fbpx

, Τετάρτη
15 Ιανουαρίου 2025

search icon search icon

Ο βραβευμένος… ψηφιακός δήμος της Θεσσαλονίκης

Με το «e-services» ο πολίτης μπορεί να ζητήσει ηλεκτρονικά πάνω από… 80 είδη δημοσίων εγγράφων. Από το πιστοποιητικό γέννησης και τη βεβαίωση μονίμου κατοικίας μέχρι τη ληξιαρχική πράξη, άδεια δόμησης και την άδεια στάθμευσης αναπηρικού οχήματος!
«Περιηγήθηκαν» στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του δήμου Πυλαίας Χορτιάτη στο πλαίσιο της 82ης ΔΕΘ και επίσκεψης κλιμακίου της ΝΔ ώστε να ενημερώσουν και να ενημερωθούν για την άριστη αξιοποίηση των ψηφιακών δυνατοτήτων στην εξυπηρέτηση του πολίτη . Ο πρώην υπουργός Χαράλαμπος Αθανασίου και ο τομεάρχης διοικητικής ανασυγκρότησης Γιώργος Γεωργαντάς δήλωσαν εντυπωσιασμένοι ενώ ο δήμαρχος Ιγνάτιος Καϊτεζίδη τόνισε ότι «το στοίχημα για ολους – και όλα τα κόμματα – θα έπρεπε να είναι η αμεσότερη επικοινωνία και ταχύτητα στη διεκπεραίωση των αιτημάτων των πολιτών»
“Με το e-kalikratis παρέχεται στους δημότες η δυνατότητα να επικοινωνούν άμεσα διαδικτυακά με τη δημοτική αρχή, να αναφέρουν, να παρακολουθούν και να επιλύουν τα καθημερινά τους προβλήματα. Είτε πρόκειται για ένα ογκώδες αντικείμενο που πρέπει να απομακρυνθεί, για ένα χαλασμένο κάδο ή μια καμένη λάμπα ηλεκτροφωτισμού και κλαδιά που πρέπει να μαζευτούν είτε για σπασμένα πλακάκια στα πεζοδρόμια. Οι πολίτες μπορούν με ένα κλικ στο www.pilea-hortiatis.gr να καταγράψουν το αίτημά τους, να τραβήξουν φωτογραφίες που τους αφορούν, να τις αποστείλουν ηλεκτρονικά στον δήμο και στη συνέχεια να παρακολουθήσουν την εξέλιξη του αιτήματός τους, χρησιμοποιώντας το κινητό τους τηλέφωνο ή τον υπολογιστή τους. Σε κάθε περίπτωση ο δήμος επικοινωνεί επίσης ηλεκτρονικά μαζί τους για να τους ενημερώσει για το αίτημά τους.
Η συγκεκριμένη εφαρμογή, έχει γίνει ήδη ιδιαίτερα αγαπητή στους δημότες, ιδιαίτερα σ’ αυτούς των νεώτερων ηλικιών που είναι εξοικειωμένοι στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Δημιουργείται μια ενοποιημένη πλατφόρμα για τα ηλεκτρονικά αιτήματα των πολιτών, δίνεται η δυνατότητα εύκολης και γρήγορης εγγραφής μέσω Facebook και Google+, ενώ όλα τα αιτήματα και το ιστορικό της εξέλιξής τους είναι ορατά σε όλους, κάτι που ενισχύει τη διαφάνεια στη λειτουργία του δήμου. Επίσης δίνεται η δυνατότητα γραφικής και γεωγραφικής απεικόνισης των αιτημάτων σε χάρτη και επισύναψης πολλών φωτογραφιών από τον πολίτη, αλλά και φωτογραφιών ή εγγράφων από την υπηρεσία με ξεχωριστή σήμανση.
ραστερ
Με το «e-services» ο πολίτης μπορεί να ζητήσει ηλεκτρονικά πάνω από… 80 είδη δημοσίων εγγράφων. Από το πιστοποιητικό γέννησης και τη βεβαίωση μονίμου κατοικίας μέχρι τη ληξιαρχική πράξη, άδεια δόμησης και την άδεια στάθμευσης αναπηρικού οχήματος. Το Πληροφοριακό Σύστημα λειτουργεί μέσω του διαδικτύου και με την χρήση μόνο του προγράμματος περιήγησης, χωρίς να απαιτείται η εγκατάσταση επιπρόσθετου λογισμικού ή εξοπλισμού τόσο στον χώρο του δήμου όσο και στον χώρο του πολίτη, έτσι ώστε να είναι προσβάσιμο από οποιονδήποτε ηλεκτρονικό υπολογιστή με σύνδεση στο διαδίκτυο. Είναι απλό, εύχρηστο και κατανοητό για το μέσο πολίτη, αλλά ταυτόχρονα και ασφαλές τόσο για τον δήμο όσο και για τον πολίτη. Στα οφέλη της νέας υπηρεσίας είναι ότι παρέχει τη δυνατότητα στον πολίτη να διεκπεραιώνει μία υπηρεσιακή αίτηση εξ’ ολοκλήρου ηλεκτρονικά χωρίς να απαιτείται η φυσική του παρουσία στον δήμο -ενημερώνει άμεσα τον πολίτη με email και SMS για την τρέχουσα κατάσταση της αίτησής του και για τα στοιχεία επικοινωνίας του υπαλλήλου (όνομα, τηλέφωνο, email) που χειρίζεται την αίτησή του, μειώνει την αναπαραγωγή εγγράφων και τη γραφειοκρατία στη λειτουργία των υπηρεσιών του δήμου, παρέχει στις υπηρεσίες του δήμου μια απλή και ολοκληρωμένη ηλεκτρονική πλατφόρμα για την καταγραφή, παρακολούθηση και διεκπεραίωση των υπηρεσιακών αιτήσεων που προέρχονται από τον πολίτη, αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες για την βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τον πολίτη
Ιγνάτιος Καϊτεζίδης: Η άμεση εξυπηρέτηση του πολίτη είναι γεγονός!
«Η εξυπηρέτηση του πολίτη αποτελεί τη βασική προτεραιότητά μας” επισήμανε ο δήμαρχος Ιγνάτιος Καϊτεζίδης. Η έξυπνη εφαρμογή του ”e-Kallikratis 15195”, αλλά και η νέα υπηρεσία ”e-Services” -η οποία βραβεύεται στις 5 Οκτωβρίου στην Τεχνόπολη του δήμου Αθηναίων στον διαγωνισμό «Βest City Awards 2017»- αποτελούν τις καλύτερες αποδείξεις ότι ο δήμος παρακολουθεί στενά τις δυνατότητες που δίνει η νέα ψηφιακή εποχή για αμεσότερη επικοινωνία και ταχύτητα στη διεκπεραίωση των αιτημάτων των πολιτών και για μεγαλύτερη επαφή των πολιτών με τη δημόσια διοίκηση. Ένα αίτημα που κατά τη γνώμη μας -είπε ο δήμαρχος- πρέπει να ακολουθήσουν όλοι… Η ανάπτυξη και χρήση αυτών των καινοτόμων προγραμμάτων συμβάλλει στην προσπάθεια μας να καταστεί ο δήμος πρότυπος ψηφιακός δήμος, όπου ο πολίτης μετά την εφάπαξ ταυτοποίησή του, να έχει τη δυνατότητα να υποβάλλει και να διεκπεραιώνει ηλεκτρονικά μία αίτηση από όπου και αν βρίσκεται δίχως να απαιτείται η φυσική του παρουσία»
 

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.