Ο Ρόσπεργκ κέρδισε στον Μονακό
Ο Λιούις Χάμιλτον εκκίνησε καλά, οδήγησε πιο γρήγορα από όλους και κρατούσε τη νίκη στα χέρια του μέχρι την στιγμή που στην Mercedes αποφάσισαν να κερδίσει στο Μονακό ο Ρόσμπεργκ.
Δεν εξηγείται διαφορετικά η απόφαση των μηχανικών του Βρετανού να τον βάλουν στα πιτ στον 64 γύρο τη στιγμή που οδηγούσε τον αγώνα, έμπαινε το αυτοκίνητο ασφαλείας λόγω της σύγκρουσης του Φερστάπεν με τον Γκροζάν και ενώ τα ελαστικά του ήταν πιο φρέσκα από αυτά των Ρόσπεργκ και Φέττελ. Μετά από αυτήν την καταστροφική επιλογή της Mercedes ο Ρόσμπεργκ βρέθηκε στην πρώτη θέση, ο Φέτελστην δεύτερη και ο Χάμιλτον στην τρίτη. Θέσεις τις οποίες διατήρησαν μέχρι το τέλος του αγώνα.
Την τέταρτη και πέμπτη θέση πανηγύρισαν οι Κβιάτ και Ρικίαρντο με τα μονοθέσια της Red Bull. Έκτος τερμάτισε ο Ραικόνεν που έχει κάθε δίκιο να διαμαρτύρεται για την τελευταία μάχη με τον Αυστραλό, αφού για να τον περάσει τον ακούμπησε στον πίσω δεξί τροχό σπρώχνοντας το μονοθέσιο του ICEMAN στην άκρη. Την δεκάδα συμπλήρωσαν οι ι Σέρχιο Πέρεζ, Τζένσον Μπάτον, Φελίπε Νασρ και Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ.
Διαβαστε τη συνεχεια paraskhnio.gr
Δεν εξηγείται διαφορετικά η απόφαση των μηχανικών του Βρετανού να τον βάλουν στα πιτ στον 64 γύρο τη στιγμή που οδηγούσε τον αγώνα, έμπαινε το αυτοκίνητο ασφαλείας λόγω της σύγκρουσης του Φερστάπεν με τον Γκροζάν και ενώ τα ελαστικά του ήταν πιο φρέσκα από αυτά των Ρόσπεργκ και Φέττελ. Μετά από αυτήν την καταστροφική επιλογή της Mercedes ο Ρόσμπεργκ βρέθηκε στην πρώτη θέση, ο Φέτελστην δεύτερη και ο Χάμιλτον στην τρίτη. Θέσεις τις οποίες διατήρησαν μέχρι το τέλος του αγώνα.
Την τέταρτη και πέμπτη θέση πανηγύρισαν οι Κβιάτ και Ρικίαρντο με τα μονοθέσια της Red Bull. Έκτος τερμάτισε ο Ραικόνεν που έχει κάθε δίκιο να διαμαρτύρεται για την τελευταία μάχη με τον Αυστραλό, αφού για να τον περάσει τον ακούμπησε στον πίσω δεξί τροχό σπρώχνοντας το μονοθέσιο του ICEMAN στην άκρη. Την δεκάδα συμπλήρωσαν οι ι Σέρχιο Πέρεζ, Τζένσον Μπάτον, Φελίπε Νασρ και Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ.
Διαβαστε τη συνεχεια paraskhnio.gr