ΚΑΡΦΙΤΣΑ
No Result
View All Result
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΗΜΑΡΧE ΑΚΟΥΣ;
  • ΑΡΘΡΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • LIFESTYLE
    • AGENDA
    • TOP PLACES
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΥΓΕΙΑ
    • ΖΩΔΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΠΟΡ
  • Πρωτοσέλιδα
ΚΑΡΦΙΤΣΑ
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΗΜΑΡΧE ΑΚΟΥΣ;
  • ΑΡΘΡΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • LIFESTYLE
    • AGENDA
    • TOP PLACES
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΥΓΕΙΑ
    • ΖΩΔΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΠΟΡ
  • Πρωτοσέλιδα
No Result
View All Result
ΚΑΡΦΙΤΣΑ

Αποκαλύψεις σοκ για την τραγωδία στα Τέμπη: Ο σταθμάρχης δεν γνώριζε να «διαβάζει» τον πίνακα ελέγχου

ΚΑΡΦΙΤΣΑ NEWS Αναρτήθηκε από ΚΑΡΦΙΤΣΑ NEWS
08/03/2023
Κοινωνία
Χρόνος Ανάγνωσης: 1 λεπτό
0
Απομακρύνθηκε το πρώτο διαλυμένο βαγόνι της επιβατικής αμαξοστοιχίας

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ EUROKINISSI

Επί 17 λεπτά, από τη Λάρισα ως το σημείο της σύγκρουσης των τρένων στα Τέμπη, ο μηχανοδηγός του Intercity πάλευε να βρει κάποιον, να καταλάβει τι συμβαίνει και να σταματήσει την πορεία της επιβατικής αμαξοστοιχίας προς τον θάνατο.

Σύμφωνα με πληροφορίες που βλέπουν σήμερα το φως της δημοσιότητας, o Γιώργος Κουτσούμπας πέρασε 17 αγωνιώδη λεπτά, καλώντας επίμονα τον σταθμάρχη της Λάρισας, χωρίς να παίρνει απάντηση.

Όπως αποκαλύπτει η εκπομπή «Live News», ο μηχανοδηγός του Intercity καλούσε με τη σειρά τους συναδέλφους του μηχανοδηγούς που βρίσκονταν συνήθως στο τιμόνι της εμπορικής αμαξοστοιχίας προς Αθήνα, για να επιβεβαιώσει αυτό που φοβόταν… Ότι, δηλαδή, το εμπορικό τρένο ερχόταν κατά πάνω του.

«Στην αρχή, όταν κατάλαβε ο Γιώργος (ο μηχανοδηγός του επιβατικού τρένου) ότι μάλλον δεν πήγαινε σωστά, προσπάθησε να επικοινωνήσει με τον σταθμάρχη. Τον κάλεσε, του φώναζε, αλλά εκείνος δεν απαντούσε. Ύστερα άρχισε να ψάχνει να βρει στο τηλέφωνο τους μηχανοδηγούς της εμπορικής, για να μάθει ποιος κατεβαίνει από Θεσσαλονίκη και από ποια γραμμή», αποκαλύπτει συνάδελφος του μηχανοδηγού της επιβατικής αμαξοστοιχίας.

Όπως εξηγεί, όμως, η βάρδια είχε αλλάξει. «Τα παιδιά είχαν αλλάξει τη βάρδιά τους και ήταν άλλοι στη θέση τους. Άλλοι ήταν, κανονικά, να κάνουν αυτό το δρομολόγιο, και άλλοι πήγαν τελικά. Ο Γιώργος προσπάθησε να διαπιστώσει εάν ερχόταν τρένο κατά πάνω του», αναφέρει χαρακτηριστικά ο συνάδελφος του μηχανοδηγού.

Related Post

Στην περιδίνηση της ενδοοικογενειακής βίας η Θεσσαλονίκη

Ευθ. Λέκκας για σεισμό στη Σκύρο: Παρακολουθούμε το φαινόμενο – Δεν υπάρχουν αναφορές για ζημιές

Βορίζια: Προσωρινά ελεύθερος ο 23χρονος λόγω διαφωνίας Ανακρίτριας – Εισαγγελέα

Στα ύψη οι τιμές σε ψωμί, κρέας & καφέ – «Λουκέτα» σε φούρνους λόγω κόστους λειτουργίας

Τέμπη: Ο σταθμάρχης δεν γνώριζε να «διαβάζει» τον πίνακα ελέγχου που είχε μπροστά του
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας «ΤΑ ΝΕΑ», μάλιστα, ο σταθμάρχης της Λάρισας δεν γνώριζε να χρησιμοποιεί τον πίνακα ελέγχου που είχε μπροστά του, ούτε να «χαράζει» δρομολόγια. Οι ειδικοί εκτιμούν πως, εάν ο 59χρονος μπορούσε να διαβάσει τις ενδείξεις, είχε τρία λεπτά στη διάθεσή του να κάνει διορθωτικές κινήσεις και ενδεχομένως να αποτρέψει την τραγωδία στα Τέμπη.

