Tο σποτ συνδέεται με τη νέα γενιά ταξιδιωτών που αναζητούν βιωματικό τουρισμό και αυθεντικές εμπειρίες
Αντιλαμβανόμενος πως βρισκόμαστε στην εποχή των social media ο Δήμος Σερρών δημιούργησε ένα σποτ που τείνει να γίνει viral στα κοινωνικά δίκτυα, χάρη στο χιούμορ, τη φρεσκάδα και τον ρυθμό του. Με moto «Γεύση από Σέρρες», αξιοποιεί με ευρηματικό και νεανικό τρόπο την … μπουγάτσα.
Σκοπός είναι να… γκρεμίσει ένα στερεότυπο δεκαετιών, ναι μεν γευστικό και αναγνωρίσιμο, που ουσιαστικά όμως επισκίαζε τις υπόλοιπες εμπειρίες που προσφέρει η πόλη των Σερρών και η γύρω περιοχή στον επισκέπτη. Με γρήγορο μοντάζ, απλή γλώσσα και χιουμοριστική διάθεση, το σποτ συνδέεται με τη νέα γενιά ταξιδιωτών που αναζητούν βιωματικό τουρισμό και αυθεντικές εμπειρίες. Ξεκινώντας με χιουμοριστικό τρόπο από τα είδη μπουγάτσας στην πόλη, η αφήγηση εξελίσσεται σε μια ζωντανή περιήγηση, από τους πεζόδρομους και τις τοπικές γεύσεις, μέχρι τη φύση, την τέχνη και τις υπαίθριες δραστηριότητες.