Κ. Χατζηδάκης: Το 1555 σε εφαρμογή
Η λειτουργία της εναιίας τηλεφωνικής γραμμής έχει στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών κατά την επικοινωνία και τις συναλλαγές τους με το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων – Το 1555 σε αριθμούς.
Στις 100 πρώτες ημέρες λειτουργίας του υπερσύγχρονου τηλεφωνικού κέντρου το 1555 έχει δεχθεί 400.000 κλήσεις. “Το 1555 είναι μία νίκη των πολιτών”, δήλωσε ο Κωστής Χατζηδάκης.
Όπως τόνισε ο υπουργός εργασίας, Κωστής Χατζηδάκης, παρουσιάζοντας διαδικτυακά τα αποτελέσματα της εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων, το ποσοστό απάντησης ήταν 99%. Το 84,4% απαντήθηκε αμέσως σε πρώτο επίπεδο, το 12,8% απαντήθηκε σε δεύτερο επίπεδο από ομάδα υποστήριξης ενώ το 2,8% πάει σε τρίτο επίπεδο και περιμένει απάντηση.
Μάλιστα το Ενιαίο Τηλεφωνικό Κέντρο θα εξυπηρετεί εκτός από τον ΕΦΚΑ τον ΟΑΕΔ και τον ΟΠΕΚΑ. Δηλαδή θα δέχεται αιτήματα για :
- Σώμα Επιθεωρητών Εργασίας (ΣΕΠΕ)
- ΕΡΓΑΝΗ
- Θέματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης
- Θέματα Κοινωνικής Ασφάλισης
- Εργασιακά Θέματα και Προγράμματα Απασχόλησης/Κατάρτισης
- Θέματα Ισότητας και Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής
Γραμμή για τη βία κατά των γυναικών.