Με εμπειρία 19 χρόνων στον χώρο της κομμωτικής και των επαγγελματικών προϊόντων περιποίησης μαλλιών, 3.500 συνεργαζόμενα κομμωτήρια στην Ελλάδα, αλλά και μεγάλο άνοιγμα σε 10 χώρες στο εξωτερικό, η KYANA αποτελεί ένα ελληνικό success story, το οποίο μάλιστα ξεκίνησε από τη Θεσσαλονίκη. Ο ιδρυτής και πρόεδρος της KYANA, Γιάννης Βασιλειάδης, μιλά στην Karfitsa για το όραμα και τους στόχους της εταιρείας, η οποία στοχεύει ακόμα πιο ψηλά, στην κατάκτηση της παγκόσμιας αγοράς.
Συνέντευξη: Ελίνα Τουκουσμπαλίδου
Η πρώτη μας ερώτηση έχει να κάνει με το όραμα και τους στόχους της εταιρείας, η οποία ιδρύθηκε πριν από 19 χρόνια. Τι ονειρευόσασταν τότε και πού βρίσκεστε σήμερα;
Το 2006 μαζευτήκαμε μια παρέα, οι οποίοι ήμασταν ήδη στον τομέα των επαγγελματικών προϊόντων και αποφασίσαμε να κάνουμε κάτι μεγάλο, ένα όραμα που θα μας έδινε τη δυνατότητα να μην απευθυνόμαστε μόνο στην ελληνική αγορά, αλλά και περαιτέρω. Ξεκινήσαμε με την αγάπη μας για τον επαγγελματία κομμωτή που έχει να κάνει με την ομορφιά του κόσμου, ανδρών και γυναικών. Με αυτό το πλάνο ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε προϊόντα υψηλής ποιότητας για να μπορέσουμε να τους λύσουμε τα χέρια. Θέλαμε να δώσουμε μεγάλη έμφαση στην επιμόρφωση και στο πώς να χρησιμοποιούν αυτά τα προϊόντα για να βγάλουν το μέγιστο καλύτερο αποτέλεσμα.
Τα δεδομένα στο χώρο της κομμωτικής αλλάζουν, όπως και οι τάσεις. Αναφερθήκατε στην επιμόρφωση. Ποιες είναι οι δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της KYANA;
Η κομμωτική είναι μια τέχνη, η οποία βασίζεται στη μόδα. Κάθε έξι μήνες αλλάζει η μόδα οπότε θα πρέπει να είμαστε επικαιροποιημένοι. Θέλουμε να δίνουμε την ευκαιρία στους συνεργάτες να επιμορφώνονται όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό με πολλά ταξίδια που κάνουμε. Στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης εντάσσονται και πολλές παράλληλες δράσεις, όπως κάνουμε με πολλές ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. Οι περισσότερες έχουν να κάνουν με τις γυναίκες, τις οποίες θέλουμε να βοηθάμε να ξεπερνούν κάποιες δυσκολίες. Παράλληλα έχουμε και στον αθλητισμό πολύ μεγάλη δράση, καθώς πολλά σωματεία αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες. Θέλουμε να βοηθάμε το κοινωνικό σύνολο για να προσφέρουμε πίσω, αυτό που απλόχερα μάς δίνει.
Θέλω να μιλήσουμε και για το success story σας. Ξεκινήσατε από τη Θεσσαλονίκη και όχι από την Αθήνα και καταφέρατε να έχετε σήμερα 3.500 συνεργαζόμενα κομμωτήρια σε όλη την Ελλάδα, ενώ έχετε κάνει και μεγάλο άνοιγμα στο εξωτερικό, με πολλές ευρωπαϊκές χώρες. Τι ξεχωρίζει την εταιρεία σας;
Σωστά, τα κομμωτήρια είναι 3.500 και πλέον πιθανότατα, γιατί η εταιρεία μας απευθύνεται και σε αντιπροσώπους σε όλη την Ελλάδα. Στην Αττική είναι το μεγαλύτερο στοίχημα αυτή την περίοδο. Θέλουμε να κατακλύσουμε την εθνική αγορά. Η δυσκολία είναι μεγάλη, λόγω των πολυεθνικών που έχουμε να αντιμετωπίσουμε, όμως με αγάπη και μεράκι για αυτό που κάνουμε, ξεπερνάμε τα εμπόδια και βρίσκουμε πολλές ευκαιρίες να αναδείξουμε την εταιρεία μας. Βέβαια το λογότυπο KYANA, οι Έλληνες δε το αναγνώριζαν σαν ελληνικό. Πίστευαν ότι ήταν μια εταιρεία από την Ιαπωνία ή από την Αμερική.
