Οι πολίτες αποκτούν πλέον τη δυνατότητα να προγραμματίζουν τις επισκέψεις τους στα εξωτερικά ιατρεία
Tα υπουργεία Υγείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης ανακοίνωσαν χθες την ένταξη των ραντεβού όλων των εξωτερικών ιατρείων των νοσοκομείων του Εθνικού Συστήματος Υγείας (ΕΣΥ) στο Ενοποιημένο Σύστημα Ηλεκτρονικών Ραντεβού.
Με τον τρόπο αυτό επιδιώκεται η ενίσχυση της διαφάνειας, της εξυπηρέτησης των πολιτών και της ορθολογικής διαχείρισης του χρόνου και των διαθέσιμων πόρων στο δημόσιο σύστημα υγείας. Οι πολίτες θα μπορούν πλέον να προγραμματίζουν τα ραντεβού τους σε νοσοκομεία του ΕΣΥ με τρόπο εύκολο και ψηφιακά προσβάσιμο μέσω των εξής τριών βασικών πυλών:
- της εφαρμογής MyHealth,
- της πλατφόρμας finddoctors.gov.gr και
- της εθνικής τηλεφωνικής γραμμής 1566.
Η νέα αυτή λειτουργικότητα έρχεται να προστεθεί στον ήδη ισχυρό πυλώνα του ενοποιημένου συστήματος, το οποίο διαχειρίζεται πάνω από 700.000 ραντεβού τον μήνα με προσωπικούς και ειδικευμένους ιατρούς, καθώς και επιπλέον 50.000 ραντεβού για αιματολογικές εξετάσεις.
Η ένταξη των νοσοκομείων του ΕΣΥ, με εκτιμώμενο ετήσιο όγκο περίπου 7.000.000 ραντεβού, αναμένεται να πολλαπλασιάσει τη λειτουργική αξία, την εμβέλεια και τη χρηστικότητα του συστήματος, διευκολύνοντας την καθημερινότητα εκατομμυρίων πολιτών και συμβάλλοντας στη συνολική ψηφιακή αναβάθμιση του δημόσιου τομέα υγείας.
Παράλληλα, από χθες Τετάρτη (1/10) όλα τα ραντεβού των ιατρών στα εξωτερικά ιατρεία θα αναρτώνται αποκλειστικά στην πλατφόρμα της ΗΔΙΚΑ. Με το νέο σύστημα όλα τα ραντεβού θα καταγράφονται σε μια ενιαία ψηφιακή πλατφόρμα, εξασφαλίζοντας έτσι ότι δεν θα χάνονται ραντεβού, δεν θα υπάρχει διπλή καταχώριση και ο πολίτης θα γνωρίζει με διαφάνεια πότε και πού θα εξυπηρετηθεί.
Ραντεβού εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια
Ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης δήλωσε μεταξύ άλλων:
«Πλέον όλα τα ραντεβού των εξωτερικών ιατρείων των δημόσιων νοσοκομείων εντάσσονται στο Ενοποιημένο Σύστημα Ηλεκτρονικών Ραντεβού. Με αυτή την εξέλιξη ενισχύονται η διαφάνεια, η εξυπηρέτηση των πολιτών και η αποτελεσματική αξιοποίηση χρόνου και πόρων. Οι πολίτες αποκτούν πλέον τη δυνατότητα να προγραμματίζουν τα ραντεβού τους εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια μέσω της τηλεφωνικής γραμμής 1566. Το υπουργείο Υγείας συνεχίζει να επενδύει σε λύσεις που βάζουν τον άνθρωπο στο επίκεντρο, υπηρετώντας την αρχή της ισότιμης και καθολικής πρόσβασης στην υγεία»
Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου τόνισε:
«Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνονται επίσης καλύτερη διαχείριση των διαθέσιμων ραντεβού και περιορισμός της γραφειοκρατίας. Σε συνεργασία με το υπουργείο Υγείας και μέσω της ΗΔΙΚΑ ενσωματώνουμε σύγχρονες ψηφιακές λύσεις που διευκολύνουν την καθημερινότητα εκατομμυρίων πολιτών, ενώ ταυτόχρονα στηρίζουν τους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό»