Ισχυρή κερδοφορία με αιχμή τον κλάδο των καλωδίων και την ανάκαμψη στον κλάδο σωλήνων χάλυβα παρουσίασε για το 2022 η Cenergy, με τον τζίρο της να σημειώνει άλμα 35% και το ανεκτέλεστο υπόλοιπο των παραγγελιών της να ξεπερνά το φράγμα των 2 δισ. ευρώ.
Σε αυτό το πλαίσιο, το ΔΣ πρότεινε τη διανομή μερίσματος 0,05 ευρώ ανά μετοχή. Οι πωλήσεις ανήλθαν σε 1,43 δισ. ευρώ (35% αύξηση σε ετήσια βάση). Η λειτουργική κερδοφορία φτάνει σε ιστορικά υψηλά, με το αναπροσαρμοσμένο EBITDA να ανέρχεται στα 137 εκατ. ευρώ (31% αύξηση σε ετήσια βάση) ως αποτέλεσμα τόσο της ισχυρής δυναμικής στον κλάδο των καλωδίων όσο και της ανάκαμψης στον κλάδο σωλήνων χάλυβα. Βασικός μοχλός κερδοφορίας παραμένει η αποτελεσματική υλοποίηση των ενεργειακών έργων.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ POLITICAL




