Το βλέμμα στρέφεται πλέον στις δημαιρεσίες της 1ης Ιουλίου, δηλαδή στις εσωτερικές εκλογικές διαδικασίες για τις θέσεις στα όργανα του Δημοτικού Συμβουλίου. Η διοίκηση Αγγελούδη, όπως όλα δείχνουν, έχει επιλέξει να συνεχίσει με τον Σπύρο Βούγια στην προεδρία του Σώματος. Το ενδιαφέρον, όμως, βρίσκεται στην παράταξη Ζέρβα. Εκεί τα κουκιά είναι μετρημένα και η αριθμητική δύσκολη. Ο πρώην δήμαρχος χρειάζεται συμμαχίες, αν θέλει να αλλάξει πρόσωπα στο προεδρείο και στη Δημοτική Επιτροπή. Και ως γνωστόν, οι συμμαχίες στις δημαιρεσίες σπάνια είναι αθώες.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ KARFITSA





