, Παρασκευή
29 Μαρτίου 2024

search icon search icon

"Πικρή η εμπειρία μας, όταν το κράτος παριστάνει τον… επιχειρηματία"

ΦΩΤΟ ΣΑΒΒΑΣ ΑΥΓΗΤΙΔΗΣ

“Συνεχώς παράγει ελλείμματα, είναι ανίκανο να οργανώσει σωστά μία δουλειά, υπάρχουν κομματικές παρεμβάσεις και δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία, που αποτελούν πολυτέλειες για μία κοινωνία στη σημερινή εποχή της οικονομικής κρίσης…” φωτο Σάββας Αυγητίδης

Θετικό στην προώθηση αλλαγών στη λειτουργία των συστήματος αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης είναι το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, αρκεί να καλύπτονται κάποιες προϋποθέσεις και ασφαλιστικές δικλείδες είπαν τα στελέχη του, με την ευκαιρία της ενημέρωσης των παραγωγικών φορέων της πόλης από τον αρμόδιο Υπουργό Χρήστο Σπίρτζη.

Το ΕΕΘ, που εκπροσωπήθηκε στη σύσκεψη από τον Α’ Αντιπρόεδρο του Γιώργο Ηλιάδη, τονίζει “ότι απαιτούνται περισσότερες διευκρινίσεις για τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας του νέου φορέα. Το νέο σχήμα θα πρέπει να δομηθεί με βάση το ιδιωτικοοικονομικό πρότυπο, κάτω όμως από σοβαρό δημόσιο έλεγχο. Έχουμε πικρή πείρα από το κράτος όταν παριστάνει τον επιχειρηματία. Συνεχώς παράγει ελλείμματα, είναι ανίκανο να οργανώσει σωστά μία δουλειά, υπάρχουν κομματικές παρεμβάσεις και δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία, που αποτελούν πολυτέλειες για μία κοινωνία στη σημερινή εποχή της οικονομικής κρίσης»

Παράλληλα, το ΕΕΘ εκφράσει την ικανοποίηση του για την απόφαση του κ. Σπίρτζη να ενημερώσει τους παραγωγικούς φορείς της πόλης και να ζητήσει την εμπλοκή τους στο νέο φορέα των Αστικών Συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, κάτι που θεωρεί ότι είναι προς τη σωστή κατεύθυνση.

“Η κυβέρνηση αφήνει, πάλι, το νομό Θεσσαλονίκης χωρίς… αστικές συγκοινωνίες”

Ο βουλευτής Α Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας, επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Εντάξει», Σταύρος Καλαφάτης, σχετικά με την απόφαση των εργαζόμενων στον ΟΑΣΘ να προχωρήσουν σε επίσχεση εργασίας επειδή παραμένουν απλήρωτοι επί δύο μήνες, προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

«Για άλλη μία φορά, η κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ αφήνει το νομό Θεσσαλονίκης χωρίς αστικές συγκοινωνίες. Κάνει ανέξοδη δήθεν κοινωνική πολιτική, χωρίς να καταβάλει στον ΟΑΣΘ το ποσοστό που αναλογεί στο κράτος, αφήνει απλήρωτους εργαζομένους και διατηρεί στην ομίχλη αυτό που θα έπρεπε να θέτει σε διαβούλευση: Την επόμενη ημέρα των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης. Η κυβέρνηση πρέπει να απαντήσει σε σειρά ερωτημάτων που προκύπτουν: Πόσο παραπάνω θα κοστίσει στους πολίτες η πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ στο θέμα των αστικών συγκοινωνιών; Πόσο θα επιβαρύνει, ακόμη, τις τσέπες όλων; Πώς θα εντάξει σε δημόσιο φορέα τους εργαζόμενους στον ΟΑΣΘ και υπό ποιο οικονομικό καθεστώς;Θα συναντήσει τους εργαζόμενους του ΟΑΣΘ ο αρμόδιος υπουργός –αφού βρίσκεται, σήμερα, στη Θεσσαλονίκη- για να τους ενημερώσει για το μέλλον τους; Εν κατακλείδι, αυτή είναι η κοινωνική πολιτική του Αριστερού ΣΥΡΙΖΑ; Να θέτει σε αβεβαιότητα εργαζόμενους και να ταλαιπωρεί τους πολίτες ενός ολόκληρου νομού;

Τέλος, μια έκκληση προς τους εργαζόμενους στον ΟΑΣΘ: Ας επανεξετάσουν την απόφασή τους, καθώς με αυτόν τον τρόπο διεκδίκησης αναγκάζουν τους πολίτες ενός ολόκληρου νομού να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη, αφού κατά τις ημέρες που εκείνοι θα πραγματοποιούν επίσχεση εργασίας, οι υπόλοιποι εργαζόμενοι θα είναι αναγκασμένοι να μετακινούνται είτε με ταξί, είτε με τα Ι.Χ. αυτοκίνητά τους, είτε με τα πόδια» / ΦΩΤΟ ΣΑΒΒΑΣ ΑΥΓΗΤΙΔΗΣ

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.