Στο δρόμο έμεινε ένα λεωφορείο του ΟΑΣΘ το απόγευμα της Δευτέρας 22/06, προκαλώντας ταλαιπωρία για το επιβατικό κοινό.
Ρεπορτάζ: Ελίνα Τουκουσμπαλίδου
Το λεωφορείο που εκτελούσε το δρομολόγιο 2Κ ΙΚΕΑ – ΚΤΕΛ έμεινε στο δρόμο το μεσημέρι της Δευτέρας. Το περιστατικό σημειώθηκε επί της Μοναστηρίου πριν τις 17.00.

Σύμφωνα με πληροφορίες, σημειώθηκε πρόβλημα όταν βγήκαν καπνοί από τον πίσω τροχό του λεωφορείου. Ο οδηγός για προληπτικούς λόγους σταμάτησε στην άκρη του δρόμου το λεωφορείο και το εκκένωσε από τους επιβάτες, περιμένοντας το αρμόδιο συνεργείο των τεχνικών για να γίνει εκτίμηση της βλάβης.

Οι επιβάτες έπρεπε να μεταβούν στην πιο κοντινή στάση λεωφορείων για να περιμένουν το επόμενο.





