, Παρασκευή
29 Μαρτίου 2024

search icon search icon

Αναρτήθηκε η σύμβαση παραχώρησης του ΟΛΘ

 
λιμάνι, φωτο Σάββας Αυγητίδης
Έγινε το επόμενο βήμα για την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ, καθώς αναρτήθηκε στην ηλεκτρονική πλατφόρμα (VDR) η σύμβαση παραχώρησης μεταξύ του Δημοσίου και του ΟΛΘ για τις λιμενικές εγκαταστάσεις της Θεσσαλονίκης. Οι υποψήφιοι επενδυτές μπορούν να υποβάλλουν ερωτήσεις στο data room και σε δεύτερο χρόνο να υποβάλλουν και τα σχόλιά τους. Όπως αναφέρουν κύκλοι του ΤΑΙΠΕΔ και του avgi.gr η διαδικασία προχωράει κανονικά και με βάση το χρονοδιάγραμμα. Οι δεσμευτικές προσφορές θα υποβληθούν στο τέλος Σεπτεμβρίου. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, θα υπάρχει δέσμευση για υποχρεωτικές επενδύσεις της τάξης των 220 εκατ. ευρώ.
Το ποσό αυτό αναγράφεται στο κείμενο της σύμβασης παραχώρησης μεταξύ ελληνικού δημοσίου και ΟΛΘ Α.Ε. που αναρτήθηκε στο virtual data room (VDR) και η οποία αφορά στις λιμενικές εγκαταστάσεις της Θεσσαλονίκης. Οι δεσμευτικές προσφορές θα υποβληθούν στο τέλος Σεπτεμβρίου.
Σύμφωνα με τη voria.gr σήμερα και αύριο στο Θεσσαλονίκη βρίσκονται στελέχη του υποψηφίου αγοραστή APM Terminals, ενώ την ερχόμενη εβδομάδα πιθανότατα θα έρθουν για ενημέρωση στελέχη του γερμανικού fund Deutsche Invest Equity Partners GmbH. Ήδη τον ΟΛΘ επισκέφθηκαν η ICTS από τις Φιλιππίνες και η ιαπωνική Mitsui. και αφορά στις λιμενικές εγκαταστάσεις της Θεσσαλονίκης. Οι δεσμευτικές προσφορές θα υποβληθούν στο τέλος Σεπτεμβρίου. Σήμερα και αύριο στην πόλη βρίσκονται στελέχη του υποψηφίου αγοραστή APM Terminals, ενώ την ερχόμενη εβδομάδα θα έρθουν για ενημέρωση στελέχη του γερμανικού fund Deutsche Invest Equity Partners GmbH. Ήδη τον ΟΛΘ επισκέφθηκαν η ICTS από τις Φιλιππίνες και η ιαπωνική Mitsui…
Διαβάστε το ρεπορτάζ της karfitsa με τους εργαζόμενους στο λιμάνι και την… υποδοχή τους σε επενδυτές από τη Δανία σήμερα: http://www.karfitsa.gr/2016/05/23/nej-oxi-eipan-stoys-danezoys-ependytes-oi-e/
 «Στα… ρηχά των δυνατοτήτων του ΟΛΘ το κυβερνητικό μοντέλο ιδιωτικοποίησης!»
Με αφορμή πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας, για καθορισμό των υποχρεωτικών επενδύσεων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης στα 220 εκατομμύρια ευρώ, στο πλαίσιο της σχεδιαζόμενης ιδιωτικοποίησης, δηλαδή σε ποσό πολύ χαμηλότερο εκείνου που προέβλεπε το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα του ΟΛΘ και υπερέβαινε τα 300 εκατομμύρια ευρώ ο βουλευτής Α΄ Περιφέρειας Θεσσαλονίκης της Ν.Δ. Σταύρος Καλαφάτης, έκανε την ακόλουθη δήλωση. «Αφού κατάφερε σε 17 μήνες να δημιουργήσει το πλέον αντιαναπτυξιακό οικονομικό περιβάλλον στην Ελλάδα, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ αποδεικνύει πως μπορεί να αποδυναμώσει ακόμα και τις ελάχιστες αναπτυξιακές ενέργειες που έχουν δρομολογηθεί. Ιδιαίτερα στην περίπτωση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, το κυβερνητικό μοντέλο ιδιωτικοποίησης, φαίνεται πως προσαράζει στα… ρηχά των δυνατοτήτων του. Μια σύμβαση παραχώρησης που ρίχνει τον πήχη των υποχρεωτικών επενδύσεων για τους υποψήφιους επενδυτές στα 220 ευρώ, καταδεικνύει πως αυτό που οι σημερινοί κυβερνώντες χαρακτήριζαν ως «ξεπούλημα» στο αντιπολιτευτικό παρελθόν τους, το κάνουν σήμερα …ακόμα πιο φτηνά, περιορίζοντας τη δυναμική του σημαντικότερου αναπτυξιακού πυλώνα της Θεσσαλονίκης. Ο μεγάλος μας φόβος όμως παραμένει, πως η κυβέρνηση είναι τόσο ξένη προς την ανάπτυξη που χρειάζεται ο τόπος, που όσο χαμηλά κι αν βάζει τον πήχη, κατορθώνει μονίμως να περνά από κάτω…»
λιμάνι, φωτο Σάββας Αυγητίδης

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.