Μέσω internet και social media η προώθηση του τουρισμού - Karfitsa.gr
Κοινωνία

Μέσω internet και social media η προώθηση του τουρισμού

Δηλώσεις της υπουργού Τουρισμού, Όλγας Κεφαλογιάννη

ÁÈÇÍÁ-ÓõíÝíôåõîç ôçò Õðïõñãïý Ôïõñéóìïý ¼ëãáò ÊåöáëïãéÜííç.(EUROKINISSI-ÊÙÓÔÁÓ ÊÁÔÙÌÅÑÇÓ)

Σε εξέλιξη είναι οι επικοινωνιακές δράσεις για την διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, επεσήμανε η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, σε εκδήλωση για την παρουσίαση της επικοινωνιακής καμπάνιας του ΕΟΤ.

«Επισπεύδουμε τα διαφημιστικά προγράμματα του έτους 2014, ώστε για πρώτη φορά να αναπτυχθούν δράσεις, από Σεπτέμβριο έως και Απρίλιο, κρίσιμο χρονικό διάστημα, για τις προκρατήσεις και τις πωλήσεις πακέτων διακοπών διεθνώς» δήλωσε, ενώ αναφέρθηκε και σε προγράμματα τα οποία βρίσκονται σε εξέλιξη για την προώθηση και προβολή του ελληνικού τουρισμού μέσω του Ίντερνετ και των social media, σε διεθνείς τουριστικές πλατφόρμες κύρους, όπως τα tripadvisor, yahoo, expedia, lastminute.com.

Επίσης τόνισε ότι αναπτύσσονται ειδικές δράσεις και πρωτοβουλίες στο εξωτερικό, σχετικά με την ανακάλυψη και εξερεύνηση της «άγνωστης Ελλάδας» (secret Greece).

Η κ. Κεφαλογιάννη αναφέρθηκε στα θετικά αποτελέσματα της φετινής χρονιάς και το σχέδιο προώθησης του τουρισμού το 2014, δηλώνοντας χαρακτηριστικά ότι η επιτυχία στον τουρισμό είναι υπόθεση όλων των Ελλήνων.

Η υπουργός ανέφερε ότι και τη νέα χρονιά η χώρα θα ακολουθήσει τη συνταγή που έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα και υπογραμμίζοντας ότι κεντρική κατεύθυνση είναι η σύνδεση του τουρισμού με την παραγωγή, την ιστορία, τον πολιτισμό και την ελληνική κουλτούρα.
Συνεχίζοντας, είπε ότι  μέχρι στιγμής, τα επίσημα στοιχεία για τον τουρισμό δείχνουν το ταξιδιωτικό ισοζύγιο να έχει πλεόνασμα 579 εκ ευρώ, αύξηση κατά 30,4% σε σχέση με το 2012.

Φέτος την χώρα μας, επεσήμανε, επισκέφθηκαν μέχρι στιγμής 760.000 περισσότεροι τουρίστες σε σχέση με πέρυσι, σημειώνοντας αύξηση κατά 11% σε σύγκριση με το 2012, ενώ τα έσοδα οκταμήνου του 2013 εμφανίζουν αύξηση 17,9% σε σχέση με το 2012.

Η αύξηση αυτή, πρόσθεσε, δεν έγινε τυχαία, ούτε η διαφημιστική καμπάνια της χώρας κόστισε πολλά χρήματα, αλλά στηρίχτηκε πάνω σε ένα συγκεκριμένο πλάνο.

Τέσσερις άξονες στρατηγικής

Η στρατηγική, δήλωσε η κ. Κεφαλογιάννη, κινήθηκε πάνω σε τέσσερις άξονες. Πρώτον ήταν η αποκατάσταση της εικόνας στο εξωτερικό. Δεύτερος άξονας ήταν οι στοχευμένες θεσμικές παρεμβάσεις που έγιναν με το νέο τουριστικό νόμο. Τρίτος ήταν η ανάκτηση της εμπιστοσύνης των αγορών και τέταρτος   η εκπόνηση ενός συγκροτημένου σχεδίου, με άξονα το παγκόσμιο brand name Ελλάδα.

Καταλήγοντας η υπουργός Τουρισμού δήλωσε ότι κερδήθηκε μια μεγάλη μάχη: «Χαιρόμαστε, αλλά δεν πανηγυρίζουμε. Αντίθετα συνεχίζουμε  το έργο μας με ακόμη μεγαλύτερη ένταση».

Την παρουσίαση των επικοινωνιακών δράσεων πραγματοποίησε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Πάνος Λειβαδάς. Παρών στην εκδήλωση ήταν και ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Τουρισμού κ. Αναστάσιος Λιάσκος.

Σχολιάστε

Polls

Sorry, there are no polls available at the moment.



 

ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

Κάντε κλικ στο εξώφυλλο και διαβάστε την τελευταία έκδοση της Εφημερίδας «Καρφίτσα» σε μορφή PDF

NEWSLETTER

Focus-On

Εφημερίδες

Διαβάστε όλες τις εφημερίδες online

ΑΡΧΕΙΟ