22:13, Τετάρτη
28 Σεπτεμβρίου 2022

Τι γυμναστική να κάνεις όταν έχεις περίοδο

Αυτές οι μέρες του μήνα είναι ιδιαίτερα δύσκολες για μεγάλο πλήθος γυναικών, καθώς οι ορμόνες δίνουν και παίρνουν, οι κοιλιακές κράμπες και οι πόνοι στη μέση αποτελούν πραγματικό πρόβλημα στην καθημερινότητά σου.

Βέβαια, υπάρχουν ασκήσεις γυμναστικής που μπορούν να σε βοηθήσουν τις μέρες της περιόδου να νιώσεις καλύτερα. Αυτές είναι οι εξής:

Cardio

Η αερόβια γυμναστική, όπως είναι το τρέξιμο, μπορεί να συμβάλλει στη βελτίωση της ροής του αίματος προς τη μήτρα, ακόμη και να αυξήσει τα επίπεδα ενέργειάς σου, που σ’εκείνη την φάση συνήθως είναι λίγο πεσμένα.

Pilates

Συγκεκριμένες ασκήσεις pilates έχουν τη δυνατότητα να γυμνάζουν τους γοφούς, να αυξάνουν τα επίπεδα του οξυγόνου και να βελτιώνουν την κυκλοφορία του αίματος. Αυτά με τη σειρά τους, μπορούν να βοηθήσουν στην ανακούφιση των πόνων της περιόδου.

Yoga

Η yoga μπορεί να βοηθήσει στο να μειωθούν οι πόνοι και να νιώσεις καλύτερα. Με τη yoga θα χαλαρώσεις όχι μόνο σωματικά αλλά και ψυχικά, μέσω ασκήσεων χαλάρωσης και αναπνοής.