03:39, Κυριακή
14 Αυγούστου 2022

Τρεις ασκήσεις για να γυμναστείς σε μόνο 5 λεπτά

Για όσες και όσους δεν έχουν χρόνο για χρονοβόρα προγράμματα γυμναστικής, υπάρχουν και μικρότερα προγράμματα γυμναστικής των πέντε λεπτών. Φυσικά, δεν θα υπάρχουν μεγάλες αλλαγές από τις πρώτες εβδομάδες καθώς ο χρόνος είναι ελάχιστος.  Ωστόσο, ακόμα και με ένα πεντάλεπτο βοηθάς το σώμα σου να κάνει stretching και να ξεμουδιάσει από την καθιστική ζωή του γραφείου.

Οι τρεις ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να ξεμουδιάσεις είναι:

1.Πάρε θέση σανίδας αλλά με τεντωμένα χέρια στο ύψος των ώμων. Κάνοντας πους απς, λύγιζε τα γόνατα εναλλάξ πλησιάζοντας το στήθος με το γόνατο. Κάνε 10 επαναλήψεις με το δεξί πόδι και δέκα με το αριστερό

2.Κάνε πηδηματάκια πάνω σε μία σκάλα εναλλάσσοντας τα πόδια. Κάνε 3 σετ  των 20 επαναλήψεων.

3.Ξάπλωσε στο έδαφος και τοποθέτησε τα χέρια σου δίπλα στους γοφούς σου. Λύγισε τα γόνατά σου και πάτα πολύ σταθερά τις πατούσες σου στο έδαφος. Από τη θέση αυτή, σήκωσε τη λεκάνη σου. Κάνε 3 σετ των 12 επαναλήψεων.