, Παρασκευή
29 Μαρτίου 2024

search icon search icon

Σημαντική συνεργασία ΜΕΒΓΑΛ και δήμου Θεσσαλονίκης! Η γοργόνα του Food Festival "ταξιδεύει" σε όλη την Ελλάδα

του Βαγγέλη Στολάκη

Στις… αγορές του εξωτερικού «κολυμπώντας» στο γάλα και το… γιαούρτι φτάνει η γοργόνα – σήμα κατατεθέν- του Thessaloniki Food Festival, μετά τη συνεργασία που ανακοινώθηκε μεταξύ της ΜΕΒΓΑΛ και του δήμου Θεσσαλονίκης.

Ήδη οι νέες συσκευασίες του φρέσκου γάλακτος και των γιαουρτιών της ΜΕΒΓΑΛ κυκλοφορούν σε όλη τη χώρα. Σύμφωνα με όσα απάντησε η αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της μακεδονικής εταιρίας, Μαίρη Χατζάκου στην KARFITSA η ημερήσια παραγωγή της εταιρίας αγγίζει τους 100 τόνους.

«Ξεκινήσαμε το 2011 με έναν διεθνή χαρακτήρα. Από τότε υπάρχει μια εξέλιξη σε όλες αυτές τις εκδηλώσεις. Το Thessaloniki Food Festival βγήκε στους δρόμους και τις γειτονιές της πόλης και όχι μόνο» σημείωσε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων του δήμου, Σπύρος Πέγκας.

«Πάμε καλά» σχολίασε ο κ. Πέγκας και αναφέρθηκε στην ανάπτυξη του γαστρονομικού τουρισμού στην πόλη. Ανέφερε ότι στόχος του δήμου είναι πλέον να… «σερβίρει» στους κατοίκους αλλά και τους επισκέπτες της Θεσσαλονίκη το σύγχρονο πιάτο της πόλης.

Σύμφωνα με τον κ. Πέγκα το Thessaloniki Food Festival έχει γίνει θεσμός. «Πριν από λίγο καιρό παρουσιάσαμε τον σχεδιασμό μας στην Αθήνα σε ένα δείπνο που κάναμε παρουσία του δημάρχου αλλά και στο Athens Street Food Festival.  «Πλέον τα γεγονότα τα παράγει η ίδια η πόλη. Στόχος μας είναι να περάσουμε σε πολιτικές υγιεινής διατροφής. Θέλουμε να φτάσουμε σε σημαντικές γενικές πολιτικές που αφορούν τη διατροφή των πολιτών της Θεσσαλονίκης» συμπλήρωσε ο ίδιος.  Και κατέληξε: «Μας ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο η συνεργασία με τη ΜΕΒΓΑΛ. Μας ανοίγεται στον κόσμο ένα παράθυρο. Θέλουμε να βοηθήσουμε τα προϊόντα που παράγονται στην περιοχή της Μακεδονίας. Ευχαριστούμε την κ. Χατζάκου για αυτή την ευκαιρία που μας δίνει».

«Είναι μεγάλη μας χαρά που συνεργαζόμαστε με μια από τις λίγες εταιρίες που έχουν μείνει στην Βόρεια Ελλάδα» σχολίασε από την πλευρά του ο Γενικός Γραμματέας του δήμου. Θωμάς Ψαρράς.

Η… γοργόνα του Thessaloniki Food Festival θα βρίσκεται στα κουτιά των γαλακτοκομικών προϊόντων μέχρι το τέλος του χρόνου.

«Πρόκειται για μια τιμή και για μένα. Τα προϊόντα μας ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο. Καλύπτουν τις γευστικές ανάγκες της Ελλάδας και του εξωτερικού, όπως είναι η Αυστρία και  Γερμανία. Θεωρώ ότι η Θεσσαλονίκη είναι μια πόλη που έχει γευστική παράδοση, την οποία θελήσαμε να διεθνοποιήσουμε. Ο δήμος Θεσσσαλονίκης κάνει σημαντικό έργο στην πόλη μας. Έρχονται στη Θεσσαλονίκη τουρίστες για να γευτούν προϊόντα της πόλης. Είναι τιμή να συνεργαζόμαστε με το δήμο της Θεσσαλονίκης. Εύχομαι επιτυχίες και γευστικές διαδροές και γευστικά ταξιδια» δήλωσε από την πλευρά της η CEO της ΜΕΒΓΑΛ, η οποία ανακοίνωσε επίσης επενδυτικό πρόγραμμα 5 εκ, ευρώ για το επόμενο διάστημα.

Στο πλαίσιο της συνέντευξης τύπου η κ. Χατζάκου πρότεινε στον αντιδήμαρχο Σπύρο Πέγκα οι δράσεις της ΜΕΒΓΑΛ που αφορούν την κοινωνική πολιτική να «τεθούν» κάτω από την ομπρέλα του δήμου Θεσσαλονίκης. 

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.