«Made in USA» η καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ - Karfitsa.gr
Επικαιρότητα Πολιτική

«Made in USA» η καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ

Σε αμιγώς προεκλογικούς ρυθμούς άρχισε να κινείται τα τελευταία εικοσιτετράωρα τόσο το Μέγαρο Μαξίμου όσο και η Κουμουνδούρου. Σύμφωνα με ασφαλείς δημοσιογραφικές πληροφορίες, μόλις συγκροτήθηκε η νέα επικοινωνιακή ομάδα που θα αναλάβει να φέρει εις πέρας τόσο τις ευρωεκλογές όσο και τις αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου.

Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΑΡΡΗ

Πρόκειται για στελέχη που θητεύουν ως επί το πλείστον στα γραφεία τριών σημαντικών στελεχών, που χαίρουν της αμέριστης εμπιστοσύνης του πρωθυπουργού. Αναφερόμαστε στον γραμματέα της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ και τέως υπουργό Εσωτερικών Πάνο Σκουρλέτη, στον υπουργό Επικρατείας Χριστόφορο Βερναρδάκη, που έχει και τον συντονισμό του κυβερνητικού έργου, καθώς και στον έτερο υπουργό Επικρατείας και κυβερνητικό εκπρόσωπο, Δημήτρη Τζανακόπουλο.

Η επιλογή των προσώπων που θα «τρέξουν» το επικοινωνιακό μέρος των επικείμενων εκλογικών αναμετρήσεων έγινε προφανώς από τα ίδια τα προαναφερθέντα στελέχη, σε συνεννόηση με τον κ. Τσίπρα. Όπως μαθαίνουμε, στη συντριπτική πλειοψηφία τα άτομα αυτά είναι νέα σε ηλικία και τα περισσότερα έχουν σπουδάσει στον τομέα της επικοινωνίας, της διαφήμισης, των πολιτικών επιστημών και των μέσων μαζικής ενημέρωσης, γνωρίζοντας καλά τόσο τους πολιτικούς συσχετισμούς, όσο και τον τρόπο που λειτουργούν τα social media, στα οποία άλλωστε το κυβερνών κόμμα θα ρίξει και το μεγαλύτερο βάρος της προεκλογικής εκστρατείας.

Παράλληλα, όπως μαθαίνουμε, ο ΣΥΡΙΖΑ έχει ήδη συζητήσει τους όρους συνεργασίας με διαφημιστικές εταιρείες. Την κεντρική καμπάνια θα αναλάβει το πρακτορείο MullenLowe, όπως είχε συμβεί και στις τελευταίες διενεργηθείσες εθνικές εκλογές τον Σεπτέμβριο του 2015. Πρόκειται για εταιρεία που δημιουργήθηκε πριν από 50 χρόνια στη Βοστώνη των Ηνωμένων Πολιτειών, ωστόσο έχει δημιουργήσει και ελληνικό παράρτημα με γραφεία σε βόρειο προάστιο της Αθήνας. Αυτή θα αναλάβει, μεταξύ άλλων, τη δημιουργία διαφημιστικών σποτ και εύρεσης έξυπνων σλόγκαν, ενώ θα κατευθύνει τον ΣΥΡΙΖΑ στους τομείς που θα πρέπει να στοχεύσει, ούτως ώστε να προσελκύσει νέους ψηφοφόρους ή να επαναπατρίσει πολιτικά αυτούς που δηλώνουν πως αυτήν τη φορά δεν θα επιλέξουν το μεγαλύτερο κόμμα της Αριστεράς, αλλά θα προτιμούσαν άλλα μικρότερα, ή λοξοκοιτάνε προς τη Νέα Δημοκρατία και το Κίνημα Αλλαγής.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Σχολιάστε

ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

Κάντε κλικ στο εξώφυλλο και διαβάστε ΔΩΡΕΑΝ την τελευταία έκδοση της Εφημερίδας «Καρφίτσα»

Polls

Sorry, there are no polls available at the moment.

 

 

NEWSLETTER

Focus-On

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