fbpx

, Κυριακή
08 Δεκεμβρίου 2024

search icon search icon

Δημοπρατείται το δυτικό τμήμα της περιφερειακής οδού


Με πυρετώδεις ρυθμούς ετοιμάζονται τα τεύχη δημοπράτησης του έργου για την αναβάθμιση του δυτικού τμήματος της περιφερειακής οδού της Θεσσαλονίκης. Το έργο έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ, με περίπου 122 εκατ. ευρώ, ενώ διαθέτει τις απαραίτητες εγκρίσεις…
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της δημοσιογράφου Ντόνιας Κανιτσάκη στην εφημερίδα «Αγγελιοφόρος», οι σχετικές διαδικασίες αναμένεται να ολοκληρωθούν μέσα στο καλοκαίρι, ώστε το φθινόπωρο να γίνει η δημοπράτηση του έργου και το πρώτο εξάμηνο του 2013 η εγκατάσταση του αναδόχου.
Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα του «Αγγελιοφόρου» το έργο αναβάθμισης της δυτικής περιφερειακής οριοθετείται μεταξύ των κόμβων Κ5 (νοσοκομείο «Παπαγεωργίου») και Κ16 (Λαχαναγορά), σε μήκος περίπου οκτώ χιλιομέτρων και διασχίζει τους δήμους Κορδελιού – Ευόσμου και Παύλου Μελά. Στο έργο δεν περιλαμβάνεται η ανισοπεδοποίηση του Κ16, που έχει ήδη δημοπρατηθεί για κατασκευή ως ανεξάρτητο έργο, με προϋπολογισμό περίπου 100 εκατ. ευρώ και έχει ήδη ανάδοχο.
Στο ρεπορτάζ επισημαίνεται πως οι έξι κόμβοι που θα ανισοπεδοποιηθούν βρίσκονται: Μοναστηρίου και 3ης Σεπτεμβρίου (Ελευθέρια), Μαιάνδρου (Εύοσμος), Ολυμπιάδος (Εύοσμος), Μακρυγιάννη (Ηλιούπολη), Λαγκαδά και Σταυρουπόλεως, 25ης Μαρτίου (Πολίχνη). Η εργολαβία θα περιλαμβάνει επίσης την κατασκευή άνω διάβασης στην οδό Ολυμπιάδος (πράσινη γέφυρα πεζών και ποδηλατών), καθώς και απλές πεζογέφυρες. Περιλαμβάνει, επίσης, την κατά τόπους αναμόρφωση του παράπλευρου οδικού δικτύου και των άλλων τοπικών συνδέσεων.
Το συνολικό πλάτος της αρτηρίας θα διατηρηθεί ως έχει, αλλά τοπικά, όπου απαιτηθεί, θα προστεθεί μια λωρίδα για την εξυπηρέτηση των στρεφουσών κινήσεων στους κόμβους. Το επιπλέον πλάτος που θα απαιτηθεί τοπικά, μπορεί να εξασφαλιστεί κατά περίπτωση, με εκμετάλλευση της ζώνης μεταξύ αρτηρίας και παραδρόμων, του πλάτους της κεντρικής νησίδας στην περιοχή των κόμβων και με περιορισμένες απαλλοτριώσεις.
 
Τέλος, στο σχετικό δημοσίευμα αναφέρεται πως κατά τη φάση κατασκευής δεν πρόκειται να κλείσει η περιφερειακή οδός, καθώς στις μελέτες υπάρχουν προβλέψεις ώστε ο δρόμος να βρίσκεται σε διαρκή λειτουργία, προκειμένου να μην υπάρξει κυκλοφοριακή ασφυξία στη Θεσσαλονίκη.
 
Πηγή: agelioforos.gr

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.