, Παρασκευή
29 Μαρτίου 2024

search icon search icon

Ξενοδόχοι Θεσσαλονίκης: Κωδικός "τουλίπα"

amsterdam_lefkos_pyrgos
Η ολλανδική είναι μια από τις αγορές – στόχους της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης και τη διεκδικεί με όλες τις δυνάμεις της. Για το σκοπό αυτό, ταξίδεψε στο Άμστερνταμ, αναλαμβάνοντας την πραγματοποίηση δύο σημαντικών δράσεων με την υποστήριξη του γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών, ώστε να συστήσει τη Θεσσαλονίκη σε δημοσιογράφους, travel agents και tour operators και να κεντρίσει το ενδιαφέρον τους.
Οι εκδηλώσεις πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2015 και στέφθηκαν με απόλυτη επιτυχία. Είναι χαρακτηριστικό ότι την πρωτοβουλία «αγκάλιασαν» αμέσως ξενοδόχοι της Θεσσαλονίκης καθώς και η Ένωση Ξενοδόχων Χαλκιδικής που συμμετείχαν με ενθουσιασμό στην αποστολή, προκειμένου να προωθηθεί περαιτέρω ο προορισμός και μάλιστα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, τόσο στο ολλανδικό κοινό, όσο και στους επαγγελματίες του τουρισμού.
Η πρώτη παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στα νέα γραφεία του ΕΟΤ Κάτω Χωρών και σημείωσε πολύ μεγάλη επιτυχία. Στο κάλεσμα ανταποκρίθηκαν περίπου 40 δημοσιογράφοι οι οποίοι θέλησαν να μάθουν περισσότερα για τον προορισμό, έκαναν δεκάδες ερωτήσεις στους συμμετέχοντες στο πάνελ και κατέγραψαν τις εντυπώσεις τους, ώστε να συστήσουν τη Θεσσαλονίκη στους συντοπίτες τους. Ορισμένοι από αυτούς είχαν ήδη επισκεφθεί τον προορισμό και εξιστόρησαν τις εμπειρίες τους χρησιμοποιώντας ιδιαίτερα κολακευτικά λόγια. Άλλωστε, η Θεσσαλονίκη ταιριάζει με το προφίλ του Ολλανδού τουρίστα και εμπίπτει στην καινούργια τάση που θέλει νέες προτάσεις για ταξίδια. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης κληρώθηκαν δώρα που αφορούσαν δωρεάν διανυκτερεύσεις στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική, για τους εκπροσώπους των ΜΜΕ.
Η δεύτερη εκδήλωση – workshop πραγματοποιήθηκε σε art café του Άμστερνταμ όπου έγινε αναλυτική παρουσίαση των δυνατοτήτων του προορισμού (city break, θεματικός, συνεδριακός τουρισμός) σε travel agents και tour operators, ανάμεσά τους και εκπρόσωποι μεγάλων ταξιδιωτικών οργανισμών όπως ο Thomas Cook, η TUI κ.α. Καταγράφηκε το ενδιαφέρον τους για να εντάξουν τον προορισμό σε τουριστικά πακέτα, ενώ το «στοίχημα» για την ΕΞΘ ήταν να πείσει όλο και περισσότερους ότι η Θεσσαλονίκη δεν είναι καλοκαιρινός προορισμός όπως τα ελληνικά νησιά, αλλά μια δελεαστική ταξιδιωτική πρόταση για όλες τις ηλικίες, δώδεκα μήνες το χρόνο.
Είναι χαρακτηριστικό ότι οι απευθείας πτήσεις Άμστερνταμ – Θεσσαλονίκη της εταιρείας Transavia από το Μάιο του 2014 έως και σήμερα, αύξησαν σημαντικά τις διανυκτερεύσεις Ολλανδών. Συγκεκριμένα, υπήρξε άνοδος κατά 96,45% την περσινή χρονιά σε σχέση με το 2013 και κατά 28,70% το οκτάμηνο Ιανουαρίου – Αυγούστου σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2014. Οι συγκεκριμένες δράσεις της ΕΞΘ έρχονται σε συνέχεια των πετυχημένων fam και press trips που πραγματοποιεί εδώ και δύο χρόνια, με σκοπό να πυκνώσει τις επαφές της με την ολλανδική αγορά, «κυνηγώντας» την με κάθε τρόπο.
Έμφαση στο MICE
Κατά τη διάρκεια της παρουσίας της στο Άμστερνταμ, η ΕΞΘ έριξε το βάρος των προσπαθειών της και στην προώθηση του MICE τουρισμού (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions/Events), πιστεύοντας ότι η Θεσσαλονίκη μπορεί και πρέπει να επανακάμψει δυναμικά, ώστε να βρει τη θέση που της αξίζει στο χάρτη με τις συνεδριουπόλεις στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων και της Νοτιοανατολικής Μεσογείου. Πήρε μέρος στη δέκατη διοργάνωση “Mice and Business Travel Event” που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015 σε κεντρικό ξενοδοχείο του Άμστερνταμ, στην οποία συμμετείχαν πάνω από 250 επαγγελματίες του τουρισμού. Την εκδήλωση διοργάνωσε η εταιρεία Travmedia, η οποία εκδίδει το μεγαλύτερο περιοδικό της Ολλανδίας για το τουρισμό, Travmagazine.
Η ΕΞΘ φιλοξενήθηκε στο σταντ του Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών και είχε την ευκαιρία να συναντηθεί με επαγγελματίες του τουρισμού (corporate planners, meeting planners, travel managers, Groups & Incentive departments of tour operators, travel consultants κ.α.), στους οποίους παρουσίασε τα πλεονεκτήματα και τις δυνατότητες του προορισμού στο MICE. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Θεσσαλονίκη βρέθηκε ανάμεσα σε προορισμούς όπως το Λονδίνο, το Παρίσι, η Νίκαια, η Στοκχόλμη, η Βαλένθια, το Βέλγιο, η Ίμπιζα, η Μάλαγα κ.α.
Την ΕΞΘ εκπροσώπησε σε όλα τα event η υπεύθυνη Μάρκετινγκ κα Ευδοκία Τσατσούρη.
Η ΕΞΘ επιθυμεί να ευχαριστήσει την προϊσταμένη του Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών κα Ελένη Σκαρβέλη για την πολύτιμη συμβολή της στην υποστήριξη των παραπάνω δράσεων. Ευχαριστεί επίσης τα ξενοδοχεία-μέλη της για την έμπρακτη στήριξή τους στην πρωτοβουλία της ΕΞΘ.

Ακολουθήστε τη Karfitsa στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.