Ο ΟΑΣΘ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΘ αποφάσισε να συμμετάσχει στην 24ωρη απεργία που προκήρυξαν η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ για σήμερα Τετάρτη, 6 Απριλίου.
Οι λεωφορειακές γραμμές θα εκτελούνται με προσωπικό ασφαλείας.
Ο ΟΑΣΘ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΘ αποφάσισε να συμμετάσχει στην 24ωρη απεργία που προκήρυξαν η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ για σήμερα Τετάρτη, 6 Απριλίου.
Οι λεωφορειακές γραμμές θα εκτελούνται με προσωπικό ασφαλείας.
Ένα ισχυρό μήνυμα αλληλεγγύης και προσφοράς έστειλε για ακόμη μία χρονιά η ποδοσφαιρική κοινότητα της Θράκης, καθώς τα έσοδα του...
Μετά την καταδίκη πριν από λίγες ημέρες σε ισόβια και επιπλέον σε 8 χρόνια κάθειρξης του ιδιοκτήτη του λούνα παρκ...
Μοναδικός αριθμός Μ.Η.Τ. 262048
© 2026 Karfitsa