«Γενέθλια» 20 χρόνων γιορτάζει το Mediterranean Cosmos, το μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο της Θεσσαλονίκης και επιστρατεύει μια νέα καμπάνια με τίτλο «Όλος ο κόσμος σε έναν προορισμό», αναπτύσσοντας τη στρατηγική για το μέλλον.
Ρεπορτάζ: Ελίνα Τουκουσμπαλίδου
Από το 2005 μέχρι το 2025 το εμπορικό κέντρο έχει καταφέρει να αποκτήσει δημοφιλία σε Ελλάδα και εξωτερικό, διαμορφώνοντας ένα ισχυρό brand name και προσελκύοντας πολλούς Βαλκάνιους επισκέπτες, σε έναν χώρο 46.700 τ.μ., με 200 εμπορικά καταστήματα και 30 καταστήματα εστίασης.
Η νέα καμπάνια αλλά και το νέο λογότυπο του εμπορικού κέντρου παρουσιάστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης 24/09, όπου ο center director του Mediterranean Cosmos, Άγγελος Μπεντούλης, έκανε μια ιστορική αναδρομή και ξεχώρισε στιγμές – ορόσημα στα 20 χρόνια, ενώ μίλησε και για το στρατηγικό σχεδιασμό της επόμενης μέρας.
«Το όραμα ήταν να φτιάξουμε το πρώτο σύγχρονο εμπορικό κέντρο στην Ελλάδα. Αναρωτιόμασταν αν θα το αγκάλιαζε ο κόσμος της Θεσσαλονίκης. Έγινε γρήγορα όμως ένα αναπόσπαστο κομμάτι της Θεσσαλονίκης. Η προσπάθειά μας είναι να εξελισσόμαστε διαρκώς. Δε μείναμε στάσιμοι. Προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη εμπειρία στο κοινό», επεσήμανε ο κ. Μπεντούλης.
Ο ίδιος στάθηκε και στις πράσινες πρακτικές και στα έξυπνα συστήματα στο χώρο του Mediterranean Cosmos, με τη μεγάλη εγκατάσταση φωτοβολταϊκών, led λαμπτήρων και φορτιστών για ηλεκτρικά οχήματα.
Στο πλαίσιο του εορτασμού των 20 χρόνων του Mediterranean Cosmos, ο κ. Μπεντούλης ανέφερε πως τον Νοέμβριο θα διοργανωθεί ένα μεγάλο πάρτι, ενώ στις δράσεις θα συμμετέχουν και οι εργαζόμενοι του εμπορικού κέντρου.
Στην παρουσίαση της νέας καμπάνιας του Mediterranean Cosmos βρέθηκε και η γνωστή παρουσιάστρια, Ελένη Τσολάκη.
Μπορείτε να δείτε το βίντεο της νέας καμπάνιας εδώ:
Εντυπωσιάζει η προσωπογραφία του Νίκου Γκάλη στο Πανεπιστημιακό Γυμναστήριο του ΑΠΘ (ΦΩΤΟ+Video)