«H ειλικρινής και συστηματική προσπάθεια του Ομίλου Jumbo, με στόχο να γεφυρώσει το χάσμα που έχει δημιουργηθεί ανάμεσα στις τιμές των προϊόντων και τα εισοδήματα των καταναλωτών, αποδεδειγμένα πλέον αποδίδει καρπούς», υποστηρίζει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της για την πορεία των πωλήσεων.
Ήδη μέχρι σήμερα έχουν μειωθεί οι τιμές σε 9.000 κωδικούς προϊόντων του Ομίλου Jumbo, γεγονός που έχει σταθεροποιήσει την πτωτική καταναλωτική τάση, παρά τις συνεχιζόμενες εξαιρετικά δυσμενείς οικονομικές και γεωπολιτικές συνθήκες. Κατά τον μήνα Οκτώβριο οι συνολικές πωλήσεις του Ομίλου Jumbo κατέγραψαν αύξηση 5% περίπου.
Για το 10μηνο του 2023 οι πωλήσεις του ομίλου εμφανίζονται αυξημένες κατά 16% περίπου, επίδοση υψηλότερη από την εκτίμηση της διοίκησης για την αύξηση των ετήσιων πωλήσεων κατά 12% περίπου.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ POLITICAL





