Το ντεμπούτο του Τραϊανού Δέλλα συνοδεύτηκε με «τεσσάρα» επί του Πανσερραϊκού στο «καυτό» Γεντί Κουλέ, επιστρέφοντας ωστόσο για τον ΟΦΗ στις καλές εμφανίσεις μετά από πολλούς μήνες.
Στο 23΄ο Ισέκα άνοιξε το σκορ από κοντά μετά από μια εξαιρετική συνεργασία με τον Μπάκου, ενώ έξι λεπτά αργότερα, ο Λαμπρόπουλος από κοντά έκανε το 2-0 ενώ το 3-0 έκανε στο 33′ ο Ισέκα.
Το τελικό 4-0 διαμόρφωσε ο Μπακού που μετά από δύο ασίστ σκόραρε σε τετ α τετ.
Πλέον, ο ΟΦΗ ισοβαθμεί με τους Σερραίους στην 8η θέση με 23 βαθμούς.




