5 δυναμωτικά πρωινά για να ξεκινήσεις σωστά την ημέρα σου

Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται, γι’ αυτό δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το ξεκινάς τη μέρα σου με ενέργεια, χαμόγελο και θετική σκέψη. Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι πολυάσχολοι και συνηθίζουν να παραλείπουν το πρωινό τους, καθώς βιάζονται να φύγουν για να προλάβουν τις υποχρεώσεις τους. Μια μικρή θυσία στον ύπνο όμως, μπορεί να αλλάξει όλη σας τη ζωή. 

Αν ξυπνάτε 20 λεπτά νωρίτερα καθημερινά και τα αφιερώνετε στην απόλαυση ενός πλήρους και υγιεινού προγεύματος, το σώμα σας θα σας ευγνωμονεί και θα σας το δείχνει με κάθε ευκαιρία. 

Γιατί δεν πρέπει να παραλείπεις το πρωινό;

Αρχικώς, είναι σημαντικό μετά τη νηστεία τόσων ωρών λόγω του ύπνου, να αναπληρώσουμε την ενέργεια που χάθηκε και να δώσουμε στο σώμα μας τα εφόδια να ανταπεξέλθει στις καθημερινές απαιτήσεις. 

Για να τονώσουμε τη μνήμη, τη συγκέντρωση, την παραγωγικότητα και τη δημιουργικότητά μας πρέπει να έχουμε καταναλώσει ένα πλήρες και ισορροπημένο πρωινό. Με αυτόν τον τρόπο θα νιώθουμε κορεσμό για αρκετές ώρες και έτσι, δεν θα καταφεύγουμε σε ανθυγιεινά σνακ και τσιμπολογήματα που θα μας κοστίσουν την καλλίγραμμη σιλουέτα μας. 

Ιδέες για πρωινά που δίνουν ενέργεια

Ένα πρωινό πρέπει να περιλαμβάνει θρεπτικά συστατικά από πολλές κατηγορίες τροφίμων. Αυτά που χρειαζόμαστε για ενέργεια και δύναμη είναι δημητριακά ολικής άλεσης, πρωτεΐνες χαμηλών λιπαρών, γαλακτοκομικά και φρούτα. Πηγές τροφών από τις παραπάνω κατηγορίες αρκούν για να ενισχύσουν τη δύναμή μας το πρωί και να μας τονώσουν, χαρίζοντάς μας διαύγεια και ευεξία. 

Ακολουθούν μερικές ιδέες για πρωινό από τις απαραίτητες κατηγορίες τροφίμων. 

  1. Γάλα με κουάκερ, λιναρόσπορο και αποξηραμένα φρούτα της επιλογής σας
  2. Γάλα με δημητριακά ολικής άλεσης
  3. Φρέσκος φρουτοχυμός εποχής, πολύσπορο ψωμί και τυρί χαμηλών λιπαρών
  4. Φρέσκος φρουτοχυμός, ψωμί με ταχίνι και μέλι
  5. Φρέσκος φρουτοχυμός, αβγό και πολύσπορο ψωμί

Εξίσου σημαντική για το σώμα και την ευεξία είναι η συστηματική ενασχόληση με την άθληση. Η επιλογή της ένταξης σε μια αθλητική ομάδα ή ακόμη και στο γυμναστήριο θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε συνολικά την υγεία του σώματός σας και ταυτόχρονα, θα σας εξασφαλίσει θετική σκέψη και καλή διάθεση. Η γυμναστική άλλωστε είναι γνωστό ότι χαλαρώνει και αναζωογονεί όχι μόνο το σώμα αλλά και το πνεύμα. 

Για να εγγραφείτε σε οποιαδήποτε αθλητική ομάδα ή στο γυμναστήριο θα χρειαστείτε μια βεβαίωση υγείας από γιατρό, ο οποίος θα πιστοποιήσει μετά από κλινική εξέταση ότι είστε σε θέση να ασχοληθείτε με το εκάστοτε άθλημα. Και επειδή όπως είπαμε οι περισσότεροι στις μέρες μας είναι αρκετά πολυάσχολοι, μπορείτε να βρείτε εδώ τις ιατρικές βεβαιώσεις που χρειάζεστε για το γυμναστήριο, το κολυμβητήριο ή την αθλητική ομάδα. 

Η νέα σεζόν μόλις ξεκίνησε και εσείς πρέπει να είστε έτοιμοι να κάνετε τις αλλαγές που θα σας χαρίσουν υγεία και ευεξία. 

πηγή φωτο unsplash.com