Στα 14,2 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκε ο κύκλος εργασιών της Παπουτσάνης στο α’ τρίμηνο, με την αξία των εξαγωγών να αντιπροσωπεύει το 58% του συνολικού κύκλου εργασιών.
Τα επώνυμα προϊόντα της εταιρείας παρουσιάζουν ισχυρή ανάπτυξη κατά 19% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2023, η οποία οφείλεται κατά μεγάλο βαθμό στο brand Αρκάδι, που με την είσοδό του στις νέες κατηγορίες φροντίδας ρούχων και υγρών πιάτων παρουσιάζει αύξηση πωλήσεων κατά 42%.
Παράλληλα οι εξαγωγές των επωνύμων προϊόντων Παπουτσάνης αναπτύσσονται δυναμικά στο πρώτο τρίμηνο του έτους καταγράφοντας ανάπτυξη κατά 28% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2023.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ POLITICAL




