15:44, Τρίτη
16 Αυγούστου 2022

Τρία λάθη που κάνουμε στα Squats

Τα squats, ή αλλιώς βαθιά καθίσματα, είναι η πιο δημοφιλής άσκηση που μπορείς να κάνεις, εάν θες να δυναμώσεις το κάτω μέρος τους σώματός σου. Υπάρχει όμως μεγάλη περίπτωση να κάνεις κάποια λάθη, με αποτέλεσμα να μην έχεις και τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Αυτά είναι τα τρία πιο συνηθισμένα λάθη και ο τρόπος να τα διορθώσεις:

Δεν σφίγγεις τα πόδια σου όσο σκληρά χρειάζεται

Τόνωσε το κάτω μέρος τους σώματός σου σφίγγοντας τα πάντα, πριν φτάσεις στην τελική θέση. Σφίγγοντας σωστά και όσο πρέπει τα μέλη του σώματός σου, θα έχεις και πιο σωστά αποτελέσματα.

Δεν κατεβαίνεις πολύ χαμηλά

Εάν θέλεις να κάνεις σωστά την άσκηση, τοποθέτησε τους μηρούς σου παράλληλα με το έδαφος (ή ακόμη πιο χαμηλά), προτού σηκωθείς στην αρχική σου θέση. Με αυτόν τον τρόπο θα κάνεις την άσκηση πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματική.

Δεν ξεκουράζεσαι

Οι μύες σου χρειάζονται χρόνο για να θεραπευτούν. Νιώθεις πόνο επειδή έχεις κυριολεκτικά «σπάσει» τις μυϊκές ίνες. Οι μύες σου πρέπει να ξεκουραστούν πλήρως, έτσι ώστε να μπορείς να πας ξανά στο γυμναστήριο και να επαναλάβεις τη διαδικασία.