, Πέμπτη
28 Μαρτίου 2024

search icon search icon

Κ. Χατζηδάκης: Το 1555 σε εφαρμογή

Η λειτουργία της εναιίας τηλεφωνικής γραμμής έχει στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών κατά την επικοινωνία και τις συναλλαγές τους με το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων – Το 1555 σε αριθμούς.

Στις 100 πρώτες ημέρες λειτουργίας του υπερσύγχρονου τηλεφωνικού κέντρου το 1555 έχει δεχθεί 400.000 κλήσεις. “Το 1555 είναι μία νίκη των πολιτών”, δήλωσε ο Κωστής Χατζηδάκης.

Όπως τόνισε ο υπουργός εργασίας, Κωστής Χατζηδάκης, παρουσιάζοντας διαδικτυακά τα αποτελέσματα της εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων, το ποσοστό απάντησης ήταν 99%. Το 84,4% απαντήθηκε αμέσως σε πρώτο επίπεδο, το 12,8% απαντήθηκε σε δεύτερο επίπεδο από ομάδα υποστήριξης ενώ το 2,8% πάει σε τρίτο επίπεδο και περιμένει απάντηση.

Μάλιστα το Ενιαίο Τηλεφωνικό Κέντρο θα εξυπηρετεί εκτός από τον ΕΦΚΑ τον ΟΑΕΔ και τον ΟΠΕΚΑ. Δηλαδή θα δέχεται αιτήματα για :

  • Σώμα Επιθεωρητών Εργασίας (ΣΕΠΕ)
  • ΕΡΓΑΝΗ
  • Θέματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης
  • Θέματα Κοινωνικής Ασφάλισης
  • Εργασιακά Θέματα και Προγράμματα Απασχόλησης/Κατάρτισης
  • Θέματα Ισότητας και Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής
    Γραμμή για τη βία κατά των γυναικών.

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.