Το μυστικό πίσω από το Success Story της KIDDO

Συνέντευξη στη Φιλίππα Βλαστού

Τα βρεφικά καταστήματα KIDDO, το σύγχρονο και επιτυχημένο ελληνικό Brand έχει την βάση του στη Θεσσαλονίκη. Από εδώ ξεκίνησε η εξελισσόμενη πορεία του και η αφετηρία του για να κατακτήσει κομμάτι αυτής της απαιτητικής αγοράς ακόμη και στο εξωτερικό. Παρότι η εταιρεία είναι γνωστή, αυτό που ίσως δεν ξέρουν κάποιοι είναι ότι δημιουργήθηκε ακριβώς πάνω στην έναρξη της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα και πορεία του ήταν και παραμένει προς την κορυφή. «Κόντρα σε όλους και σε όλα τα καταφέραμε και συνεχίζουμε», τονίζει ο ιδιοκτήτης της εταιρείας Τάσος Ψάλτης, σε συνέντευξη του στην Karfitsa.

Πως και πότε αποφασίσατε να ανοίξετε τα KIDDO; Ποιο ήταν το όραμα σας;

Τα KIDDO γεννήθηκαν πριν 11+ χρόνια, ακριβώς την χρονική περίοδο που η χώρα μας άκουγε από τα χείλη ενός Πρωθυπουργού της για πρώτη φόρα τη λέξη «μνημόνιο»! Η πορεία και η ανάπτυξή τους χαράχτηκε μέσα σε μια δεκαετία που υπήρξαν τέσσερα μνημόνια, Capital Controls και κλειστές τράπεζες, καθώς και η πανδημία με τα lockdown λόγω του κορονοϊού. Κόντρα σε όλους και σε όλα!

Υπήρχε το Know How από τους γονείς μας, Αριστοτέλη και Ελένη Ψάλτη, που ήταν γκουρού στον κλάδο των βρεφικών για 25 χρόνια και πρωτοπόροι σε πολλά, γεγονός που κατέστησε πιο εύκολο τον πολύ δύσκολο κατά τ’ αλλα δρόμο, σε εμένα και τον αδερφό μου Γιάννη, μιας και μάθαμε πολλά δίπλα τους και μαζί τους κατά την πρότερη από τα KIDDO περίοδο!

Το όραμα ήταν να γίνουμε Leaders της αγοράς και του κλάδου, τόσο στον τομέα της χονδρικής, μέσω αντιπροσώπευσης κορυφαίων οίκων του εξωτερικού από Αμερική και Ευρώπη, που τελικά μας εμπιστεύτηκαν κατ’ αποκλειστικότητα για Ελλάδα, Κύπρο και Βαλκάνια,  όσο και της λιανικής, μέσω των μεγαλύτερων πολυκαταστημάτων (έως και 4.000 τ.μ.), αλλά και να πρεσβεύσουμε τα ελληνικά χρώματα και την Ελλάδα μας στο εξωτερικό, εξάγοντας τα KIDDO σε όλη την Ευρώπη (και όχι μόνο)! Αν στα παραπάνω προσθέσουμε και το ηλεκτρονικό μας κατάστημα www.kiddo.gr , το οποίο είναι ένα εκ των κορυφαίων, αν όχι το κορυφαίο στο είδος του, τότε ναι, μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι ξεπεράσαμε τις προσδοκίες μας και το αρχικό μας όραμα, αλλά όχι και τους εαυτούς μας, μιας και έχουμε ακόμη να δώσουμε πολλά περισσότερα!  

Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας Τάσος Ψάλτης

Πως καταφέρετε να αποκρούσετε τις δυσκολίες που είχε φέρει η τότε οικονομική κατάσταση και να αναπτυχθείτε; Ποια στοιχεία κρύβονται πίσω από το KIDDO Success Story σας;

Θα ακουστεί ίσως κλισέ ότι κάθε κρίση γεννά μεγάλες ευκαιρίες, αλλά αυτό συνέβη και σε εμάς. Στηριχθήκαμε στην πολύ σκληρή δουλεία, στη συνέπεια του λόγου και των πράξεων μας, στην καινοτομία και στα πρωτοπόρα βρεφικά προϊόντα νέας γενιάς και κυρίως στην καλύτερη δυνατή σχέση ποιότητας-τιμής που είναι αυτό που χαρακτηρίζει το Brand KIDDO, το οποίο αποτελεί ένα από τα πιο Value For Money Brands παγκοσμίως και σίγουρα το The Best Value For Money ελληνικό  Brand! Παίρνεις πολύ περισσότερα από αυτά που δίνεις! Ο λόγος; Απευθείας παράδοση των προϊόντων μας από τα εργοστάσια στον τελικό καταναλωτή, χωρίς μεσάζοντες και ανούσιες υπεραξίες! Επίσης σημαντικό ρόλο έπαιξε το πολύ μεγάλο και πετυχημένο Portfolio από μεγάλα Brands του εξωτερικού που κατ’ αποκλειστικότητα διανέμαμε στις Ελληνίδες καταναλώτριες/μαμάδες, μέσω του δικτύου των καταστημάτων μας σε Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Λάρισα, αλλά και μέσω του δικτύου των συνεργατών μας.

Πείτε μας μερικά από τα πιο ηχηρά Brands που αντιπροσωπεύετε σε Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα και Βαλκάνια?

Τα CARTER’S, τη μεγαλύτερη εταιρία βρεφικού και παιδικού ρουχισμού στην Αμερική και τον Καναδά, τα SKIP HOP, τα BRIGHT STARTS, τα INGENUITY, τα GRACO, τα BABY EINSTEIN και τα OBALL (όλα από Αμερική), καθώς και τα QPLAY, ANEX, EGG, OYSTER, BREVI, BELLETTI, BECOOL, BUBABA, BEBEPHARM, BABYJEM, NUVITA, CUDDLECO, KLUPS, ALMILA και άλλα πολλά (από Ευρώπη).

Η άνοδος της εταιρείας σημαίνει και αύξηση θέσεων εργασίας. Πόσα άτομα προσωπικό απασχολείτε;

Ναι! Όλα τα 11 αυτά χρόνια ο αριθμός των ατόμων και οικογενειών που απασχολούσαμε ήταν μόνο ανοδικός χρόνο με το χρόνο, με εξαίρεση το τελευταίο μικρό διάστημα της πανδημίας, όπου τα συνεχή και παρατεταμένα Lock Downs δεν επέτρεψαν την περαιτέρω αύξηση του, παρά μόνο την διατήρηση του. Την δεδομένη στιγμή απασχολούμε περί τα 90 άτομα, σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Σόφια.

Επόμενα σχέδια;

Μεγιστοποίηση των πωλήσεων από το υπάρχον δίκτυο λιανικής και χονδρικής μας, καθώς και περαιτέρω ανάπτυξη τόσο των εξαγωγών, όσο και του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, που μέσα στην πανδημία σημείωσε τεράστια επιτυχία και παγίωσε μια πολύ μεγάλη δυναμική.