Μία ανείπωτη τραγωδία σημειώθηκε στον Βόλο.
Ένας 65χρονος έφυγε από τη ζωή μόλις 33 ημέρες μετά την απώλεια της συζύγου του.
Όπως επισημαίνει το gegonota.news ο συνταξιούχος φοροτεχνικός, άφησε την τελευταία του πνοή χθες Κυριακή, 21/6 λίγες ώρες μετά το 40ήμερο μνημόσυνο της συζύγου του που ήταν συνταξιούχος της ΔΕΥΑΜΒ και πέθανε στις 19 Μαΐου, μετά από μάχη με τη λευχαιμία, σε ηλικία 61 ετών.
Το μνημόσυνο τελέστηκε το πρωί της Κυριακής (21/6) στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου Βόλου και το βράδυ της ίδιας ημέρας ο 68χρονος αισθάνθηκε ξαφνικά αδιαθεσία και κατέληξε, ακολουθώντας την αγαπημένη του σύζυγο στον θάνατο.
Η κηδεία του θα πραγματοποιηθεί σήμερα, Δευτέρα 22 Ιουνίου και ώρα 6 το απόγευμα στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου.
Επιθυμία της οικογένειας είναι, αντί στεφάνων, τα χρήματα να δοθούν στη «Φλόγα».





