900 καταγγελίες-παράπονα το μήνα δέχεται το ΚΕΠΚΑ
Τoυς πρώτους οκτώ μήνες του 2012, το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 6.970 καταγγελίες και παράπονα Καταναλωτών, περίπου 900 το μήνα. Μάλιστα τα μέλη του ΚΕΠΚΑ αποζημιώθηκαν με 544.668,17 ευρώ με τη μεσολάβηση του Κέντρου, στις επιχειρήσεις, που τους είχαν δημιουργήσει προβλήματα. Όπως αναφέρει το ΚΕΠΚΑ, στα ποσά αυτά, δε συνυπολογίζουν τα χρήματα, που γλιτώνουν, κάθε χρόνο, οι καταναλωτές, από το χαράτσι της Χαλκιδικής, που υπολογίζονται, σε 3.000.000 ευρώ, ανά έτος.