ΚΑΡΦΙΤΣΑ
No Result
View All Result
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΗΜΑΡΧE ΑΚΟΥΣ;
  • ΑΡΘΡΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • LIFESTYLE
    • AGENDA
    • TOP PLACES
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΥΓΕΙΑ
    • ΖΩΔΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΠΟΡ
  • Πρωτοσέλιδα
ΚΑΡΦΙΤΣΑ
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΗΜΑΡΧE ΑΚΟΥΣ;
  • ΑΡΘΡΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • LIFESTYLE
    • AGENDA
    • TOP PLACES
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΥΓΕΙΑ
    • ΖΩΔΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΠΟΡ
  • Πρωτοσέλιδα
No Result
View All Result
ΚΑΡΦΙΤΣΑ

Ο νυχτερινός εφιάλτης των μετακινήσεων του Θεσσαλονικιού

Δημήτρης Δραγώγιας Αναρτήθηκε από Δημήτρης Δραγώγιας
04/12/2023
Editorial
Χρόνος Ανάγνωσης: 1 λεπτό
0
Ο νυχτερινός εφιάλτης των μετακινήσεων του Θεσσαλονικιού

Κάτι περισσότερο από μεσάνυκτα Παρασκευής επί της οδού Π. Μελά. Βλέπω έναν νεαρό ήταν δεν ήταν 19 – 20 να τρέχει ασθμαίνοντας προκειμένου να προλάβει το λεωφορείο που σταύθμευε στην στάση Λ. Πύργος.

Ο οδηγός δεν τον πήρε είδηση, πήρε όσους πήρε, και έφυγε. Ο πιτσιρικάς δεν πρόλαβε. Το επόμενο νυχτερινό σύμφωνα με την τηλεματική (ο Θεός να την κάνει) επρόκειτο να φτάσει 45 λεπτά περίπου αργότερα. Ο πιτσιρικάς περίμενε καρτερικά στο πλαϊνό πεζούλι.

Ετοιμαζόμουν να πάρω ταξί στην πιάτσα παραδίπλα. Του φωνάζω: «Αν κατευθύνεσαι έως Καλαμαριά έλα μαζί μου… Ο μικρός έσκασε ένα χαμόγελο και με πλησίασε… «Λίγο νωρίτερα στον Αγιο Παντελήμονα…». Ολα καλά…

Στη διαδρομή του ‘πιασα κουβέντα. Μου είπε ότι δούλευε σε επιχείρηση εστίασης και η βάρδιά του τελείωνε τα μεσάνυχτα περίπου. Οταν μιλάμε περίπου, το περίσσειο μέρος είναι πάντοτε αργότερα. Και πάντοτε ζούσε με το άγχος μήπως δεν προλάβει το τελευταίο λεωφορείο γιατί τα νυχτερινά δρομολόγιο ισοδυναμούν με μαρτύριο. Απλά, είναι για να … είναι…

Το πρόβλημα με τα δρομολόγια του πολύπαθου ΟΑΣΘ δεν είναι τωρινό. Αλλά πρέπει να βρεθεί λύση και άμεσα. Ο πιτσιρικάς δεν είναι μεμονωμένη περίπτωση, εκατοντάδες νεαροί και νεαρές βγάζουν είτε τα προς το ζην είτε τα έξοδά τους όντες και ούσες φοιτητές και φοιτήτριες, δουλεύοντας full ή και part time στα μπαράκια ή εστιατόρια του κέντρου… Όταν η τελευταία τακτική (λέμε τώρα) συγκοινωνία είναι έως τις 12 τα μεσάνυχτα, δεν έχουν μέσο μετακίνησης. Τα TAXI είναι δυσβάσταχτο οικονομικό φορτίο για ένα νεαρό εργαζόμενο που δουλεύει με 4 ευρώ την ώρα μεικτά.

