ΚΑΡΦΙΤΣΑ
No Result
View All Result
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΗΜΑΡΧE ΑΚΟΥΣ;
  • ΑΡΘΡΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • LIFESTYLE
    • AGENDA
    • TOP PLACES
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΥΓΕΙΑ
    • ΖΩΔΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΠΟΡ
  • Πρωτοσέλιδα
ΚΑΡΦΙΤΣΑ
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΗΜΑΡΧE ΑΚΟΥΣ;
  • ΑΡΘΡΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • LIFESTYLE
    • AGENDA
    • TOP PLACES
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΥΓΕΙΑ
    • ΖΩΔΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΠΟΡ
  • Πρωτοσέλιδα
No Result
View All Result
ΚΑΡΦΙΤΣΑ

Τι εξετάζει η ΕΕ για τους επιπλέον δασμούς στα κινεζικά αυτοκίνητα;

ΚΑΡΦΙΤΣΑ NEWS Αναρτήθηκε από ΚΑΡΦΙΤΣΑ NEWS
29/04/2025
Auto – Moto
Χρόνος Ανάγνωσης: 1 λεπτό
0
Τέλος στην ταλαιπωρία των οδηγών -Έτσι γίνεται εύκολα η μεταβίβαση αυτοκινήτου

Related Post

ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήθηκαν κατά 11,7% τα καινούργια αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν τον Ιούλιο

Κίνα: Η αυτοκινητοβιομηχανία BMW μετασχηματίζεται ψηφιακά

Toyota: Στην κορυφή των πωλήσεων αυτοκινήτων παγκοσμίως

Kia: Έλαβε πέντε διακρίσεις στα βραβεία Red Dot Design Concept 2025

Οι κινεζικές επενδύσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες ενδέχεται να ανακατευθυνθούν στην Ευρώπη. Η εμπορική κατάσταση μεταξύ Κίνας και ΗΠΑ, με τους δασμούς του Donald Trump, φαίνεται ότι έχει ωθήσει την Ευρωπαϊκή Ένωση να επανεξετάσει τα σχέδιά της σχετικά με τους δικούς της τελωνειακούς δασμούς στα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Οι φόροι θα μπορούσαν να αρθούν και να αντικατασταθούν με έναν λιγότερο τιμωρητικό κανόνα με αποτέλεσμα τα κινεζικά μοντέλα να γίνουν πιο προσιτά!

Οι Βρυξέλλες εξετάζουν σοβαρά το ενδεχόμενο να καταργήσουν τους επιπλέον τελωνειακούς δασμούς στους Κινέζους κατασκευαστές που εισάγουν τα ηλεκτρικά τους αυτοκίνητα στην Ευρώπη. Μετά τις διαπραγματεύσεις με το Πεκίνο, που άνοιξαν εκ νέου από τότε που η χώρα ξεκίνησε έναν πραγματικό εμπορικό πόλεμο με τις Ηνωμένες Πολιτείες, η Ευρωπαϊκή Ένωση υπολογίζει σε μια νέα προσέγγιση. Τώρα, το ερώτημα που τίθενται είναι αν θα διατηρηθούν οι αυξημένες τιμές στα κινεζικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη, καθώς σύμφωνα με το Reuters σε διαφορετική περίπτωση οι δασμοί θα παραμείνουν σε ισχύ.

Μένει να δούμε πόσο και πώς σκοπεύει η ΕΕ να τελικά να κινηθεί. Προς το παρόν, η λύση αυτή παραμένει στο πλαίσιο των διαπραγματεύσεων και δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί τίποτα επίσημα.

Σύμφωνα με το carandmotor.gr, λόγω της τρέχουσας πλεονάζουσας παραγωγικής ικανότητας της Κίνας, η οποία δεν θα μπορεί πλέον να βασίζεται στις Ηνωμένες Πολιτείες για την εκκαθάριση των αποθεμάτων της, οι Βρυξέλλες έχουν ένα χαρτί να παίξουν για να αμβλύνουν την πολιτική τους έναντι της Κίνας. Η δυσκολία έγκειται στην ικανότητα της ΕΕ να προστατεύει τους εγχώριους κατασκευαστές.

Θα μπορούσαν οι υπερβολικοί δασμοί από τον Donald Trump στην Κίνα να ωφελήσει την Ευρώπη; Οι δύο δυνάμεις λέγεται ότι ξεκίνησαν εκ νέου διαπραγματεύσεις με στόχο την αναθεώρηση των εμπορικών τους συμφωνιών. Τα τελωνειακά τέλη που επιβάλλονται από την Ευρώπη σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα που παράγονται στην Κίνα και εισάγονται στη Γηραιά Ήπειρο θα μπορούσαν να αρθούν υπέρ ενός νέου κανόνα. Αυτό θα επικεντρωθεί στη μείωση των τιμών αλλά και στην καθιέρωση μιας ελάχιστης τιμής ανέφερε η Handelsblatt.

Επιπλέον δασμοί από το Νοέμβριο του 2024

Από τον Οκτώβριο του 2024, η Ευρωπαϊκή Ένωση ψήφισε νέους τελωνειακούς δασμούς κατά των κατασκευαστών που παράγουν τα μοντέλα τους στην Κίνα (και επωφελούνται από τη βοήθεια του Πεκίνου). Για μια περίοδο πέντε ετών, οι μάρκες είδαν τις τιμές των μοντέλων τους που εισάγονται στην Ευρώπη να αυξάνεται απότομα, ενώ η ΕΕ σκόπευε να τιμωρήσει αυτούς τους παράγοντες του κλάδου, βοηθούμενη από την κυβέρνηση να εμφανιστούν πιο ανταγωνιστικές από τους ευρωπαίους παίκτες. Εκτός από τον δασμό 10%, στην SAIC επιβλήθηκαν επιπλέον δασμοί 35,5%, στην BYD και την Geely 18,8%.

