Stancolac: Η «ροζ» καμπάνια ευαισθητοποίησης  για τον καρκίνο του μαστού (BINTEO)

Ο μήνας Οκτώβριος έχει καθιερωθεί ως μήνας πρόληψης και ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού.

Με αφορμή λοιπόν αυτόν τον μήνα η εταιρεία Stancolac δημιούργησε ένα βίντεο – καμπάνια ευαισθητοποίησης  για την γνώση, την ενημέρωση και την έγκαιρη διάγνωση γύρω από τον πιο συχνό τύπο καρκίνου για τις γυναίκες, στην εποχή μας.

Η έγκαιρη διάγνωση, μέσω της πρόληψης, μπορεί να σώσει ζωές, και αυτό το μήνα η εταιρεία που έχει την έδρα της στη Θεσσαλονίκη έφτιαξε το παρακάτω βίντεο, όπου γνωστά ονόματα στέλνουν το δικό τους μήνυμα για την πρόληψη κατά του καρκίνου του μαστού

Δείτε το βίντεο: