Και αν η Aegean μαζεύεται και κάνει εκπτώσεις στις υπηρεσίες της, η Sky Express φροντίζει να ρεζιλεύεται παγκοσμίως.
Σύμφωνα με την AirHelp, που αξιολογεί αεροπορικές εταιρείες σε τρία βασικά κριτήρια, η Sky Ex- press κατάφερε να βρεθεί στη λίστα με τις δέκα χειρότερες εταιρείες του κόσμου! Και πώς να μην τα καταφέρει όταν βαθμολογείται με μόλις 0,1 (!) για την εξυπηρέτηση πελατών σε περιπτώσεις προβλημάτων. Είναι σαν να σου λένε «αν πάει κάτι στραβά, δικό σου πρόβλημα».
Παρότι οι επιβάτες εκτιμούν την ακρίβεια και την εμπειρία ταξιδιού, η Sky Express καταποντίστηκε στη συνολική βαθμολογία, δείχνοντας ξεκάθαρα ότι δεν ξέρει πώς να διαχειριστεί κρίσεις. Οι ελληνικές αεροπορικές, αντί να ανεβάζουν τον πήχη και την ποιότητα των υπηρεσιών τους, δείχνουν να βολεύονται στη μετριότητα ή, ακόμη χειρότερα, στην κακή εξυπηρέτηση.
Και αυτό σε μια εποχή που οι επιβάτες έχουν απαιτήσεις και επιλογές. Η Aegean κόβει δρομολόγια και η Sky Express κάνει αρνητική διεθνή καριέρα.
Από τη ηλεκτρονική εφημερίδα political