Γι’ αυτό τα πρώτα χρόνια που υπήρχε και μεγαλύτερη ξενομανία, δε λέγαμε ότι είναι ελληνική εταιρεία αλλά τους αφήναμε να φαντάζονται ότι είναι από άλλη χώρα. Βέβαια αργότερα με την κρίση, πολλοί προτιμούσαν μια ελληνική εταιρεία, και μας έλεγαν να το βγάλουμε προς τα έξω το ότι είμαστε ελληνική εταιρεία και μάλιστα θεσσαλονικιώτικη. Εμείς θέλουμε να κάνουμε σωστά τη δουλειά μας, να βγάζουμε luxury προϊόντα, με μεγάλη ποιότητα, η οποία ήδη αναγνωρίζεται από τον κόσμο. Πραγματικά χαίρομαι πολύ όταν συστήνομαι σε κάποιον και του αναφέρω την KYANA, και μου απαντά ότι έχει δοκιμάσει τα προϊόντα μας, ότι είναι εξαιρετικά και ότι η ποιότητά τους είναι ανεπανάληπτη. Αυτό είναι το μεγάλο ευχαριστώ.
Να μιλήσουμε και για τη νέα σειρά προϊόντων, τα Detox. Τι έρχονται να προσθέσουν στο χώρο της ομορφιάς και της κομμωτικής;
Η ζωή στις πόλεις είναι πολύ δύσκολη με την ατμοσφαιρική ρύπανση, οπότε εμείς βγάζουμε πολλά εξειδικευμένα προϊόντα και η σειρά μας, η Detox έρχεται να βοηθήσει τα μαλλιά να καθαρίζουν από τις τοξίνες του περιβάλλοντος. Σε αυτή τη σειρά έχουμε τρία προϊόντα, τα οποία ο κόσμος χρησιμοποιεί και βλέπει ένα καλό αποτέλεσμα.
Ποιοι είναι οι στόχοι της επόμενης ημέρας, τα σχέδια και τα πλάνα της KYANA;
Στα άμεσα σχέδια είναι να αναπτύξουμε ακόμη περισσότερο τις πωλήσεις μας. Θέλουμε με βάση το όραμά μας πριν από 19 χρόνια, να κάνουμε μια εταιρεία που να μην απευθύνεται μόνο στον Έλληνα κομμωτή, αλλά σε όλη την παγκόσμια αγορά. Με την εμπειρία και τα «όπλα» που έχει στη φαρέτρα της η εταιρεία, μπορεί να ανταπεξέλθει σε όλες τις προκλήσεις της παγκόσμιας αγοράς. Παίρνουμε μέρος στην έκθεση Cosmoprofi και βλέπουμε πολλές κομμωτηριακές εταιρείες, από τις οποίες δεν έχουμε να ζηλέψουμε τίποτα. Ίσα ίσα έχουμε πολλά περισσότερα προϊόντα και κωδικούς και περισσότερη εξειδίκευση για τον κομμωτή. Εξάγουμε ήδη σε 10 χώρες και τα αποτελέσματα είναι ανεπανάληπτα.
Ως μέλος του ΕΒΕΘ, τι συμβουλές θα δίνατε σε έναν επιχειρηματία της Θεσσαλονίκης, ο οποίος μπορεί να δυσκολεύεται όχι μόνο να επεκταθεί αλλά και να τα βγάλει πέρα;
Δεν πρέπει να μεμψιμοιρούμε και να κλαίμε πάνω από το χυμένο γάλα. Γι’ αυτό ήθελα να ασχοληθώ με τα κοινά. Η εκλογή μου στο ΔΣ του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, αλλά και στον Εμπορικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης, μού έδωσε την ευκαιρία να συναναστραφώ με πολλούς επιτυχημένους επιχειρηματίες, να ανταλλάξω απόψεις και να βοηθήσω την αγορά της Μακεδονίας και της Βόρειας Ελλάδας να έρθει πιο μπροστά, να δώσει λύσεις, να πάει πιο δυνατά, αλλά πρέπει όλοι να πλαισιώσουν αυτές τις δράσεις και να μη στέκονται αντίθετα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
*Το βίντεο είναι ελεύθερο προς χρήση