, Παρασκευή
29 Μαρτίου 2024

search icon search icon

Ο Μπουτάρης και η… μασκότ του σε διαφήμιση! (ΦΩΤΟ)

imageΤου Βαγγέλη Στολάκη
Τη δική του μασκότ, τον «Ανακύκλωπα», ένα πράσινο τερατάκι που στόχο έχει να… μεταδώσει το μήνυμα της ανακύκλωσης στο δήμο Θεσσαλονίκης παρουσίασε ο Γιάννης Μπουτάρης με τους στενούς του συνεργάτες. Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης σε μια προσπάθεια να ευαισθητοποιήσει περισσότερους πολίτες στον τομέα της ανακύκλωσης πρωταγωνιστεί με τον Δημήτρη Σταρόβα και την αθλήτρια Εύα Κατωπόδη σε διαφημιστικό σποτ.
Σύμφωνα με τον Γιάννη Μπουτάρη «ο στόχος που έχει τεθεί από το υπουργείο και την Ευρωπαϊκή Ένωση είναι μέχρι το 2020 να έχουμε 50% ανακύκλωση». Ο κ. Μπουτάρης χαρακτήρισε τον στόχο αυτό ανέφικτο ωστόσο εξέφρασε την αισιοδοξία του πως ο δήμος θα κάνει τα αδύνατα δυνατά για να «πιάσει» τα ποσοστά.
«Θα συμμετέχω προσωπικά στην προσπάθεια αλλαγής της νοοτροπίας των συμπολιτών μας» σημείωσε ο κ. Μπουτάρης αναφέροντας πως γι’ αυτό το λόγο συμμετείχε στο διαφημιστικό σποτάκι χωρίς… χρήματα «αν και θα έπρεπε να πληρωθώ» όπως είπε χαρακτηριστικά.
Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης ανακοίνωσε μεταξύ άλλων ότι σε συνεργασία με τον δήμο Θέρμης θα δημιουργηθεί εργοστάσιο κομποστοποίησης. Στους στόχους του δήμου είναι και η προώθηση της επανάχρησιμοποίησης. Όπως είπε ο Γιάννης Μπουτάρης ο δήμος Θεσσαλονίκης αναμένεται να νοικιάσει έναν χώρο στην πόλη όπου οι πολίτες θα μπορούν να αγοράζουν προϊόντα second hand. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο κ. Μπουτάρης και στο ζήτημα των σκουπιδιών που όπως είπε είναι πηγή εσόδων. Κάλεσε μάλιστα όλους τους πολίτες να συμμετέχουν, ενώ προειδοποίησε όσους πετούν σκουπίδια στο δρόμο αυθαίρετα θα έρθουν αντιμέτωποι με πρόστιμα.
Από την πλευρά του ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, Θανάσης Παππάς δήλωσε ότι «θέλουμε το 2016 να δημιουργήσουμε όλες τις δυνατές και αναγκαίες συνθήκες για να διπλασιάσουμε τα ποσοστά της ανακύκλωσης, δηλαδή στο 20%». Χαρακτήρισε επίσης τον εθνικό στόχο «ανέφικτο». Ο κ. Παππάς σημείωσε επίσης ότι ήδη στις δημοτικές κοινότητες έχουν τοποθετηθεί αρκετοί κάδοι ανακύκλωσης προϊόντων και θα προστεθούν κι άλλοι. Σε ό,τι αφορά τον «Ανακύκλωπα» είπε ότι δημιουργούμε μια μασκότ με σκοπό να προωθήσουμε την ιδέα της ανακύκλωσης.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα ο δήμος το ποσοστό της ανακύκλωσης για το 2014 άγγιξε το 12,5% ενώ σκοπός είναι το 2015 να «κλείσει» στο 20%.
Ο υπεύθυνος του τμήματος μάρκετινγκ της Ελληνικής Εταιρίας Αξιοποίησης Ανακύκλωσης, Δημήτρης Παπασωτηρίου είπε πως η πορεία της ανακύκλωσης στη Θεσσαλονίκη είναι αυξητική. «Αυτό οφείλεται σε μια εντατικοποιημένη προσπάθεια της διοίκησης του δήμου». Σύμφωνα με τον κ. Παπασωτηρίου προσεχώς στο δήμο Θεσσαλονίκης θα τοποθετηθούν επιπλέον «κώδωνες» στις γειτονιές για την ανακύκλωση γυαλιού. Επίσης θα πραγματοποιηθεί μια σειρά σχετικών δράσεων σε σχολεία.
Σημειώνεται πως η καμπάνια του δήμου Θεσσαλονίκης και της Ελληνικής Εταιρίας Αξιοποίησης Ανακύκλωσης εκτός από το διαφημιστικό σποτάκι περιλαμβάνει ενημερωτικές δράσεις, διανομή φυλλαδίων κ.α.

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.