03:30, Κυριακή
14 Αυγούστου 2022

Γιατί μπορεί να γυμνάζεσαι και να μην βλέπεις τα επιθυμητά αποτελέσματα

Δε χάνεις προπόνηση για προπόνηση αλλά έχεις σταματήσει να βλέπεις αποτελέσματα;  Και όμως μιλάμε για μια κατάσταση που έχει συμβεί στους περισσότερους. Δεν χρειάζεσαι να απογοητεύεσαι. Διάβασε παρακάτω για να δεις πως μπορείς να ξεπεράσεις την «αδράνεια» στην οποία έχει πέσει το σώμα σου και να πάρεις την κατάσταση στα χέρια σου. Υπάρχουν πολλά συχνά λάθη που κάνουμε και δεν το γνωρίζουμε, όπως:

Δεν ξέρεις τι είδους άσκηση θα έχει τα καλύτερα αποτελέσματα στο σώμα σου;

Ένα καλό μέρος για να ξεκινήσεις είναι να κάνεις μια μικρή έρευνα και αφού καταλήξεις σε αυτό που σου αρέσει μπορείς α) να απευθυνθείς σε έναν ειδικό για να σου προτείνει κάτι προσαρμοσμένο σε εσένα, β) αν είσαι ήδη προχωρημένος σε αυτό το κομμάτι, και γνωρίζεις από τρόπους ασκήσεις, μπορείς να από μόνη σου να ψάξεις για ιδέες που σου ταιριάζουν και είναι ένα τσικ διαφορετικές από αυτά που ήδη κάνεις.

Η άσκηση σου είναι πολύ έντονη

Ίσως να μην έχεις αποτελέσματα λόγω υπερβολικής προσπάθειας. Την υπερβολική προπόνηση την καταλαβαίνεις από τον πόνο των μυών και των αρθρώσεων, την κούραση, τη γενική έλλειψη ενέργειας, τα συχνά συμπτώματα κρυώματος ή γρίπης και τους πονοκεφάλους . Η έντονη άσκηση κάνει τον μυϊκό σου σύστημα να καταρρεύσει. Το σώμα πρέπει να έχει επαρκή ανάπαυση για να ξαναχτίσει και να επισκευάσει τους μύες, καθώς και να επιτύχει τα βέλτιστα αποτελέσματα από το πρόγραμμα γυμναστικής σου.

Η διατροφή είναι σχεδόν το.. παν!

Ανάλογα το τι τρως, μπορεί να επηρεάσεις την απόδοση σου. Δοκίμασε να κρατήσεις ένα ημερολόγιο για να καταγράψεις πώς αισθάνεσαι μετά από κάθε γεύμα. Έχε στο μυαλό σου ότι μερικές συνεδρίες με έναν διατροφολόγο μπορούν επίσης για να σε βοηθήσουν να βρεις την ιδανική ισορροπία των τροφών που χρειάζεσαι για να υποστηρίξεις τους στόχους σου.

Ο ύπνος και η γυμναστική

Για να διατηρήσεις υπό έλεγχο τις ορμόνες που σηματοδοτούν την πείνα, προσπάθησε να κοιμάσαι τουλάχιστον 7 – 8 ώρες την ημέρα. Με έναν κακό ύπνο είναι λιγότερο πιθανό να έχεις την ενέργεια που χρειάζεσαι για την άσκησή σου  ή την απαραίτητη ανάπαυση που απαιτείται για να ανακάμψουν οι μύες σου επαρκώς.