, Σάββατο
19 Απριλίου 2025

search icon search icon

Δημοσιογράφοι από Ευρώπη και Αμερική στη Χαλκιδική

 
pic-0-norm
Τις ομορφές της Χαλκιδικής γνώρισαν δημοσιογράφοι από την Ολλανδία, τη Γαλλία, την Αμερική και την Αυστρία, οι οποίοι επισκέφθηκαν το προηγούμενο διάστημα την περιοχή.
Σύμφωνα με τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής, η πρώτη αποστολή της σεζόν που οργανώθηκε από το γραφείο του Ε.Ο.Τ. BE.NE.LUX., αφορούσε σε δύο Ολλανδούς δημοσιογράφους οι οποίοι διέμειναν στο Άγιο Όρος και επισκέφθηκαν τη γύρω περιοχή. Η συγκλονιστική εμπειρία των κυρίων Martin Fickweiler (μηνιαίο περιοδικό ANWB OP PAD) και Victor Frolke (καθημερινή εφημερίδα FINANCIEELE DAGBLAD) που θα αποτυπωθεί σε 3 ρεπορτάζ για τη Θεσσαλονίκη και το Άγιο Όρος, κατέστη εφικτή μέσω της «Αγιορείτικης Εστίας» με την οποία ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής προέβη σε σύμφωνο συνεργασίας.
Σε συνέχεια της προσέλκυσης Ολλανδών επισκεπτών, το γραφείο Ε.Ο.Τ. BE.ΝE.LUX.  οργάνωσε επίσκεψη 12 Ολλανδών δημοσιογράφων (εφημερίδες, περιοδικά, blogs) στη Χαλκιδική, τη Θεσσαλονίκη και τη Βεργίνα. Οι συμμετέχοντες της αποστολής επιλέχθηκαν μετά από αίτησή τους, κατά τη διάρκεια cocktail παρουσίασης που πραγματοποίησε ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής στην έκθεση De Vakantiebeurs στην Ουτρέχτη.
Η Χαλκιδική αποτέλεσε έναν από τους σταθμούς της Βόρειας Ελλάδας για τους δημοσιογράφους του Γαλλικού έντυπου περιοδικού «Nouvel Observateur» και του περιοδικού «Bus & Car». Το ταξίδι σε περιοχές της Μακεδονίας οργανώθηκε από το γραφείο του Ε.Ο.Τ. Γαλλίας ενώ η φιλοξενία τους από την Ένωση Ξενοδοχείων Χαλκιδικής.
Προσανατολισμένο στην αειφόρο ανάπτυξη της Χαλκιδικής ήταν το Press trip που οργάνωσε ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής σε 3 Αυστριακές εκπροσώπους του τύπου (δημοσιογράφος, παραγωγός του Κρατικού Ραδιοφώνου Αυστρίας και φωτογράφος).
Η Κασσάνδρα του Βασίλη Παυλή, η Αμμουλιανή των ντόπιων κατοίκων, το Άγιο Όρος της UNESCO, τα μονοπάτια του NATURA 2000, οι παραλίες με τις Γαλάζιες Σημαίες, η λιμνοθάλασσα Λιβαρίου στη Σιθωνία και τα συγκροτήματα που διεκδικούν ECO LABEL, προέβαλλαν για πρώτη φορά τη Χαλκιδική κάτω από το πρίσμα της αυθεντικής κουλτούρας και του responsible tourism.
Σε διάστημα 7 ημερών, το 4μελές τηλεοπτικό συνεργείο της εκπομπής «Επιμένουμε Ελλάδα» για τη ΝΕΡΙΤ ανακάλυψε τους μυστικούς παραδείσους της Χαλκιδικής, τους οποίους ήδη ξεκίνησε να παρουσιάζει μέσω των εκπομπών.
Για 2η συνεχή χρονιά, η Χαλκιδική υποδέχθηκε 7 Αμερικανούς δημοσιογράφους – μέλη του International Food, Wine and Travel Writers Association. Η συνεργασία θα συνεχιστεί και το 2015 με στόχο την ένταξη του προορισμού Χαλκιδική – Βόρεια Ελλάδα στα πακέτα των Αμερικανών τουριστών.
Για την καλύτερη προβολή της περιοχής έτσι ώστε όλοι οι δημοσιογράφοι που την επισκέπτονται να πληροφορούνται επαρκώς, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής δίνει έμφαση στα social media αλλά και στη συνεπή διαδικτυακή παρουσίαση.
Ήδη στο Google maps και κατ’ επέκταση στα GPS  προστέθηκαν όλα τα χωριά, οι παραλίες, οι αρχαιολογικοί χώροι και τα μουσεία της Χαλκιδικής, ενώ αντίστοιχη συνεργασία ξεκίνησε και με το tripadvisor.

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.