Ο διευθύνων σύμβουλος της Pop Mart, ο Γουάνγκ Νινγκ, δήλωσε σήμερα ότι η εταιρεία παιγνιδιών του αναμένεται ότι το 2025 θα επιτύχει το στόχο της για έσοδα 20 δισεκατομμυρίων γιουάν (2,78 δισεκατομμύρια δολάρια) και ότι «και τα 30 δισεκατομμύρια (4,18 δισεκατομμύρια δολάρια) θα είναι εύκολο να επιτευχθούν φέτος».
Ο Γουάνγκ, ο οποίος ίδρυσε την εταιρεία το 2010, έκανε τις δηλώσεις αυτές σε αναλυτές αφού η Pop Mart ανακοίνωσε χθες, Τρίτη, αποτελέσματα ρεκόρ για το πρώτο φετινό εξάμηνο.
Η εταιρεία που κατασκευάζει τα χαριτωμένα τερατάκια κούκλες Labubu ανακοίνωσε συγκεκριμένα αύξηση των καθαρών κερδών της κατά σχεδόν 400%, καθώς η ζήτηση για τα παιγνίδια αυτά αυξάνεται, ιδιαίτερα σε αγορές του εξωτερικού με μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.
Τα Labubu, χαριτωμένα λούτρινα τερατάκια που χαμογελούν δείχνοντας τα δόντια τους, μέλη της σειράς παιχνιδιών «The Monsters», «Τα Τέρατα», που σχεδιάσθηκε από τον Κάσινγκ Λουνγκ, έχει γίνει αξεσουάρ διασημοτήτων, όπως η Ριάνα, η Ντούα Λίπα και ο Ντέιβιντ Μπέκαμ, και κάνουν μεγάλες πωλήσεις σε όλο τον κόσμο.
Μέχρι τώρα χρησιμοποιούνταν κυρίως για να κρέμονται σε τσάντες, αλλά η Pop Mart ανακοίνωσε πως θα λανσάρει αυτή την εβδομάδα μια μίνι εκδοχή των Labubu που θα μπορεί κανείς να κρεμάσει στα κινητά τηλέφωνα.