Οι υψηλές τιμές ρίχνουν τις πωλήσεις των smartphones

Είναι λογικό αυτό, καθώς δεν μπορεί εύκολα κανείς να αποκτήσει ένα κινητό τηλέφωνο του οποίου η τιμή φλερτάρει με την τιμή των 1000 ευρώ, όσο εξελιγμένο και αν είναι. Εάν σε αυτό συνυπολογίσει κανείς το ότι με τα ίδια χρήματα μπορεί να αποκτήσει μία πραγματικά πολύ εξελιγμένη συσκευή σε άλλες κατηγορίες, τότε δεν αποτελεί έκπληξη το ότι η Apple και η Samsung αντιμετωπίζουν ένα πρόβλημα προσέγγισης μεγάλης μερίδας του καταναλωτικού κοινού.
Η Apple επιλέγει να μην αποκαλύπτει τις αναλυτικές πωλήσεις των iPhones, αλλά έδωσε στη δημοσιότητα το γεγονός ότι στο τελευταίο τρίμηνο του έτους σημείωσε πτώση 12% στις πωλήσεις smartphones σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο πέρυσι. Η Samsung από την πλευρά της τονίζει ότι η αύξηση που είδε στα οικονομικά της μεγέθη προκύπτει από τις πωλήσεις της πιο οικονομικής σειράς μοντέλων και όχι από τα ακριβά και προβεβλημένα της μοντέλα.
Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο που αποκαλύπτει η έρευνα αγοράς είναι ότι οι καταναλωτές περιμένουν περισσότερο χρονικό διάστημα προτού να αλλάξουν τη συσκευή τους, γεγονός που οδηγεί σε περαιτέρω πτώση των πωλήσεων. Μήπως ήρθε η ώρα οι μεγάλοι κατασκευαστές, όπως είναι η Apple και η Samsung, να αναθεωρήσουν την τιμολογιακή πολιτική που ακολουθούν για τις high end προτάσεις τους;