες, όπως η παραποίηση των μετρητών διανυθέντων χιλιομέτρων. Επίσης, οι περιοδικές τεχνικές επιθεωρήσεις θα διευκολυνθούν για όσους διαμένουν προσωρινά σε άλλη χώρα της ΕΕ.

Οι προτεινόμενες αλλαγές αντικατοπτρίζουν τη δέσμευση της ΕΕ για ασφαλή και βιώσιμη κινητικότητα, διασφαλίζοντας παράλληλα την ελεύθερη κυκλοφορία προσώπων και αγαθών. Μεταξύ του 2026 και του 2050, εκτιμάται ότι οι προτάσεις αυτές θα σώσουν περίπου 7.000 ζωές και θα αποτρέψουν περίπου 65.000 σοβαρούς τραυματισμούς.

Για τον σκοπό αυτό, η Επιτροπή προτείνει την αναθεώρηση τριών οδηγιών που περιλαμβάνουν τον περιοδικό τεχνικό έλεγχο (PTI) των οχημάτων, τα έγγραφα κυκλοφορίας οχημάτων και τον οδικό έλεγχο (RSI) των επαγγελματικών οχημάτων.

Προκλήσεις για τα μη ασφαλή και γηράσκοντα οχήματα

Η νέα πρόταση στοχεύει σε μη ασφαλή οχήματα, τα οποία συμβάλλουν σε ατυχήματα, θανάτους και τραυματισμούς. Οι ισχύοντες κανόνες, οι οποίοι επικαιροποιήθηκαν για τελευταία φορά το 2014, πρέπει να συμβαδίζουν με τις τεχνολογικές εξελίξεις, όπως τα συστήματα υποστήριξης του οδηγού και η αυξανόμενη παρουσία ηλεκτρικών οχημάτων στους δρόμους. Επιπλέον, τα ιδιαίτερα ρυπογόνα και θορυβώδη οχήματα, αν και σχετικά λίγα σε αριθμό, ευθύνονται για ένα δυσανάλογο ποσοστό επιβλαβών εκπομπών. Οι ισχύοντες κανόνες δεν αντιμετωπίζουν επαρκώς την ατμοσφαιρική ρύπανση και τον θόρυβο.

Ο γηράσκων στόλος οχημάτων αυξάνει επίσης τον κίνδυνο απάτης των οδομετρητών(π.χ. οπισθοδρόμηση των οδομετρητών για να φαίνεται ότι τα οχήματα έχουν λιγότερα χιλιόμετρα από ό,τι έχουν). Η καταπολέμηση αυτής της απάτης απαιτεί επικαιροποιημένους κανόνες. Οι παρωχημένες διαδικασίες και η μη χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας παρεμποδίζουν την επιβολή και τη διασυνοριακή συνεργασία.

Οι νέες προτάσεις μέτρων περιλαμβάνουν τα εξής:

Προσαρμογή των δοκιμών στα νέα οχήματα: Περιοδικές τεχνικές επιθεωρήσεις για ηλεκτρικά οχήματα και νέες δοκιμές για ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας, συμπεριλαμβανομένης της δοκιμής της ακεραιότητας του λογισμικού των σχετικών με την ασφάλεια και τις εκπομπές συστημάτων.

Νέες δοκιμές εκπομπών: Ανίχνευση οχημάτων υψηλής εκπομπής, συμπεριλαμβανομένων των παραποιημένων οχημάτων, με τη χρήση προηγμένων μεθόδων για εξαιρετικά λεπτά σωματίδια και NOx.

Καταπολέμηση της απάτης: Καταγραφή των ενδείξεων του μετρητή διανυθέντων χιλιομέτρων στις εθνικές βάσεις δεδομένων για τη διασυνοριακή ανταλλαγή ιστορικού των οδομετρητών.

Ετήσιες επιθεωρήσεις: Για αυτοκίνητα και φορτηγά άνω των δέκα ετών.

Ψηφιοποίηση: Έκδοση ηλεκτρονικών πιστοποιητικών ταξινόμησης οχημάτων και περιοδικών ελέγχων και ανταλλαγή δεδομένων μέσω κοινής πλατφόρμας για την απλούστευση των διοικητικών διαδικασιών.

Αμοιβαία αναγνώριση των πιστοποιητικών περιοδικής τεχνικής επιθεώρησης:Διασφάλιση της διασυνοριακής αναγνώρισης περιοδικών τεχνικών επιθεωρήσεων που διενεργούνται σε άλλο κράτος μέλος για αυτοκίνητα επί έξι μήνες.