Από τις 23:04 που έφυγε το μοιραίο τρένο 62 από τον σταθμό της Λάρισας, ως τις 23:07, μια απόσταση 5,5 χλμ., το τοπικό σύστημα σηματοδότησης και ο πίνακας χειρισμού σηματοδότησης που είχε μπροστά του ο σταθμάρχης τον προειδοποιούσε ότι η πορεία του τρένου είναι λανθασμένη.

«Ο σταθμός της Λάρισας έχει τοπικό πίνακα χειρισμού σηματοδότησης. Αυτό σημαίνει ότι σε κάποια απόσταση πριν και μετά τον σταθμό υπάρχουν φωτοσήματα, αλλαγές και κυκλώματα γραμμής που δείχνουν την παρουσία του τρένου. Είναι ένα σύστημα που λειτουργεί από τον Νοέμβριο του 2022 και το έλεγξα ο ίδιος αμέσως μετά το δυστύχημα», σημειώνει ο σύμβουλος διοίκησης του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τζεράκης.

Η άρση του τηλεφωνικού απορρήτου των κινητών τηλεφώνων όλων των εμπλεκομένων στο δυστύχημα θα αποκαλύψει με ποιους πρόλαβε να επικοινωνήσει ο οδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας, τα κρίσιμα λεπτά πριν από τη σύγκρουση.

ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ

Tags: ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ
Share212Tweet133Send

Σχετικά Άρθρα

Στην περιδίνηση της ενδοοικογενειακής βίας η Θεσσαλονίκη
Κοινωνία

Στην περιδίνηση της ενδοοικογενειακής βίας η Θεσσαλονίκη

Πέντε περιστατικά την ημέρα: Αύξηση 4% σε έναν χρόνο, 901 συλλήψεις και εκατοντάδες γυναίκες που πατούν το panic button ζητώντας...

Αναρτήθηκε από Γιάννης Κοντογεώργος
22/11/2025
Ισχυρός σεισμός στο Άγιο Όρος αισθητός στη Βόρεια Ελλάδα
Κοινωνία

Ευθ. Λέκκας για σεισμό στη Σκύρο: Παρακολουθούμε το φαινόμενο – Δεν υπάρχουν αναφορές για ζημιές

Σεισμός μεγέθους 4,6 Ρίχτερ σημειώθηκε τη Δευτέρα λίγο μετά τις 23.00 (23.04) στη θαλάσσια περιοχή δυτικά - βορειοδυτικά της Σκύρου....

Αναρτήθηκε από KARFITSANEWS
18/11/2025
Next Post
Καλαμάτα: 92χρονος κατέβηκε σκαλιά… με το αυτοκίνητο

Καλαμάτα: 92χρονος κατέβηκε σκαλιά… με το αυτοκίνητο

Η εταιρεία με την επωνυμία “MEDIA PUBLISHING GK IKE ” και κατ’ επέκταση η ιστοσελίδα που κατέχει αυτή “www.karfitsa.gr” συμμορφώνονται με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).

ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΗΜΕΡΑ

Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ΠΡΩΤΟΣ

ΖΩΔΙΑ

Αυτό εiναι το πıο χειρıστıκό ζώδıο από όλα

Αυτό εiναι το πıο χειρıστıκό ζώδıο από όλα

Αναρτήθηκε από Ελεάνα Ζαμπάρα
14/11/2025
0

  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία & Διαφήμιση
  • Όροι Χρήσης – Πολιτική Απορρήτου

© 2025 Karfitsa

Facebook-f Twitter Youtube Instagram

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    • ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΗΜΑΡΧE ΑΚΟΥΣ;
  • ΑΡΘΡΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • LIFESTYLE
    • AGENDA
    • TOP PLACES
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΥΓΕΙΑ
    • ΖΩΔΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΠΟΡ
  • Πρωτοσέλιδα

© 2025 Karfitsa