Η Ελληνική Αστυνομία το Σάββατο 27 Ιουνίου προχώρησε
σε δύο συλλήψεις στη Θεσσαλονίκη.
Στο στόχαστρο μιας 51χρονης βρέθηκε ένας 93χρονος στην περιοχή της Τούμπας. Εκμεταλλευόμενη την είσοδο του ηλικιωμένου στην πολυκατοικία όπου διαμένει, τον ακολούθησε και, ασκώντας βία, του απέσπασε το ποσό των 260 ευρώ και μία τραπεζική κάρτα. Η γυναίκα εντοπίστηκε και συνελήφθη άμεσα από αστυνομικούς της ομάδας ΔΙΑΣ.
Σε μια δεύτερη περίπτωση, ένας 39χρονος επιχείρησε να διαρρήξει κατοικία στην περιοχή της οδού Μοναστηρίου. Οι ένοικοι του σπιτιού αντιλήφθηκαν την παρουσία του και κάλεσαν αμέσως την Άμεση Δράση.
Και για τις δύο υποθέσεις σχηματίστηκαν οι προβλεπόμενες δικογραφίες και οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στις αρμόδιες δικαστικές αρχές.