Βελτιωμένη διακυβέρνηση δεδομένων: Εξορθολογισμός της πρόσβασης στα τεχνικά δεδομένα των οχημάτων για τα κέντρα δοκιμών.

Στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

Οι προτάσεις θα εξεταστούν από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο στο πλαίσιο της συνήθους νομοθετικής διαδικασίας. Μόλις συμφωνηθεί, η Επιτροπή θα προετοιμάσει τις απαιτούμενες κατ’ εξουσιοδότηση και εκτελεστικές πράξεις για ορισμένες πτυχές της εφαρμογής των κανόνων.

Share212Tweet133Send

Σχετικά Άρθρα

Αυτά είναι τα αυτοκίνητα που δεν χαλάνε ποτέ -Τα πιο αξιόπιστα που μπορείς να αγοράσεις
Auto – Moto

ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήθηκαν κατά 11,7% τα καινούργια αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν τον Ιούλιο

Αύξηση 6,3% σημείωσαν οι πωλήσεις των αυτοκινήτων στη χώρα τον Ιούλιο εφέτος, καθώς, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, τον συγκεκριμένο μήνα...

Αναρτήθηκε από Άννα Παπαδοπούλου
09/08/2025
Κίνα: Η αυτοκινητοβιομηχανία BMW μετασχηματίζεται ψηφιακά
Auto – Moto

Κίνα: Η αυτοκινητοβιομηχανία BMW μετασχηματίζεται ψηφιακά

Για τον Φρανζ Ντέκερ, υψηλόβαθμο στέλεχος διοίκησης του γερμανικού επιχειρηματικού ομίλου BMW Group, η ταχύτατη εξέλιξη της Κίνας στον τομέα...

Αναρτήθηκε από Άννα Παπαδοπούλου
08/08/2025
Next Post
66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Άνοιξε η πλατφόρμα για τις καταθέσεις κινηματογραφικών σχεδίων για την «Αγορά»

66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Άνοιξε η πλατφόρμα για τις καταθέσεις κινηματογραφικών σχεδίων για την «Αγορά»

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Συνάντηση Κ. Μητσοτάκη με τον αντιπρόεδρο της Exxon Mobil και τον πρόεδρο της Lockheed Martin

Δημοσκόπηση GPO: Διπλάσια η διαφορά ΝΔ-ΠΑΣΟΚ

Τραγωδία στα Χανιά: Νεκρό τετράχρονο παιδί που παρασύρθηκε από αυτοκίνητο

Τέμπη: Κυρανάκης προς ΟΣΕ – «Σεβαστείτε τη δικαστική απόφαση για τις αποζημιώσεις»

Το μεγάλο facelift… Υπουργείου

Στην Αθήνα το δεύτερο εργαστήριο για την αξιολόγηση τεχνολογιών υγείας

Τραμπ – Ερντογάν: Ολοκληρώθηκε η συνάντηση στον Λευκό Οίκο

8 Χρόνια Kapani Project – Η Αγορά στο Επίκεντρο του Πολιτισμού

Η Μαρία Καρυστιανού κατέθεσε αίτημα εκταφής της κόρης της, Μάρθης

Κρήτη: Δύο αδέλφια εντοπίστηκαν μαχαιρωμένα σε χωράφι – Σοβαρά τραυματίας ο ένας

Η εταιρεία με την επωνυμία “MEDIA PUBLISHING GK IKE ” και κατ’ επέκταση η ιστοσελίδα που κατέχει αυτή “www.karfitsa.gr” συμμορφώνονται με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).

ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ΠΡΩΤΟΣ

ΖΩΔΙΑ

Τα άτυχα ζώδια του Ιουνίου

Οι μεγαλύτεροι εγωιστές – Αυτά τα ζώδια βάζουν τον εαυτό τους πάνω απ’ όλα

Αναρτήθηκε από Άννα Παπαδοπούλου
22/09/2025
0

  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία & Διαφήμιση
  • Όροι Χρήσης – Πολιτική Απορρήτου

© 2025 Karfitsa

Facebook-f Twitter Youtube Instagram

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΗΜΑΡΧE ΑΚΟΥΣ;
  • ΑΡΘΡΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • LIFESTYLE
    • AGENDA
    • TOP PLACES
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΥΓΕΙΑ
    • ΖΩΔΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΠΟΡ
  • Πρωτοσέλιδα

© 2025 Karfitsa