Τον Νοέμβριο του 2024, οι νέοι δασμοί τέθηκαν σε ισχύ και το Πεκίνο άσκησε τελική έκκληση, αφού προσπάθησε να υπερασπιστεί τον εαυτό του στον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου (ΠΟΕ). Η Κίνα είχε ζητήσει από τη Γαλλία και την Τσεχική Δημοκρατία να εργαστούν για την εξεύρεση «μιας αποδεκτής λύσης» στις Βρυξέλλες. Ο χειμώνας πέρασε και καθώς η Κίνα και οι Ηνωμένες Πολιτείες βυθίζονται σε έναν εμπορικό πόλεμο που θα μπορούσε να καταλήξει σε ένα πλήρες εμπορικό εμπάργκο, η ΕΕ συνεχίζει τον διάλογο.

Ποιο είναι το ενδιαφέρον για την Ευρώπη;

Η Γερμανία συγκαταλέγεται στις χώρες που ενδιαφέρονται περισσότερο για την αναθεώρηση των όρων εισαγωγής κινεζικών ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη. Όμως η Γαλλία δεν θα έμενε έξω. Η ιδέα της ΕΕ θα ήταν να βρεθεί ένας επαρκής συμβιβασμός για να συνεχιστεί η καταπολέμηση του αθέμιτου ανταγωνισμού από τα κινεζικά μοντέλα στην Ευρώπη (και έτσι να προστατεύσει την τοπική βιομηχανία). Για τη Γαλλία, ένα από τα συμφέροντα είναι η άρση της προσαύξησης που επιβάλλεται στο κονιάκ (το 2024, 29 εκατομμύρια μπουκάλια στάλθηκαν στην Κίνα).

Η προβλεπόμενη λύση είναι οι «ελάχιστες τιμές», κάτω από τις οποίες δεν θα μπορούσαν να διατεθούν στο εμπόριο κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η Ευρωπαϊκή Ένωση γνωρίζει ότι με την αμερικανική κατάσταση, το βάρος της στις συζητήσεις θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερο. Η Κίνα θα πρέπει να πουλήσει τα προϊόντα της με τον ένα ή τον άλλο τρόπο και οι επενδύσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες ενδέχεται να ανακατευθυνθούν στην Ευρώπη. Πρέπει επομένως να αξιοποιηθεί μια ευκαιρία, ακόμη και αν, ενόψει των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι ευρωπαίοι κατασκευαστές, το άνοιγμα του κόκκινου χαλί για τους Κινέζους κατασκευαστές θα σήμαινε επίσης το τέλος της ευρωπαϊκής μας βιομηχανίας.

Share212Tweet133Send

Σχετικά Άρθρα

Αυτά είναι τα αυτοκίνητα που δεν χαλάνε ποτέ -Τα πιο αξιόπιστα που μπορείς να αγοράσεις
Auto – Moto

ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήθηκαν κατά 11,7% τα καινούργια αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν τον Ιούλιο

Αύξηση 6,3% σημείωσαν οι πωλήσεις των αυτοκινήτων στη χώρα τον Ιούλιο εφέτος, καθώς, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, τον συγκεκριμένο μήνα...

Αναρτήθηκε από Άννα Παπαδοπούλου
09/08/2025
Κίνα: Η αυτοκινητοβιομηχανία BMW μετασχηματίζεται ψηφιακά
Auto – Moto

Κίνα: Η αυτοκινητοβιομηχανία BMW μετασχηματίζεται ψηφιακά

Για τον Φρανζ Ντέκερ, υψηλόβαθμο στέλεχος διοίκησης του γερμανικού επιχειρηματικού ομίλου BMW Group, η ταχύτατη εξέλιξη της Κίνας στον τομέα...

Αναρτήθηκε από Άννα Παπαδοπούλου
08/08/2025
Next Post
Καιρός: Ηλιοφάνεια με χαμηλές θερμοκρασίες

Παράδοξο αλλά αληθινό - Με καλοκαιρινό καιρό θα κάνει Πρωτομαγιά η Θεσσαλονίκη, με... χειμώνα το Ρέθυμνο

Η εταιρεία με την επωνυμία “MEDIA PUBLISHING GK IKE ” και κατ’ επέκταση η ιστοσελίδα που κατέχει αυτή “www.karfitsa.gr” συμμορφώνονται με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).

ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ΠΡΩΤΟΣ

ΖΩΔΙΑ

Αυτό εiναι το πıο χειρıστıκό ζώδıο από όλα

Αυτό εiναι το πıο χειρıστıκό ζώδıο από όλα

Αναρτήθηκε από Ελεάνα Ζαμπάρα
14/11/2025
0

  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία & Διαφήμιση
  • Όροι Χρήσης – Πολιτική Απορρήτου

© 2025 Karfitsa

Facebook-f Twitter Youtube Instagram

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΗΜΑΡΧE ΑΚΟΥΣ;
  • ΑΡΘΡΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • LIFESTYLE
    • AGENDA
    • TOP PLACES
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΥΓΕΙΑ
    • ΖΩΔΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΠΟΡ
  • Πρωτοσέλιδα

© 2025 Karfitsa