Λ. Κυρίζογλου για ΟΑΣΘ: Ομολογία αποτυχίας η εκχώρηση του συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ

Ομολογία αποτυχίας χαρακτήρισε ο πρόεδρος της ΠΕΔ-ΚΜ, Λάζαρος Κυρίζογλου, την εκχώρηση μέρους του συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ ή σε ιδιώτη, ενώ κατήγγειλε ότι και σε αυτό το ζήτημα οι δήμαρχοι δεν είχαν καμία ενημέρωση.
Μιλώντας από το βήμα της σημερινής συνεδρίασης του οργάνου τόνισε: «Αποτελεί ομολογία αποτυχίας η εκχώρηση του συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ που είναι ένας ιδιωτικός φορέας και ταυτόχρονα μεγαλομέτοχος του ΟΑΣΘ». Πρόσθεσε μάλιστα ότι η επίμαχη τροπολογία «γυρίζει την πόλη και το νομό πίσω στο παλιό καθεστώς».
Ο ίδιος κατήγγειλε ακόμη πως μια ακόμη φορά ότι οι υπηρεσίες παροχής του Οργανισμού προς τους πολίτες, χειροτερεύουν, αντί να βελτιώνονται, ενώ την ίδια ώρα πληθαίνουν οι διαμαρτυρίες των πολιτών.
«Ο ΟΑΣΘ παρά το γεγονός ότι κρατικοποιήθηκε, δεν παρέχει ποιοτικές υπηρεσίες. Τα λεωφορεία είναι λιγότερα από πριν και υπάρχουν μεγαλύτερες καθυστερήσεις στα δρομολόγια. Είτε κάποιος είναι υπέρ του ιδιωτικού, είτε του δημόσιου μοντέλου, οι πολίτες θα πρέπει να λαμβάνουν καλύτερες υπηρεσίες», σημείωσε ο πρόεδρος της ΠΕΔ-ΚΜ.
Μάλιστα, εξαπέλυσε επίθεση στον υπουργό Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστο Σπίρτζη, λέγοντας πως άλλο σχέδιο έδωσε στους δημάρχους, άλλο κατέθεσε στη βουλή και άλλο κατέθεσε στο Γενικό Λογιστήριο. «Δεν μας ενημέρωσε σοβαρά και υπεύθυνα και δεν μας έδωσε  καμία οικονομοτεχνική  μελέτη βιωσιμότητας του εγχειρήματος της κρατικοποίησης. Ήθελε η κυβέρνηση να μας πείσει ότι η κρατικοποίηση του ΟΑΣΑ στην Αθήνα και του ΟΑΣΘ ήταν η βέλτιστη πρακτική, προς αντιμετώπιση των προβλημάτων που προϋπήρχαν» υπογράμμισε ο κ. Κυρίζογλου.
Πρόσθεσε μάλιστα ότι είναι μια ομολογία αποτυχίας το όλο εγχείρημα που εφάρμοσε η κυβέρνηση, και φαίνεται, όπως είπε, ότι αποτυγχάνει, ενώ και οι πολίτες βλέπουν την κακή ποιότητα των υπηρεσιών.
Στη συνεδρίαση παραβρέθηκε και ο πρόεδρος του συνδικάτου των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ, Δημήτρης Τσερμενίδης, ο οποίος, μεταξύ άλλων, επεσήμανε ότι έλαβε διαβεβαιώσεις πως διασφαλίζονται οι θέσεις εργασίας των εργαζομένων. Είπε επίσης ότι σύμφωνα με την τροπολογία, υπάρχει η δυνατότητα να δίνεται η συγκοινωνία στην ΚΤΕΛ ΑΕ, στους OTA Α΄ και Β΄ βαθμού και σε όποιον ιδιώτη μεταφορέα.