Related Post

Εις το όνομα της Αγίας Μητέρας της Παντοντινής

Το OnlyFans αφαιρεί από την αγορά εργασίας μια ολόκληρη γενιά

Πόσο αντέχει ο ελληνικός τουρισμός να σηκώνει την ελληνική οικονομία;

Η αγανάκτηση είναι στον αέρα

Έως τώρα οι διοικήσεις του ΟΑΣΘ δεν ενέσκηψαν στο υπαρκτό πρόβλημα που διαιωνίζεται εδώ και χρόνια από τη στιγμή που το θέμα «μετακίνηση» για τον Θεσσαλονικιό μοιάζει με το μαρτύριο των… παίδων εν καμίνω. Τώρα, που υποτίθεται ότι με την πρόσληψη των 150 οδηγών και την παραγγελία νέων λεωφορείων το πρόβλημα δείχνει να αμβλύνεται, η υπόθεση «νυχτερινό δρομολόγιο» επιβάλλεται να αναθεωρηθεί. Κι όχι μόνο για τους νεαρούς επαγγελματίες που ταλαιπωρούνται, αλλά για χιλιάδες πολίτες και άλλους τόσους τουρίστες που επίσης απορούν με τη «συχνότητα» των λεωφορείων που μεταφέρουν κόσμο.

Μέχρι στιγμής τα απόνερα των συνεπειών της κατασκευής του Fly over δεν τα έχουμε βιώσει στο πετσί μας. Κι αυτό οφείλεται εν πολλοίς στην καρτερικότητα των πολιτών ανεξαρτήτως από το εάν έχουν ή όχι πειστεί για την χρησιμότητα ενός έργου τη στιγμή που δεν έχουν εναλλακτικές για τη μετακίνησή τους. Ελπίζω ότι ο νέος δήμαρχος που αναλαμβάνει να δει το θέμα με κατανόηση. Η στάση του προέδρου της διοίκησης του ΟΑΣΘ σε θέματα όπως τα λεωφορεία της Λειψίας ήταν απαράδεκτη όταν για ένα δεδομένο πρόβλημα που είχε αναδειχθεί και το γνώριζε λειτούργησε ως υποστηρικτής του απερχόμενου δημάρχου. Αλλά περασμένα ξεχασμένα… Τα προβλήματα της πόλης είναι τόσο μεγάλα και για την αντιμετώπισή τους θα ήταν χρήσιμο μικροπολιτικές και προσωπικά συμφέροντα να παραμεριστούν. Οσο γρηγορότερα, τόσο καλύτερο για όλους.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ KARFITSA

Tags: Must ReadΑπόψειςΘεσσαλονίκηΟΑΣΘ
Share212Tweet133Send

Σχετικά Άρθρα

Εις το όνομα της Αγίας Μητέρας της Παντοντινής
Editorial

Εις το όνομα της Αγίας Μητέρας της Παντοντινής

Αν κάποτε η Εκκλησία αποφασίσει να αναγνωρίσει την καθημερινή αγιοσύνη, τότε η πρώτη που θα ενταχθεί στα άνω τάγματα, με...

Αναρτήθηκε από Δημήτρης Δραγώγιας
10/05/2025
Το OnlyFans αφαιρεί από την αγορά εργασίας μια ολόκληρη γενιά
Editorial

Το OnlyFans αφαιρεί από την αγορά εργασίας μια ολόκληρη γενιά

Αντί για βιογραφικά, φτιάχνουν προφίλ. Αντί για συνεντεύξεις, ανεβάζουν stories. Η νέα γενιά εγκαταλείπει την παραδοσιακή εργασία για τα ψευτοεκατομμύρια...

Αναρτήθηκε από Δημήτρης Δραγώγιας
02/05/2025
Next Post
Χριστίνα Αλεξοπούλου στην «Κ»: Το Μετρό δεν λειτουργεί συμπληρωματικά με το Flyover

Χριστίνα Αλεξοπούλου στην «Κ»: Το Μετρό δεν λειτουργεί συμπληρωματικά με το Flyover

Η εταιρεία με την επωνυμία “MEDIA PUBLISHING GK IKE ” και κατ’ επέκταση η ιστοσελίδα που κατέχει αυτή “www.karfitsa.gr” συμμορφώνονται με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).

ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ΠΡΩΤΟΣ

ΖΩΔΙΑ

Το ένστικτο αυτών των ζωδίων είναι πάντα σωστό

Ζώδια: Ποια είναι πιθανότερο να ερωτευτούν μέσα στον Οκτώβριο

Αναρτήθηκε από Άννα Παπαδοπούλου
06/10/2025
0

  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία & Διαφήμιση
  • Όροι Χρήσης – Πολιτική Απορρήτου

© 2025 Karfitsa

Facebook-f Twitter Youtube Instagram

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΗΜΑΡΧE ΑΚΟΥΣ;
  • ΑΡΘΡΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • LIFESTYLE
    • AGENDA
    • TOP PLACES
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΥΓΕΙΑ
    • ΖΩΔΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΠΟΡ
  • Πρωτοσέλιδα

© 2025 Karfitsa